Knullige opmerkingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:04

MarlindeRooz schreef:
noorhermans1 schreef:
Wat een opmerkingen :')

Gelukkig niet van mij maar uit een meisje uit mijn klas
'Ja maar Hitler was toch half Marokaans?' Eerst keren we haar echt zo aan van, is dit serieus :') en toen moesten we heel hard lachen :')

Zo raar is haar opmerking niet hoor. ;)
Hitler was verwant met noord-afrikanen en joden. :)

zijn (stief)vader was toch joods als ik me kan herrinneren :)

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:09

Ja dat joodse wist ik, maar omdat ze het in een moppenboekje had gelezen was het nog ongeloviger ;)

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:32

oww ik heb toen mijn opa en oma 40jaar getrouwd waren. toen was ik 8 (zal ik ook echt nooooit meer vergeten)
gingen we naar de beekse bergen, hele familie in de bus vrouw voor in de bus was heel verhaal aan het vertellen. toen vroeg ze bij de neushoorns of er nog vragen waren. dus ik met me achterlijke kop : jah ik waarom hebben neushoorns nu een hoorn op zijn neus.. alle mensen in de bus lag onder de stoelen van het lachen en ik zat echt zo van.. ehh.. zo dom is die vraag toch niet.

Nu ben ik dus van de zomer naar beekse bergen weer gegaan (25 was ik toen) en heb me nog steeds in die bus kapot lopen schamen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:33

pinkie87 schreef:
oww ik heb toen mijn opa en oma 40jaar getrouwd waren. toen was ik 8 (zal ik ook echt nooooit meer vergeten)
gingen we naar de beekse bergen, hele familie in de bus vrouw voor in de bus was heel verhaal aan het vertellen. toen vroeg ze bij de neushoorns of er nog vragen waren. dus ik met me achterlijke kop : jah ik waarom hebben neushoorns nu een hoorn op zijn neus.. alle mensen in de bus lag onder de stoelen van het lachen en ik zat echt zo van.. ehh.. zo dom is die vraag toch niet.

Nu ben ik dus van de zomer naar beekse bergen weer gegaan (25 was ik toen) en heb me nog steeds in die bus kapot lopen schamen hahaha

Wat is er dan dom aan die vraag? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:42

NesxNas schreef:
pinkie87 schreef:
oww ik heb toen mijn opa en oma 40jaar getrouwd waren. toen was ik 8 (zal ik ook echt nooooit meer vergeten)
gingen we naar de beekse bergen, hele familie in de bus vrouw voor in de bus was heel verhaal aan het vertellen. toen vroeg ze bij de neushoorns of er nog vragen waren. dus ik met me achterlijke kop : jah ik waarom hebben neushoorns nu een hoorn op zijn neus.. alle mensen in de bus lag onder de stoelen van het lachen en ik zat echt zo van.. ehh.. zo dom is die vraag toch niet.

Nu ben ik dus van de zomer naar beekse bergen weer gegaan (25 was ik toen) en heb me nog steeds in die bus kapot lopen schamen hahaha

Wat is er dan dom aan die vraag? :o?


Ze heten neushoorn omdat ze een hoorn hebben, het is niet zo dat ze een hoorn hebben omdat ze neushoorn heten. Ik snap de domheid dus ook niet _O-!

MarlouHarlem

Berichten: 897
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:44

Ik had het vanochtend nog, de opmerking was niet van mij maar van een vriendin van mij.
we zaten in de klas in groepjes en in eens zegt ze; jongens mag ik wat vragen, op welke datum is oud&nieuw? Duurde een tijdje (te lang!) voordat ze hem doorhad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:45

Doanique schreef:
NesxNas schreef:

Wat is er dan dom aan die vraag? :o?


Ze heten neushoorn omdat ze een hoorn hebben, het is niet zo dat ze een hoorn hebben omdat ze neushoorn heten. Ik snap de domheid dus ook niet _O-!

Eerlijk gezegd snap ik deze reactie ook niet.. :o

Anoniem

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:53

Nou, ik denk dat de stomme vraag was van 'waarom heeft een neushoorn een hoorn?' 'Nou omdat het een neus HOORN is.'

Maar dan snapt de poster het onstaan van het woord neushoorn niet.

Iemand zag een neushoorn en dacht: hee die heeft een hoorn op zijn neus, die noem ik neushoorn.
Niet; ik wil een beest neushoorn noemen dus toen viel er een beest uit de lucht om die naam aan te geven.

:') Snappie?

