Knullige opmerkingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:16

Niet voor leestekens iig :+

Mizora

Berichten: 18123
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:22

Of het verschil tussen ij en ei. Of eigenlijk min of meer alle spellings-, grammatica- en interpunctieregels. Ik heb het voor de grap verbeterd zover ik het weet. Alles wat verbeterd is, is dikgedrukt.

Mijn scheikundeleraar zei laatst: "ik praat abn", wij zo van "uhmm, wat is dat?". Toen zei hij: "alles behalve nederlands", dus ik ging aan iemand vragen van bokt of hij abn praatte en zij zei dus "ja", waarop ik antwoordde "oeps, dan versta ik je helemaal niet," toen was het echt zo van "huh?"

ABN staat voor Algemeen Beschaafd Nederlands.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:39

Ik snap die leraar ook niet... Wat is dat voor raar antwoord.

different1
Berichten: 3651
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:43

waarschijnlijk omdat hij het een domme vraag vond en er vanuit ging dat zijn leerlingen de afkorting ABN wel wisten....

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33853
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:44

Of omdat niemand eigenlijk AN spreekt, ABN is namelijk fout.

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 00:41

Mizora schreef:
Of het verschil tussen ij en ei. Of eigenlijk min of meer alle spellings-, grammatica- en interpunctieregels. Ik heb het voor de grap verbeterd zover ik het weet. Alles wat verbeterd is, is dikgedrukt.

Mijn scheikundeleraar zei laatst: "ik praat abn", wij zo van "uhmm, wat is dat?". Toen zei hij: "alles behalve nederlands", dus ik ging aan iemand vragen van bokt of hij abn praatte en zij zei dus "ja", waarop ik antwoordde "oeps, dan versta ik je helemaal niet," toen was het echt zo van "huh?"

ABN staat voor Algemeen Beschaafd Nederlands.



Als je zo graag alle fouten er uit wilt halen moet je ze wel allemaal doen.

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 00:45

fohadie schreef:
Mizora schreef:
Of het verschil tussen ij en ei. Of eigenlijk min of meer alle spellings-, grammatica- en interpunctieregels. Ik heb het voor de grap verbeterd zover ik het weet. Alles wat verbeterd is, is dikgedrukt.

Mijn scheikundeleraar zei laatst:"ik praat abn", wij zo van "uhmm, wat is dat?". Toen zei hij: "alles behalve nederlands", dus ik ging aan iemand vragen van bokt of zij abn praatte en zij zei dus "ja", waarop ik antwoordde "oeps, dan versta ik je helemaal niet," toen was het echt zo van "huh?"

ABN staat voor Algemeen Beschaafd Nederlands.



Als je zo graag alle fouten er uit wilt halen moet je ze wel allemaal doen.


Laten we dan ook direct duidelijk maken of de bokt persoon een hij of een zij was xD Ik vermoed een zij dus

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 01:21

xHaithi schreef:
Wat betreft Jezussen en ezels heb ik ook nog wel een idiote.

Ik zat tijdens mijn middelbare schoolperiode op katholieke scholen maar mijn lagere school heb ik op een gemeenschapsschool gedaan (staatsschool). Hier wordt zedenleer aangeboden aan diegenen die niet gelovig zijn. Kort gezegd, ik had nooit uit Bijbels gelezen of Jezus' populairste verhaaltjes gehoord voor ik op het middelbaar kwam.
Tijdens de les godsdienst in het middelbaar vroeg de docente mij: "Hoe kwam Jezus de stad binnen?"
Mijn oprecht gemeende suggestie: 'Al zwevend?'

Het mens was not amused :') En het bleek inderdaad op een ezel te zijn, niet al zwevend :D


_O- _O- _O- geweldig deze _O- _O- _O-

Mizora

Berichten: 18123
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:20

fohadie schreef:
Mizora schreef:
Of het verschil tussen ij en ei. Of eigenlijk min of meer alle spellings-, grammatica- en interpunctieregels. Ik heb het voor de grap verbeterd, zover ik het weet. Alles wat verbeterd is, is dikgedrukt.

Mijn scheikundeleraar zei laatst: "ik praat abn", wij zo van "uhmm, wat is dat?". Toen zei hij: "alles behalve nederlands", dus ik ging aan iemand vragen van bokt of hij abn praatte en zij zei dus "ja", waarop ik antwoordde "oeps, dan versta ik je helemaal niet," toen was het echt zo van "huh?"

ABN staat voor Algemeen Beschaafd Nederlands.


Als je zo graag alle fouten er uit wilt halen moet je ze wel allemaal doen.

Ik leer graag bij. Ik vind de fouten die ik blijkbaar over het hoofd gezien heb nog steeds niet terug.

dinniee
Berichten: 724
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: in het helal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:45

different1 schreef:
Je weet waar de afkorting ABN voor staat?

Nu wel

Mjelle_G

Berichten: 380
Geregistreerd: 01-12-13
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 16:13

Oh vanmiddag zo hard gelachen.

