Gelukkig hoor ik van iedereen dat Nijmegen een vreselijk leuke stad is, alleen ik ken Nijmegen dus heel slecht eigenlijk. Naar ik me kan herinneren ben ik 4 keer in Nijmegen geweest, waaronder twee sollicitatie gesprekken
.Nu heb ik naar huisjes zitten kijken en kom ik eigenlijk vooral uit op de wijken in de buurt van winkelcentrum Dukenburg en dan met name Lindenholt/het kamp. Ik ben van de week bij een paar huizen wezen kijken en het gaf me heel erg de indruk van de buitenwijk de Reeshof in Tilburg, waar ik van mijn 12 tot 19 heb gewoond. Ik hoor er heel erg veel verschillende meningen over, maar overwegend "daar wil je niet wonen" en ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom dan niet.
Ik hoef niet zo nodig in de buurt van het centrum te zitten. Ik vind het eigenlijk vooral lekker als ik een beetje ruimte heb en iets van een tuin. Verder wil ik in de toekomst graag een hond en daarmee vind ik het erg belangrijk dat ik in de buurt van losloop zones woon. Ook vind ik het wel een lekker idee dat ik dicht bij de uitvalswegen zit en dus niet een halve stad door moet voor ik goed en wel op weg ben naar een andere stad. Ik ben benieuwd naar meningen van mensen die de wijken en de stad ook echt een beetje kennen.
Ook vind ik het leuk om tips te horen over Nijmegen verder, zoals eventuele maneges die leuk zijn voor volwassenen of zo, voor als ik het paardrijden weer op zou willen pakken. Maar ook wat je van Nijmegen vind en wat the placets to be zijn.
Maar als je niet van drukte houd, moet je een paar daagjes op vakantie tijdens de 4 daagse ;P
Alleen ik ben geen stadsmens en houd van rust en buiten, dus is een dorp voor mij sowieso de betere optie 
Op dit tijdstip kan ik je niet meer informatie geven, ik ga straks naar school en moet nog wat dingen voorbereiden, maar ik denk dat je hier echt wat kan vinden.