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:55

_O-

Ik snap ook niet wat er dom of raar aan die opmerking is, zeker niet voor een 8-jarige :+

SuzanH
Berichten: 3137
Geregistreerd: 05-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:56

Ik denk dat de: wie hebben er nog vragen? Niet op de dieren bedoeld waren maar op de rondleiding bijv. Of niet?

moonfish13
Berichten: 18242
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:02

Ik heb er een..

Mijn vader is meubelmaker en kreeg enkele dagen geleden de vraag of hij een grafkist wilde maken.
Ze konden niet vinden wat ze zochten, dus mijn vader heeft naar wens een kist gemaakt.
Komen ze de kist halen, zegt een collega van mijn vader en zegt:
''Ik zeg maar niet waar dat op lijkt!'' :oo
Gelukkig vatte ze het sportief op, en anwoorde heel bijdehand ''Nou, vertel eens?! Waar lijkt het op?''
Waarop de collega zei ''Een grafkist!''
En zij weer volgde met ''Dat heb je goed gezien!''

Oooh die kerel kreeg een rode kop..

SsSimonee

Berichten: 2942
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:24

Vriendin van mij: We gingen met school naar Wenen.
Ik vraag: Wat neem jij mee naar Oostenrijk?
Antwoord: We gaan naar Wenen hoor...

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:47

Wendy89 schreef:
Ik heb ook nog een zeer pijnlijke, die ik min of meer verdrongen heb :p

Ik was denk ik een jaar of 10. Ik stond samen met mijn vader en moeder met een winkelwagentje in de rij voor de kassa van een supermarkt. Mijn vader heeft een behoorlijke buik en op een gegeven moment komt er van links een vrij forse dame met haar man. Die wilde tussen ons winkelwagentje en onze voorganger om naar een andere kassa te lopen. Nu moest mijn vader het winkelwagentje redelijk naar zich toehalen, zodat die vrouw er tussendoor kon. De handvat van het winkelwagentje verdween zo'n beetje in m'n vaders spekkie buik, waardoor ik als grap keihard riep. Zooo, jij mag ook wel wat minder eten! Het jammere was, dat de vrouw dacht dat ik het tegen haar had :oo

Pijnlijk....


Ik had altijd de onhebbelijke neiging om mijn paarden (en van vrienden) bij hun bijnaam te roepen. Met tekst er bij.

Zo liep ik dus een keer door het gangpad. Ging de te dikke pony van een vriendin longeren. 3 stallen van te voren zeg ik luid en heel blij "kom spekkie we gaan dat luie zweet er eens af werken". Vervolgens gaat er naast me een staldeur open... "Pardon heb je het tegen mij? Zo dik ben ik niet". Tikkeltje pijnlijk.

Nog geen week later me eigen paard roepen, "hee sexy ga je met me mee?" Waarop een totaal vreemde de hoek om komt en tegen me zegt. "Dat zou ik wel willen, maar dat vind me vrouw niet goed."

Het behoeft geen uitleg dat ik er daarna mee gestopt ben...

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:48

Veulen84 schreef:
Nog geen week later me eigen paard roepen, "hee sexy ga je met me mee?" Waarop een totaal vreemde de hoek om komt en tegen me zegt. "Dat zou ik wel willen, maar dat vind me vrouw niet goed."

Hahahahahaha _/-\o_

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:04

owwwhh help val van me stoel van het lachen :P

Kimmsel

Berichten: 832
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:13

Toen ik een aantal jaartjes jonger was (maar toch wel een beschamende vijftien), was ik compleet van de kaart omdat iemand zei dat Amerika niet bij Europa hoorde.
En ik maar denken dat we allemaal één groot gelukkig continent waren. xD

En laatst in de supermarkt waar ik werk:
Sticker van de paprika zat er beroerd opgeplakt, dus ik denk hardop: Wie heeft dit stickertje zo geplakt?
Klant (toevallig een aardige jongeman): De fabriek
Ik: Worden paprika's in een fabriek gemaakt? :')

Heb vroeger ook in de biologieles gehad dat de lerares aan de klas vroeg wie wilde proberen een condoom om een banaan te doen. Ik verwachtte dus dat er meerdere handen omhoog zouden gaan, en dat iedereen dat best wel zou willen, dus zeg enthousiast: 'Ja, ik!'
Bleek ik de enige te zijn. Voelde me toen best opgelaten. xD

Heb tegenwoordig ook heel erg vaak dat ik foutjes maak achter de kassa.
Dan geef ik het bonnetje mee aan mevrouw, en vraag ik: 'Wilt u het bonnetje ook nog mee?'
De mevrouw: 'Die heb ik toch?'
'O, ik bedoelde de zegeltjes.'
Ben soms niet helemaal wakker.

