Knullige opmerkingen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:23

Ik denk dat ze Doanique's uitleg niet snapt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:23

Ik snap het gedeeltelijk, ben niet zo blond! Donkerblond hè! Als je het over mij had tenminste.. :+

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:50

Ik zit samen in de trein met een vriendin, zeg ik: 'Toevallig hè, telkens als wij langs een spoorwegovergang rijden, zijn de slagbomen naar beneden!'
Er zat een man naast me en die keek echt van... >;)

:')

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:58

Doanique schreef:
''Ja en al het stof dat niet op die koffer zit, dat zit op de doos van je moeder! Ja eeeeh de schoenendoos!'' Aldus mijn oma. _O-

Mijn kleinste meisje vandaag: liep door de regen naar de auto met haar knuffeltje mee. Begint ze in de auto hard te huilen: 'Weeeeeeh, mijn poes is nat! Mijn poes is nat!' Toen kon ik even niet serieus blijven _O-

dinniee
Berichten: 724
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: in het helal

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:59

als het om domme dingen doen gaat word ik kampioen

Babeau

Berichten: 759
Geregistreerd: 20-04-12
Woonplaats: Merksplas

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:14

Vorig jaar tijdens de godsdienstles: 'Huh, was Jezus dan een jood?! Die was toch christen!' >;)

Raineri
Berichten: 6282
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:20

Een nichtje van mij studeert sindskort in Nijmegen en ze was altijd heel braaf maar sinds ze student is gaat ze helemaal los.
We hadden het over comazuipen. Mijn slimme opmerking: 'Ooooh Roos, het zijn ook altijd dezelfde die dood gaan aan comazuipen!'
Wacht.. dat klopt niet...

xRooss
Berichten: 571
Geregistreerd: 02-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:38

Babeau schreef:
Vorig jaar tijdens de godsdienstles: 'Huh, was Jezus dan een jood?! Die was toch christen!' >;)

Zo dom vind ik deze niet, dacht ik eerst ook voor ik het verhaal kende..

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:41

xRooss schreef:
Babeau schreef:
Vorig jaar tijdens de godsdienstles: 'Huh, was Jezus dan een jood?! Die was toch christen!' >;)

Zo dom vind ik deze niet, dacht ik eerst ook voor ik het verhaal kende..

Dan heb je de kern van het christendom toch een beetje gemist :D :D :D

xRooss
Berichten: 571
Geregistreerd: 02-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:45

Urielle schreef:
Dan heb je de kern van het christendom toch een beetje gemist :D :D :D

Ja, dat weet ik. Maar nu weet ik het wel hoor.
Mijn hele familie is ongelovig en heb niet veel mensen in mijn omgeving die geloven, dus op zich niet zo gek imo. In de 1e klas veel er over geleerd. Nu weet ik het wel en daar gaat het om.

Ilse_123

Berichten: 3781
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:16

Ik hoorde vandaag dat een klasgenootje naar Gambia op vakantie was.... En ik moet eerlijk zeggen dat heel de naam me gewoon niet bekent voorkwam... ik dacht eerst dat ze Zambia bedoelde.. Gambia klinkt meer als een soort garnaal ofzo :+ Voelde me wel een beetje dom toen :o

Mizora

Berichten: 18123
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:53

Ik moest hem ook even googlen. Ik zou ook uitgegaan zijn van Zambia als de context erbij gezegd werd en gamba's als het er niet bij gezegd werd (en dat zijn inderdaad grote garnalen). Al die kleine Afrikaanse landjes ken ik echt niet.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:58

Haha een GAMBA is een grote garnaal :j

Ik moest net wel lachen om mijn vader. Ik kocht lippen balsem (uit zo'n potje bij de action, HEERLIJK spul!), vraagt mijn vader; "wat heb je nou?" Dus ik laat het zien, zegt hij dood leuk: "Ooh! Voor het tekenen?" Ik keek hem echt aan van euhmmmm... Liet hem toch nog maar even lezen dat er duidelijk 'lip care' op stond...

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 01:44

Yaralisa schreef:
Ik zit samen in de trein met een vriendin, zeg ik: 'Toevallig hè, telkens als wij langs een spoorwegovergang rijden, zijn de slagbomen naar beneden!'
Er zat een man naast me en die keek echt van... >;)

:')


_O- Fantastisch!

