Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 18:48

Ik denk dat dat met goud of zilver niet veel uitmaakt, maar met stoffen of lederen bandjes lijkt dat me niet zo hygiënisch neen..

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Re: Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:50

mijn festivalbandjes deed ik wel altijd met zeep wassen. en ze roken dan ook altijd lekker fris :D
maar leder en echt touw vind ik amper schoon te wassen, leder doe je al niet met zeep of wasmiddel want droogt uit..

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:52

Ik heb het gevoel dat jij in de buurt woont aan je sleepless bandjes te zien :=

Steef
Berichten: 5309
Geregistreerd: 23-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:53

Ik wilde ook bandjes sparen! Heb het helaas niet lang volgehouden.. Had er 2, maar kreeg er reuze uitslag van nadat ik had gedoucht. Duurt best lang voordat die bandjes droog zijn en die natte bandjes gingen heel erg schuren. Zat ik dan met m'n exceem :') Voelt inderdaad even naar. Vriendlief heeft ze laatst ook afgeknipt, die had ook een aardige arm vol!

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:55

Ik mag mijn bandjes niet omhouden met mijn opleiding en omdat ze bij mij altijd wat losser moeten zitten vond ik het ook gevaarlijk met paardrijden etc. Hier worden ze afgeknipt en op de wand geplakt met eventueel nog een betaalmuntje erbij. Elk jaar als ik naar zwarte cross ga, doe ik de oude bandjes met speltjes vastzetten om mijn pols again. Dan heb ik ze toch weer even om voor het gevoel.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 19:05

kimz_angel schreef:
Ik heb het gevoel dat jij in de buurt woont aan je sleepless bandjes te zien :=

Ik ben van Tongeren :Y)
En ja haha, Sleepless is een soort van traditie geworden, ik ga er al 6 jaar op rij heen :')

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:11

Konstantine schreef:
Snollygoster schreef:
xFioon, ik denk dat iedereen gewoon zijn eigen manier van bewaren heeft. Voor mij is dat om ze zo lang mogelijk bij te houden, en andere knippen ze gewoon meteen af. Ik vind het persoonlijk ook wel 'iets' hebben zo'n hele verzameling om je pols, als je dan iemand leert kennen met ook zoveel bandjes heb je al meteen een gespreksonderwerp haha :')

Precies! "Oh, je bent daar en daar geweest, daar was *band* toch? Waren ze goed?"
Alleen ik ben zelf een beetje bang voor grote groepen mensen, dus ik ga zelf nooit naar festivals. :+
Maar je hoeft natuurlijk niet heel de tijd door te praten over dat festival. Het is gewoon een goed beginnetje. :j


Ik ben zelfs al meermaals herkend, omdat ik er eerst best veel aan had :o
Ik knip ze zelf ook na een jaar weer af! Maar ik ga ze nu terug maken met elastiekje eraan dan kan ik ze van tijd tot tijd aan doen. Ik heb er momenteel maar 3 aan en mijn arm voelt echt leeg!

Zag de Roger ookal voorbij komen :D Die heeft er echt teveel maar die kom je idd op elk festival tegen, zowel grote als kleine. Een geweldige gast, dat wel!

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:05

Kreeg eens zo`n weekbandje bij een paarden evenement.
Man, wat voelde ik me een leverworst met dat loodje er aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:19

KingYasFenn schreef:
mijn festivalbandjes deed ik wel altijd met zeep wassen. en ze roken dan ook altijd lekker fris :D
maar leder en echt touw vind ik amper schoon te wassen, leder doe je al niet met zeep of wasmiddel want droogt uit..


Onzin. Mijn leren bandjes slijten wel na een tijdje maar drogen helemaal niet uit, ze ruiken niet of naar zeep als ik net heb gedouched en ze zijn niet vies of iets dergelijks.

ulleke

Berichten: 561
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:26

Snollygoster schreef:
Je hebt zulke mensen zoals hieronder..
[ Afbeelding ]

Ik weet niet wie hij is, maar ik ben hem tot nu toe al op ELK festival tegengekomen. Hij heeft steeds dezelfde outfit en wordt de 'Koning van Festivals" genoemd :')



ahum :o Dit is de oom van mijn vriend en heeft ondertussen nog meer bandjes aanhangen.. er bestaan dus wel degelijk zo'n mensen :D

ik zag je openingspost en ik vond het al meevallen ;)

Anoniem

Re: Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:27

Meen je ulleke! Super vet!

jujujujulie

Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13
Woonplaats: Aalter (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:31

ulleke schreef:
ahum :o Dit is de oom van mijn vriend en heeft ondertussen nog meer bandjes aanhangen.. er bestaan dus wel degelijk zo'n mensen :D

ik zag je openingspost en ik vond het al meevallen ;)
zalig en raar :') maar is het niet zot onhandig met al die loshangende bandjes? Hij zou ze toch op zen minst kunnen afbranden?

