Knullige opmerkingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:03

Van mezelf..
Babyeendjes zijn toch grijs en de volwassen eenden geel? Schrok zelf van die opmerking :')

En terwijl ik aan t bellen ben, 'oh k't wacht even, ben m'n telefoon kwijt.' Maar degene met wie ik aan het bellen was hielp me snel uit de brand gelukkig :+

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:43

xLisaMaxime schreef:
Van mezelf..
Babyeendjes zijn toch grijs en de volwassen eenden geel? Schrok zelf van die opmerking :')

En terwijl ik aan t bellen ben, 'oh k't wacht even, ben m'n telefoon kwijt.' Maar degene met wie ik aan het bellen was hielp me snel uit de brand gelukkig :+

Die laatste had ik een paar dagen geleden ook :')

Anoniem

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:52

'Turkije is een schiereiland.'

Auwtsj, ik had beter moeten weten :').

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:17

Mijn oma laatst, ja sorry, mijn ogen zijn niet zo goed meer, ik miet even naar de tandarts *facepalm* (mijn oma is net 67 geworden en nog zo fit al een peer (bestaat dat überhaupt ) en dat kwam er spontaan uit...)
Van mezelf kan ik er zo even geen bedenken, maar heb er genoeg gemaakt :')

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 04:06

Mijn gay best friend ging vroeger altijd random rare dingen roepen als hij gedronken had, gewoon zo, uit het niks. Niet tijdens een gesprek of zo, gewoon tijdens stilte :+

'Pudding is niet van eergisteren.'

'Ik hoop dat we niet worden opgegeten.'

'Rotte kaas is giftig.'

'Loverkaters zijn niet van de poes.'

Wat :')

Shivatjuh01

Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 14:34

xLisaMaxime schreef:
Van mezelf..
Babyeendjes zijn toch grijs en de volwassen eenden geel? Schrok zelf van die opmerking :')

En terwijl ik aan t bellen ben, 'oh k't wacht even, ben m'n telefoon kwijt.' Maar degene met wie ik aan het bellen was hielp me snel uit de brand gelukkig :+


Hahaha _O-

tabaflab

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-08-12

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:07

Zonet: we hadden het over een vriendin van mij die vet haar heeft, zeg ik heeft jouw zusje geen vet haar? Nee natuurlijk niet die zit nog niet in de pubertijd. Zeg ik, oh ja die heeft nog een testosteron boost nodig

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:07

ik vroeg om plasplastick ipv plakplastic. geeeen idee waar ik met mijn hoofd zat.


hebben ook een stevige docent. en het duurde heel lang voor ze boven was. dus ik zei heel zachtjes, (voor mijn idee) misschien heeft ze wat moeite met de trap. ik had nog om me heen gekeken of ze er niet toevallig was. echter was ik vergeten dat ik voor een lift stond waar ze.op het moment dat ik het zei uit kwam.. oeps..

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:11

ik was onderweg met mijn vriendin naar frightnight samen met onze moeders, en we hadden het over jongens. ik vind een jongen leuk maar die is nogal geobsedeerd met dingen waar hij niet de hele dag bezig te zijn als jullie snappen wat ik bedoel. zus ik zeg ach hij heeft nog te veel hormonen. toen werd ik heel hard uitgelachen.. blijkt dat jongens geen hormonen maar testosteron of zoiets hebben..

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:14

Dan mag jij heel hard terug gaan lachen, want testosteron IS een hormoon ;)

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:14

Poos geleden met personeelsfeest van het werk. We hadden het over ons filiaal, maar dat wist ik niet. Dus ik zeg het is niks het word niks en het zal ook nooit wat worden. Ik word er nog vaak aan herinnert :') *oops*

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:16

Ik had een panini en ik at hem dus een beetje moeilijk op, zo schuin voor m'n mond. Mijn opmerking: "Het lijkt net of ik een viool bespeel." _O-

anoniempje1
Berichten: 350
Geregistreerd: 09-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:51

Ohhh ik meld me ook... Heb zo vaak van die genante momenten....

Ik zat laatst met mijn vader in de auto en hij had de kilometer teller weer op 0 gedrukt. Ik dacht dat het de thermometer was. En bij iedere meter riep ik jeeetje het word echt steeds warmer...! Maar bij de 35 begon ik het toch al te begrijpen.... :+

Of mijn vriendin in Engeland wilde vragen om boterhamzakjes doodserieus... 'Do you have butterhamsex? Uhmm seks for your butterham...? Die mensen keken echt wat wilt die..... ?!


Wij gingen he-le-maal stuk :Y)

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 14:53

Ik zei laatst dat Mister Bean in een Fiat 500 reed 8)7

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 20:36

anoniempje1 schreef:
Ohhh ik meld me ook... Heb zo vaak van die genante momenten....