"Ja, ik weet heus wel hoe Star Wars gaat hoor. En ik ken die ene wel, dat is Dark Vader!" Vriend, Star Wars-fan kijkt me erg geschokt aan :')

DynamiteS

Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 02:30

ik ga strike! Raap me op! _O-
Ik ben ook echt zo onhandig met mijn woorden, vooral toen ik klein was..
Stonden in de supermarkt, staat er zo'n vrouw voor ons, helemaal int zwart (kleding, haar, nagels etc) en ik maar kijken en staren en mijn moeder hopen dat ik niks zei (flapuit number 1 :D ) Loopt die vrouw weg, ons mam al opgelucht dat ik mijn mond had gehouden, vraag ik keihard aan mijn moeder of dat nou een heks was.. Vrouw verstrakte een beetje.. Rij bij de kassa ging plat.. :')

Soms heb ik wel dat ik echt spraakgebrek heb, dan kloppen mijn zinnen niet en stotter ik en gaat het ff helemaal mis, zo vervelend! Komt wel eens tot hele stomme dingen..

Kan er zo gauw geen ergere meer bedenken, maar volg wel, vrolijkt mijn dag op :j

DynamiteS

Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 02:31

ohja, mijn levensmotto:
Met vlagen ben ik intelligent, maar meestal is het windstil.. :')

elainelouise

Berichten: 837
Geregistreerd: 21-08-12
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 04:30

Yaralisa schreef:
Ik zit samen in de trein met een vriendin, zeg ik: 'Toevallig hè, telkens als wij langs een spoorwegovergang rijden, zijn de slagbomen naar beneden!'
Er zat een man naast me en die keek echt van... >;)

:')



_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:13

Ik heb ook vaak dat ik ineens afgeleid ben en dan gaan mijn zinnen ineens nergens meer over en verpest ik hele woorden.

''Ja dus ik ging met de.... ja met dat treisnel (treinstel) ... bleuhureheirhwih laat maar...'' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:16

Gisteren op school, zag ik de Kerstman lopen, dus ik zei zo tegen m'n vriendin: 'Kijk daar heb je Sinterklaas, eh..nee, Sinterkerst! Oh nee, ben ff de naam kwijt, Rendier? Neeee, Sinterman?' Toen hielp mijn vriendin me eventjes door Kerstman te zeggen.. :') Soms ben ik de naam van een woord kwijt, en beschrijf ik het, zoals dit: 'Hoe heet dat ook al weer? Zulk wit spul, ehm ff denken... Ja het is soort ovaalachtig enzo, en wit en zo en lijkt op chips.. O ja, Kroepoek!' :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-13 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirjam79

Berichten: 1739
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:30

"Tot ziens" zeggen als afsluiting van een telefoongesprek met een medewerker van de helpdesk van bijvoorbeeld de Belastingdienst :D

Ja misschien zie je die persoon wel weer es een keertje,maar zou je dat op dat moment zelf wel in de gaten hebben :?

Sabinee__

Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:37

Niet ik, maar we waren een keer op werkweek in Parijs op de middelbare school.. En ja, dit was serieus van 1 leerlinge..

'Ik snap al die onzin over kroepoek niet, dat groeit toch gewoon aan de boom?'
'Ja, want Napoleon heeft Frankrijk ontdekt, en Willem van Oranje Nederland'

Ik zeg zelf wel heel vaak als je bijvoorbeeld bij de snackbar patatjes haalt, en ze zeggen 'Eet smakelijk!' dat ik altijd zeg 'Jij ook!'

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:48

NesxNas schreef:
Gisteren op school, zag ik de Kerstman lopen, dus ik zei zo tegen m'n vriendin: 'Kijk daar heb je Sinterklaas, eh..nee, Sinterkerst! Oh nee, ben ff de naam kwijt, Rendier? Neeee, Sinterman?' Toen hielp mijn vriendin me eventjes door Kerstman te zeggen.. :') Soms ben ik de naam van een woord kwijt, en beschrijf ik het, zoals dit: 'Hoe heet dat ook al weer? Zulk wit spul, ehm ff denken... Ja het is soort ovaalachtig enzo, en wit en zo en lijkt op chips.. O ja, Kroepoek!' :')

Sinterman _/-\o_

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:40

Toen ik 3 was en met mijn moeder op straat liep, schijn ik een keer redelijk hard tegen mijn moeder te hebben gezegd: 'Hee, bij die mevrouw zie je haar onderbroek helemaal door haar broek heen!' Het was gewoon een constatering maar mijn moeder schaamde zich dood :+

dinniee
Berichten: 724
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: in het helal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:42

Sheran schreef:
Toen ik 3 was en met mijn moeder op straat liep, schijn ik een keer redelijk hard tegen mijn moeder te hebben gezegd: 'Hee, bij die mevrouw zie je haar onderbroek helemaal door haar broek heen!' Het was gewoon een constatering maar mijn moeder schaamde zich dood :+

dat had ik laatst met een vriendin _/-\o_ _/-\o_

dinniee
Berichten: 724
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: in het helal

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:42

alleen toen was het echt zo