Je ligt in bed..
En na een paar minuten is het feest.
Bij de buren wel te verstaan.
Onze lieve knullige buurman van 30 heeft zijn ex-vriendin of inmiddels weer vriendin of inmiddels toch weer ex-vriendin, jullie snappen het idee, weer binnengehaald.
Allemaal leuk en aardig, maar na twee maanden heerlijke rust is het weer gedaan.

Nee mensen, geen goedmaakseks, maar knullige echtelijke ruzies. En gezien we hier dunne muurtjes hebbben horen we alles.
De favoriete topics:
'Je zegt nooit dat je me mooi vindt!'
'Dat zeg ik wel! Maar je luistert nooit naar me!'
En:
'Waarom ruim je nou nooit eens iets op??'
'Dat doe ik toch wel! Kijk dan, m'n hele kamer is schoon!'
En onze persoonlijke favoriet:
'fiets JOU!'
'NEE!'
Een goed seksleven is dus ver te zoeken.
Nou ons probleem. Na bij elkaar opgeteld een maand of vier van 8 uur 's ochtends (we worden er vaak mee wakker) tot 12 uur 's nachts (nu dus) zijn we er wel klaar mee. Om het maar even subtiel te zeggen.
Maar.. Hoe pak je dit nou aan?
We zitten in dubio. Op de deur rammen en melden dat we alles mee kunnen luisteren (met een dikke knipoog)? 'En ohja, gefeliciteerd met je verjaardag!' Want de arme jongen is nog jarig ook vandaag..
Morgen een briefje op de deur plakken? Andere methode? Tegoedbon voor relatietherapie of een webcamsite geven als goede vervanging? (Ik sprak zijn pa zelfs: 'Ja, die twee passen echt niet bij elkaar, maarja, dan gaan ze uit elkaar en later kriebelt het toch he..')
sorry maar hoe je het opschrijft haha
)