Ik heb bij mij op school een onwijs leuke stagair voor engels, waar ik een jaar les van ga krijgen.. Ik ben dan weer zo iemand die nieuwsgierig is en hem op zoekt op Facebook. Hij is tenslotte maar een jaar ouder als ik dus dat kon niet missen. Meteen raak, dus ik klik hem aan, en zie dat we een gemeenschappelijke vriend hebben.. Ik dacht; Huh heeft iemand uit m'n klas hem toe gevoegd? Kan best, dus ik ga kijken, is het niet iemand van mijn klas.. Het is veel en veeeeel erger..
Zo'n 2 jaar geleden heb ik een jongen ontmoet, en een aantal keer mee afgesproken. Toen heel veel mee gepraat, en ook iets meer dan gepraat.. (Niet te veel meer hoor, niet fout gaan denken xD) maar ik kwam er achter dat ik hem niks vond. Daarbij woonde hij een heel eind van me vandaan, en gezegd dat ik vrienden wou blijven. Nu kunnen jullie het vast wel raden, en blijken hun dus vrienden te zijn.. Stapmaatjes, vrienden, hoe wil je het noemen..?
Als je niet verwacht zoiets te ontdekken kan ik vertellen; dat is best schrikken haha.
Ik weet alleen meteen zo veel meer over de leuke stagair... Zijn FB is afgeschermd, maar ik weet waar hij woont (wat hij in de klas niet verteld), ik weet met wat voor mensen hij om gaat, en nog wel wat meer dingen.. Voel me daar dan eigenlijk best wel weer schuldig om.. Aan de andere kant; het is te verwachten als je er zo goed uit ziet, leraar wil worden, stage loopt op een school met veel mensen (meiden) van je eigen leeftijd, en FB hebt.. Maar toch...
Engels is echt mijn slechtste vak, dus hij zou me dit jaar ongetwijfeld ook apart moeten helpen, als de klas al weg is (is vorig jaar ook gedaan omdat ik het gewoon niet snap) maar ok vraag me echt af in hoeverre ik daar dan serieus in kan blijven. Ik ken mezelf, en ik weet dat ik daar dan aan denk

Ik kan mezelf wel weer voor m'n kop slaan met m'n spontane acties altijd..

Laat ik morgen nou net een Engels toets hebben... Vraag me af in hoeverre ik me kan concentreren zonder te moeten lachen ofzo..

Sorry, ik wou m'n verhaal gewoon even kwijt, moest mijn ontdekking even delen, en even mijn gedachtes 'ontladen'...
Misschien dat je nu wel beter wordt in engels.
Een vriendin van mij had een vriend die na enige tijd er achterkwam dat hij bi-seksueel was, maar daar betrapte ze hem pas op toen ze hem tegenkwam in een discotheek waar hij met een andere vent stond te zoenen.