Of ik zeg tegen mensen: 'Fijne dag nog!'
En meestal zeggen ze 'hetzelfde!' terug, dus als ze dat niet doen en gewoon 'dankje' zeggen, roep ik alsnog: 'Bedankt!' terug.
Lekker dan. xD


Dus het kan nog veel knulliger! :p

IrishCold
Berichten: 1238
Geregistreerd: 11-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:49

Sheran schreef:
Niet iedereen heeft echt over de oorlog geleerd hoor. Op de basisschool hebben we het er nooit over gehad (we hadden geen geschiedenis), en op de middelbare school kwam het maar vluchtig voorbij. Dus een woord als antisemitisme hoort niet per se in iedereens vocabulaire.



Ik ook niet!

Zomer
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:57

Lotje199 schreef:
Oh, ik laatst nog, in de les wordt 6x60 gevraagd. Het meisje wist het niet. Ik zeg super serieus: '6x6 is 12 en dan nog een nul erbij is 120. Ja, toen begon iedereen te lachen hahah


dat heb ik ook vaak :D

Anoniem

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:00

Ik zit net te rummikuppen en leg een schitterend rijtje neer van zwart; 9 10 12 13..

Ja dat was dus fout...

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:05

Ow ik weet er nog een xD

We moesten in een groepje een presentatie houden over Zuid Afrika. Voor alle ouders van de kinderen die op uitwisseling gingen, dat waren zo'n 150 mensen in totaal..
Dus ik ben aan de beurt en begin heel leuk aan mijn stukje over de natuur in Zuid Afrika, dat ze daar veel verschillende soorten landschappen hebben en dat ze veel wilde dieren hebben waarvan de bekendsten natuurlijk de big five is, die bestaat uit een buffel, leeuw, luipaard, olifant en de eenhoorn :') Hahaha iedereen ging helemaal stuk xD En mijn vriendin zat op de voorste rij, nou die viel bijna van dr stoel van het lachen _O-

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:35

Femek2902 schreef:
Ow ik weet er nog een xD

We moesten in een groepje een presentatie houden over Zuid Afrika. Voor alle ouders van de kinderen die op uitwisseling gingen, dat waren zo'n 150 mensen in totaal..
Dus ik ben aan de beurt en begin heel leuk aan mijn stukje over de natuur in Zuid Afrika, dat ze daar veel verschillende soorten landschappen hebben en dat ze veel wilde dieren hebben waarvan de bekendsten natuurlijk de big five is, die bestaat uit een buffel, leeuw, luipaard, olifant en de eenhoorn :') Hahaha iedereen ging helemaal stuk xD En mijn vriendin zat op de voorste rij, nou die viel bijna van dr stoel van het lachen _O-



ik las deze voor aan mijn moeder die kijkt me echt aan van ehm jah wat is er mis waarom ligt die vriendin van het lachen van der stoel. dus lees nog een x het rijtje op :P kijkt ze me nog steeds aan van jah. zeg zo eenhoorn... neushoorn owwwwwww zegt me moeder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:12

Doanique schreef:
Nou, ik denk dat de stomme vraag was van 'waarom heeft een neushoorn een hoorn?' 'Nou omdat het een neus HOORN is.'

Maar dan snapt de poster het onstaan van het woord neushoorn niet.

Iemand zag een neushoorn en dacht: hee die heeft een hoorn op zijn neus, die noem ik neushoorn.
Niet; ik wil een beest neushoorn noemen dus toen viel er een beest uit de lucht om die naam aan te geven.

:') Snappie?

Gedeeltelijk hihi!

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:15

Echt!? Is Antwerpen niet de hoofdstad van Nederland?

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:15

NesxNas schreef:
Doanique schreef:
Nou, ik denk dat de stomme vraag was van 'waarom heeft een neushoorn een hoorn?' 'Nou omdat het een neus HOORN is.'

Maar dan snapt de poster het onstaan van het woord neushoorn niet.

Iemand zag een neushoorn en dacht: hee die heeft een hoorn op zijn neus, die noem ik neushoorn.
Niet; ik wil een beest neushoorn noemen dus toen viel er een beest uit de lucht om die naam aan te geven.

:') Snappie?

Gedeeltelijk hihi!


Nee... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:21

Viktor238 schreef:
NesxNas schreef:

Gedeeltelijk hihi!


Nee... :')

Wat? :)