Ik zit nu in het eindexamenjaar van het vwo en dit jaar moet ik een profielwerkstuk maken. Dit is een heel groot werkstuk (zo'n 100 uur moet je eraan zitten) voor een bepaald vak. Ik heb hiervoor informatica gekozen en ben een nieuw eigen spel aan het maken.
Nu is het spel momenteel in de lucht maar ben ik op zoek naar testspelers. Het spel is zeker nog niet af maar het is prettig om door spelers op fouten gewezen te worden die je zelf niet zo snel zal ontdekken.
Het spel is te vinden op umbran. En het gaat over een eigen dorpje dat je moet maken. Je begint met 1 dorp waarin je allerlei gebouwen kan bouwen zodat het dorp goed gaat draaien en je de inwoners tevreden houdt, en later kun je andere dorpen aanvallen om die in beslag te nemen. Zo kan je een soort van eigen rijk bouwen.
Het spel speelt zich af (of gaat zich afspelen) in verschillende tijden van de geschiedenis. Om jou dorpje beschaafder te maken en naar een andere tijd over te gaan zal je uitvindingen moeten voltooien. Momenteel is er nog maar 1 tijd, de jagers en boeren. Maar ik wil later heel veel tijden toe gaan voegen. Zo kunnen spelers ook alleen dorpen aanvallen die in hun tijd bevinden zodat er geen spelers zijn in een heel hoog level die nieuwere spelers direct gaan aanvallen.
Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die willen testen voor me. Op het spel bevindt zich ook een forum, hier kunnen opmerkingen/fouten geplaatst worden. Maar ik weet niet zeker of daar ook nog fouten in zitten, dus dan kan het ook via bokt gemeld worden.
Even voor de duidelijkheid: Het spel is dus nog niet af, momenteel werken heel veel dingen niet, ik ben dus op zoek naar mensen die dit ook niet heel erg vinden, en echt willen testen voor me