Ik was aan het appen met een klasgenoot en vriend. We hadden het over de diverse cursussen die worden aangeboden op school. We hadden beide even zitten kijken en toen merkte ik op dat er ook een cursus ''Stop met uitstelgedrag'' was. Ik zei dat ik me hiervoor had aangemeld en of het niet wat voor hem was, aangezien wij tweeën ontzettende uitstelkonten zijn..

Zijn reactie was:

Oh, aanmelden doe ik later wel.

:D

DynamiteS

Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:42

_O-

limilou

Berichten: 802
Geregistreerd: 09-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 00:49

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:07, in het totaal 1 keer bewerkt

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 11:07

lisa_xxx schreef:
geen opmerking. maar een knullig moment xd

had vandaag examen spreken 3f (nederlands)
ik zat met een vriendin en 2 anderen ingedeeld en tijdens de presentatie moet iedereen stil zijn, word gefilmt etc.
en ineens ging de wekker van die vriendin af :')
ze gooide hem meteen kapot 8)7

Serieus meen je dat?! _O-
Dat filmpje wil ik wel eens zien. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 11:17

Ik kan altijd zo genieten van de slimme redenen waarom iets gedaan is die mensen verzinnen...

Laatst stond ik voor het stoplicht te wachten terwijl 2 jonge meiden een discussie hadden waarom er nou om de 20 meter steeds 2 richeltjes met kleine steentjes in het anders zo mooi gladde wegdek gelegd waren.
"Oh!" zegt de ene heel blij "Dat is vast zodat de blinde mensen op de fiets of in de auto weten dat de bocht er aan komt en ze dus optijd kunnen sturen, net als de speciale tegels op het station!"

Seriously???
:')

limilou

Berichten: 802
Geregistreerd: 09-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 12:52

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 12:56

Omg, jullie hebben mijn dag wel weer goed gemaakt hoor :').

Ik heb het ook... Als iemand een opmerking maakt, kan ik er serieus op reageren.. Of happen.
En dan denk ik.. Oneeee, mag niet!

Eulogy
Berichten: 5745
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:26

Ik ben echt niet dom of zo maar ik heb het nooit door als iemand me in de zeik neemt, vooral als het m'n vriend is :') Of het duurt even, en dan terwijl ik 'Echt?!' zeg heb ik het meestal door, maar dan is het al te laat :')

Of m'n vader die ik volgens mij nog nooit een spreekwoord goed heb horen zeggen. Heel serieus: "Ja volgens mij heb jij de klok wel horen luiden, maar je weet niet waar 'ie hangt."
Ehhh... jij of ik? :+

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 00:24

afgelopen week met gym ging ook weer lekker! weer de tipsalto.. dit.keer vergat ik te springen.. jupp... ik vloog vol tegen de kast aan. net als die beesten die tegen ramen aan vliegen of whatever en die dan zo naar beneden glijden (volgensmij gebeurd dit alleen in films maar oke) zo moet het er ongeveer uitgezien hebben.


*ik voel hier een knulligenopmerking aankomen...*

KimL86
Berichten: 3653
Geregistreerd: 03-06-04

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 03:06

Oké, deze was ook best wel dom.

Ik moest op mijn werk goederencodes invullen (percentage wat betaald moet worden aan invoerrechten). Ik werk met schoenen.
Nog nooit gedaan die goederencodes invullen dus bij bepaalde materialen moest ik navragen waar ze onder hoorde.
In dit geval was het pu of textiel.

Vraag ik dus of suède PU onder textiel of PU valt 8)7

Ik heb er maar gelijk een mail achter aan gedaan dat dat toch wel een erg domme vraag was.


En ook nog een domme actie. Bij bepaalde vloeibare dingen staat er dan op indien contact met de ogen uitspoelen of iets dergelijks.
Nou vraag ik me heel vaak af hoe mensen het dan voor elkaar zouden krijgen om dat in hun ogen te krijgen.
Zo zat ik me dat dus ook af te vragen bij neusspray.
En dan zie je hem al aankomen natuurlijk, trek ik die neusspray te snel uit mijn neus en spray ik hem zo in mijn oog.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 22:58

mijn vader wilde gegrilde kip kopen. dus ik vertel een heel verhaal over gegrilde kip aan mn moeder, maar praatte een beetje te snel. toen werd gegrilde kip dus grip :+

Anoniem

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 22:59

Ik snap het knullige/grappige niet?

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:35

grip was een kruising van gegrilde kip... maar nu ik het moet uitleggen is het een stuk minder leuk hahaha en ik denk dat je er bij had moeten zijn om het echt leuk gevonden te hebben :j :=

Esther_r20

Berichten: 2414
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:41

Gewoon collega's een prettige uitwisseling wensen. Ipv uiteinde of jaarwisseling ;-)

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:44

RusselNuwell schreef:
Mijn studie diergeneeskunde gaat niet van een leien dakje :o
Docent: 'wat is er mis met dit dier?'
Ik: 'Hij is dood'
En tijdens een diergeneeskundig gerelateerde pubquiz:
Quizmaster: 'Dit paard is kreupel' -laat foto zien- 'Waar heeft dit paard last van'
Ik: 'Van zijn been...'

Ja, ik word absoluut een goede dierenarts.


_O-