Even mijn verhaal kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 17:44

Pearlx Soatest komt er zodra ik weer in de buurt ben van Rotterdam. Hij zweert dat hij niets heeft gedaan, maar ja liever het zekere voor het onzekere.

De rest bedankt voor de lieve en wijze woorden doet me goed :j

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:08

Ts,

Door lichamelijke klachten is mijn sex leven ook een stuk minder als wat ik zou willen.
Dit is al jaren zo en zou geen reden moeten zijn om via andere wegen dit toch voor elkaar te krijgen.
Voor mij is het al een heerlijkheid om mijn vriend om mij heen te hebben, samen op de bank voor de tv te hangen etc, en
Wees slim, laat hem zijn zegje doen en vertrek dan weer....
Al snap ik echt wel dat het makkelijker gezegd dan gedaan is.

Jamiefris

Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:18

Vind heel sneu voor je! en rot! Heb niet al je reacties meer door gelezen. Maar sterkte er mee!
Blijf nu wel even volgen hoe het afloopt. Hoop dat je met hem tot een goed besluit voor beide kanten kan komen.

Zelf kom ik ook net uit een relatie en ik wil graag met hem praten maar hij niet met mij.. Dus beter dat je wel kan praten. Alleen dan nog het besluit wat ga je doen..

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 18:29

Ivy_power89 Ja zo hoort een relatie ook te gaan vind ik. Ik hoop voor jou dat je lichamelijke klachten gauw over zijn.

Jamiefris: Rot dat hij niet wilt praten met jou. Lijkt mij dat je het dan niet kunt afsluiten. Ik heb voor nu al besloten wat ik ga doen. Ik wil niet met hem verder, nu hopen dat ik dat morgen ook kan zeggen.

Zijn twijfel of hij wel verder wil met mij zegt mij eigenlijk genoeg

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:34

Dan kun je hem mooi voor zijn, dumpen is altijd beter dan gedumpt worden, goed voor zijn ego als hij van jou de zak krijgt, *\o/*

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:34

Inderdaad!

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:37

Ts, mijn klachten zullen blijvend zijn, helaas.
Vind dat je een dapper besluit hebt gemaakt, al snap ik dat het heel moeilijk is om zoiets los te moeten laten.
en precies wat Bigone zegt, liever dumpen dan gedumpt worden :D

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 18:40

Ja mijn ego is in ieder geval niet zo erg gedeukt. Nu hopen dat ik dit gevoel voor morgen vast kan blijven houden

sasja0705
Berichten: 1980
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:48

Vasthouden ts ! Ik vind het dapper dat jij hem zijn zegje wilt laten doen... maar wat zal het zijn ? Ervaring leert dat hij alle mogelijke reden zou aanvoeren en geloof mij: allemaal zullen eindigen dat het uiteindelijk schuld is...
EN DAT IS HET NIET!!! Hij is fout en hiervoor is geen excuus behalve dat hij niet van je houdt zoals het zou moeten en dat hij gewoon niet rijp is voor een relatie...dus veel sterkte ! En btw : ook mijn pb staat voor je open

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:49

Zoals jij hier praat daar blijkt eigenlijk al uit dat je gewoon klaar met de relatie bent, lees je eerste paar zinnen nog maar eens, zegt genoeg. Ergens op deze aarde loopt iemand rond die jou in zijn waarde laat, niet jaloers op je hobby's is, lekker kan koken en ook, als het moet de wc pot boent, weet het zeker, ik hem namelijk al 35 jaar zo'n man dus ze bestaan. Houd dat in gedachten morgen, hij verdient je niet met zo'n gedrag.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 18:56

Bedankt beide. Ik heb helaas nog niets gehoord van mijn moeder. Ik mijn verstand ben ik ook echt klaar met die jongen. Hoe lief hij dan ook geweest is voor me in de afgelopen 5 jaar. Hij heeft iemand nodig die 7 dagen per week thuis is en zijn was voor hem doet en dat ben ik niet

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 19:04

Hij wilt niet dat mijn moeder mee komt! Help wat nu!

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:34

Als jij wilt dat je moeder mee komt kan hij kiezen of delen.
Jij bepaald voor jezelf en niet hij.

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:38

als moeder niet mee mag, dan geen gesprek.
Laat je eigen niet door hem bewerken!
Wat hij wil is nicht im frage

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:45

Hij wil gewoon dat je alleen komt zodat hij op jouw emoties in kan spelen, zonder dat iemand je daarvoor kan behoeden. Zeker niet alleen gaan.

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:48

Ik heb de 4 pagina's gelezen, dus sorry als het al gezegd is.

Maar je zeg t zelf dat er niet echt sex meer in het spel. Dus ergens begrijp ik wel dat hij ergens zijn trekken vandaan wil krijgen. Het is natuurlijk absoluut niet leuk dat hij dt bij andere dames wil zoeken. Maar misschien moet je eens daarover hebben met hem..
Of dat een reden is dat hij contact zoekt met meiden via datingsites?