Ik zat laatst met mijn vader in de auto en hij had de kilometer teller weer op 0 gedrukt. Ik dacht dat het de thermometer was. En bij iedere meter riep ik jeeetje het word echt steeds warmer...! Maar bij de 35 begon ik het toch al te begrijpen.... :+

Of mijn vriendin in Engeland wilde vragen om boterhamzakjes doodserieus... 'Do you have butterhamsex? Uhmm seks for your butterham...? Die mensen keken echt wat wilt die..... ?!


Wij gingen he-le-maal stuk :Y)

Hahahahahaha _O-

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:48

Hahahhah die hier boven

Over 2 jongens die met elkaar hebben. Vraag ik ah dus ze zijn lesbisch? Hmm ging toch wel ergens mis...

Merlesophie
Berichten: 373
Geregistreerd: 26-12-12
Woonplaats: Friesland <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:19

Jaah ik had er gister 1.
Ik wist niet meer waar mensen hun as in werd gedaan als ze gecremeerd waren. Dus ik vraag aan mijn vader: dat heet toch een urf?! Oops nope een urn xD

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:39

Hahaha een Urf, dat klinkt op zich ook wel leuk :D

Mizora

Berichten: 18123
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:19

Ik kreeg er vandaag 1 te horen.

Er was (helaas) en reanimatie aan de gang in een flat en dus stonden er brandweer, ambulance en politie buiten. Iemand vroeg bezorgd wat er aan de hand was "reanimatie". Vraagt ze waarom er dan honden bij waren. Dat waren gewoon honden van flat bewoners met de flat bewoners ernaast. "En ook brandweer nodig, dan was het vast ernstig." Uhhh. "Ja. Een reanimatie is inderdaad ernstig."

Hoe had ze zich een niet ernstige reanimatie voorgesteld?

Anoniem

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:24

Hou je vast, het kan erger. Paar jaar terug een reanimatie in een winkel op de groentenafdeling. We stonden maar in de weg want nu kon de klant niet bij de kiwi's.

Jup een reanimatie is blijkbaar niet zo heel belangrijk of ernstig.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:26

Een stel voor ons bij de winkel; ze bleven stilstaan voor de deur en zei die meid 'goh... hebben ze de automatische deurenopener weggehaald zeker! Vroeger ging de deur automatisch open!'.
Ik kon het niet laten en zei: 'die hebben ze nooit gehad, de voorgangen hield waarschijnlijk de deur voor je open :')

Was echt een mooi gezicht: zo verwachtingsvol stil staan voor de deur in de veronderstelling dat ie open zou gaan automatisch :D


(zou overigens ook een reactie van mij kunnen zijn dat als er brandweer bij een reanimatie kwam kijken dat ik dan zou zeggen; 'dan moet het wel heel erg zijn'. Toen de buurman werd gereanimeerd heb ik dat ook gezegd toen er 3 ambulances stonden 'dan is het wel heel erg' . Is gewoon een reactie op de gebeurtenis om het toch te verwoorden, ook al waren er geen woorden voor nodig. Emotie/schrik spelen dan op; beetje het idee van per ongeluk gefeliciteerd zeggen ipv gecondoleerd op een uitvaart omdat je zenuwachtig bent, emotioneel of wat dan ook)

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 17:06

niet echt een knullige opmerking maar het was wel behoorlijk knullig. we hadden gym en moesten de tipsalto doen. en ik ren op de trampoline af en toen riep mijn vriendin RENNEN hangti*t! ik moest zo hard lachen dat ik afgeleid raakte en dus al met de slappe lach op de trampoline sprong. en toen verloor ik mijn evenwicht, vergat mn handen neer te zetten en vloog als een pinguin door de lucht en kwam onderaan de mat weer terecht. het zag er erg komisch uit geloof ik. en ik denk dat het verhaal leuker is als je er bij was. maar je moet maar even in beelden denken, dam is het vast leuker.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33853
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 17:08

@Donjalover13 dat heb ik ook 2x gehad, zeer pijnlijk. -O-

Ik ben vrijdag flauw gevallen tijdens een concert, jippie. :')
Ik zei nog tegen iemand dat ik me niet lekker voelde en naar buiten moest maar daarna ging ik neer. :=

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 19:04

Een vriendin van me laatst, we hadden t over allah (god)
En toen riep een vriendin van me heel hard, wie is alla? Zit die hier op school?
Ik ging stuk :')

Vorige week weer, ze zegt de laatste tijd steeds "Christus te paard" als xe schrikt ofzo, dus ik zei voor de grap "Christus zat op een ezel lieverd" zij zo "nee, Christus liep er naast, Jezus zat op de ezel, Christus is de vader van Jezus"
*facepalm*
Ze doet ook nog eens gymnasium en heeft nog nooit een onvoldoende gehad, dus hersenen heeft ze wel :')

dinniee
Berichten: 724
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: in het helal

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 19:18

maria zat er toch op? of ben ik nu zo dom