Ik ben 20 jaar, afgestudeerd en ga ook niet meer verder studeren. Vooral de laatste tijd merk ik dat ik het huis uit wil. Ik wil vrijheid, onafhankelijk worden en bots de laatste tijd steeds meer met m'n vader om van alles en nog wat. Er zijn 2 goede redenen waarom het niet kan:
- Simpelweg: ik heb het geld er niet voor. M'n spaarrekening loopt ook eerder af dan dat t oploopt.
- Mocht ik het geld hebben: ik durf niet alleen. Ik heb last van hyperventilatie/paniekaanvallen, en ik weet ook zeker dat als ik alleen ga ik al snel 'eenzaam' word.
Wil ook niet in een studentenhuis, ik ben fotograaf en heb ruimte nodig om m'n studio op te bouwen. Het liefst zou ik een appartement huren, samen. Maar ik heb geen vriend, die moet ik nog tegen komen haha.
Ik weet dat jullie niks voor me kunnen doen. Maar wilde het eigenlijk gewoon kwijt, en vroeg me af wie hier nog meer mee zit. En hoe je er mee omgaat. En ruzie met je ouders op je 14/15e is anders, dat stuk gaat over
en ben ik al voorbij haha.
.
Maar kan in elk geval zeggen dat ik het gevoel herken
maar die zullen wel veel reacties krijgen. Maar dat zou wel heeel gaaf zijn haha.

Hmm. Maar eerst maar eens reactie krijgen van die fotograaf. Weet dat er weinig kans is...maaar, wie weet