Jamiefris

Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:51

Hmmm lastig verhaal. Ook iets waar ik me wel in kan vinden. Hoe het gevoel is inderdaad.
Maar zonder moeder geen gesprek gelijk hebben ze hierboven !

Edit;

In mijn relatie was het ook dat ik niet veel meer met mijn vriend praten omdat het gewoon te standaard was. En kwam er dus ook achter dat hij met andere meiden praat dus tja jongens eigen? :?
Laatst bijgewerkt door Jamiefris op 13-12-13 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

MiltyJarig
Berichten: 708
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:52

Inderdaad, niet op ingaan. En als je je moeder al niet mee neemt, neem dan alsjeblieft iemand mee die sterk in zijn/haar schoenen staat, vooral niet alleen gaan.
Alleen is het voor hem veel makkelijker om op je in te praten, want hoe zeker je er nu van bent dat je hem kwijt wilt, zo vreselijk erg heeft hij je dan weer voor zich gewonnen en dan zit je weer met een gebroken hart. Neem iemand mee die je eraan kan helpen herinneren dat je je niet over mag laten halen.

Er was trouwens een liedje waar ik direct aan dacht toen ik jouw verhaal las. http://www.youtube.com/watch?v=GZqoPr17 ... wBm68e2Otu
En natuurlijk houdoe en bedankt, lekker op zijn brabants ;)

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:08

Hoi, heb je al aan de mogelijkheid gedacht dat hij een seksverslaving heeft? Dat hij als het ware er door geobsedeerd is, en verslaafd is aan het gevoel. Dat jullie niet veel kunnen vrijen, betekent niet dat er misschien andere dingen/spannende..... voor vervanging hiervan kunnen zorgen. Luister gewoon naar zijn verhaal, zolang hij eerlijk er over is en er wat aan wil doen (al dan niet samen met jou), dan kom je er misschien wel sterker uit dan jullie relatie hiervoor was. Sterkte!!!!

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:47

Lootje1991 schreef:
Hij wilt niet dat mijn moeder mee komt! Help wat nu!


Jammer voor hem, jij wil niet dat hij zulke dingen uitvreet, dat heeft hem niet weerhouden om het nog een keer te doen.
Grow some balls TS :D

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 20:49

Mama gaat sowieso mee. Hij weet dat nu ook. Ik wil ook zeker luisteren naar zijn verhaal en als hij een soort van seksverslaving heeft vind ik dat ook niet zo gek. Hij wilde altijd aan mijn borsten zitten en dat soort dingen. Als ik nee zei was het ook gewoon nee dus begrijp me niet verkeerd.

Milty idd een erg mooi liedje dat nu goed bij mij past. Zeker een van de eerste zinnen. De eerste winter zonder jou!.

Calvinengino: Dat zou zeker zo kunnen zijn, maar als hij van mij houd moet hij accepteren dat ik even niet lekker in mijn velletje zit/zat

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:14

CalvinenGino schreef:
Ik heb de 4 pagina's gelezen, dus sorry als het al gezegd is.

Maar je zeg t zelf dat er niet echt sex meer in het spel. Dus ergens begrijp ik wel dat hij ergens zijn trekken vandaan wil krijgen. Het is natuurlijk absoluut niet leuk dat hij dt bij andere dames wil zoeken. Maar misschien moet je eens daarover hebben met hem..
Of dat een reden is dat hij contact zoekt met meiden via datingsites?


Als dat de reden is.. weinig sex.. dan had hij daar tegenover ts moeten beginnen en bespreekbaar maken ipv stiekem contact te hebben met andere vrouwen

Ts.. sterk blijven en je poot stijf houden! Laat je niet omlullen met valse beloftes.. je weet dat hij ze toch niet waar maakt.. succes :)

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 21:16

Ja hoe sterk ik vanmiddag was hoe moeilijk ik het nu weer vind.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:30

Serieus mensen die een te kort aan seks of zelfs een verslaving erbij halen om het gedrag van de vriend goed te praten? Are u kidding me? Als je ergens niet blij/tevreden/gelukkig over bent dan bespreek je dat met je partner. Nooit en dan ook echt nooit ga je liegen en bedriegen!

Zelfs al blijkt vriend verslaafd te zijn, jammer dan! Niet TS haar probleem! En al helemaal geen goede reden om iemand waar je "zogenaamd" van houdt te bedriegen!

TS je bent zoveel meer waard! Als hij niet wil praten met iemand erbij is wederom niet jouw probleem. Helaas voor vriend hij heeft het niet langer voor het zeggen!

U go girl!

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:37

Selka schreef:
Serieus mensen die een te kort aan seks of zelfs een verslaving erbij halen om het gedrag van de vriend goed te praten? Are u kidding me? Als je ergens niet blij/tevreden/gelukkig over bent dan bespreek je dat met je partner. Nooit en dan ook echt nooit ga je liegen en bedriegen!



^Dit