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 20:37

ulleke schreef:
Snollygoster schreef:
Je hebt zulke mensen zoals hieronder..
[ Afbeelding ]

Ik weet niet wie hij is, maar ik ben hem tot nu toe al op ELK festival tegengekomen. Hij heeft steeds dezelfde outfit en wordt de 'Koning van Festivals" genoemd :')



ahum :o Dit is de oom van mijn vriend en heeft ondertussen nog meer bandjes aanhangen.. er bestaan dus wel degelijk zo'n mensen :D

ik zag je openingspost en ik vond het al meevallen ;)



Serieus?! Dat is echt awesome! Die kerel is echt een legende op festivals haha :')

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:49

ulleke schreef:
Snollygoster schreef:
Je hebt zulke mensen zoals hieronder..
[ Afbeelding ]

Ik weet niet wie hij is, maar ik ben hem tot nu toe al op ELK festival tegengekomen. Hij heeft steeds dezelfde outfit en wordt de 'Koning van Festivals" genoemd :')



ahum :o Dit is de oom van mijn vriend en heeft ondertussen nog meer bandjes aanhangen.. er bestaan dus wel degelijk zo'n mensen :D

ik zag je openingspost en ik vond het al meevallen ;)


het is persoonlijk, maar ik vind dat echt geweldig.
ik zit momenteel vol met leren, en stoffen armbandjes, (even snel geteld) en het zijn er 19.
boven heb ik er nog een stuk of 20 liggen, meestal stem ik ze af op mijn kleding.

ik was dit jaar ook zeer teleurgesteld dat appelpop geen stoffenbandjes meer had.... :n

het voelt ook heel raar als je geen armbandjes omhebt, het is net alsof je geen telefoon bij je hebt. je loopt de heletijd aan je arm te voelen :9

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:08

Na een festival is het eerste wat ik thuis doe dat bandje afknippen en lekker douche.
Vind een leuke groepsfoto altijd een mooie herinnering i.p.v. dat vieze bandje.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:20

Ethelate schreef:
Na een festival is het eerste wat ik thuis doe dat bandje afknippen en lekker douche.
Vind een leuke groepsfoto altijd een mooie herinnering i.p.v. dat vieze bandje.


Wij hebben eigenlijk zelden foto's van op festivals.. Zo onhandig om een camera mee te sleuren altijd. Heb het nu 2x gedaan maar dat doe ik niet meer hoor :o

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:22

Laulitz schreef:
Wij hebben eigenlijk zelden foto's van op festivals.. Zo onhandig om een camera mee te sleuren altijd. Heb het nu 2x gedaan maar dat doe ik niet meer hoor :o


^ Dit. Ik neem altijd wel een kleine camera mee, maar die batterij gaat heus geen 5 dagen mee hoor. Tijdens de optredens trek ik sowieso weinig foto's, want wat heb je eraan als je constant op je camerascherm zit te kijken?

Kitty1985
Berichten: 1788
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: Er gaat niets boven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:22

Ik heb inmiddels ook een flinke collectie bandjes.

Heb er een bloedhekel aan(draag uberhaupt geen sieraden), en zodra het kan sloop ik ze er meteen af(bewaar ze wel)

Bij langdurige evenementen moet ik regelmatig terug naar vrijwilligersbalie voor nieuw bandje :')
Draai(onbewust) net zolang aan het ijzertje tot het stof knap zegt.

Op Oerol loopt er ook een man rond met zijn armen vol bandjes
Moet ie lekker zelf weten, ga ik mij niet druk om maken.

Afanaisa91

Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:25

MarlindeRooz schreef:
[ Afbeelding ]

:')

Maar hopen dat je pols snel weer vol is!


_O- !

Ik heb die van mij ooit af moeten knippen voor mijn opleiding. Vond het verschrikkelijk want ik had die bandjes al jaaaaren om en was er erg trots op! Achteraf snap ik veel beter dat mensen het onhygiënisch vinden, al was ik daar destijds nooit mee bezig.

Ben nu nog aan het brainstormen of ik nog iets met die afgeknipte bandjes kan. Zag laatst iemand die ze op een rugzak had genaaid, stond erg gaaf!

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:25

Snollygoster schreef:
Laulitz schreef:
Wij hebben eigenlijk zelden foto's van op festivals.. Zo onhandig om een camera mee te sleuren altijd. Heb het nu 2x gedaan maar dat doe ik niet meer hoor :o


^ Dit. Ik neem altijd wel een kleine camera mee, maar die batterij gaat heus geen 5 dagen mee hoor. Tijdens de optredens trek ik sowieso weinig foto's, want wat heb je eraan als je constant op je camerascherm zit te kijken?


Mijn camera is dit jaar wel heel tomorrowland & pukkelpop mee gegaan (heb een goede batterij :+ ) maar ik vond het gewoon weer extra sleurwerk/zwaar geval in mijn tasje. Als je dan is goed los wil gaan dan zit je altijd met dat ding :+


Afanaisa91 schreef:
Ben nu nog aan het brainstormen of ik nog iets met die afgeknipte bandjes kan. Zag laatst iemand die ze op een rugzak had genaaid, stond erg gaaf!

Heb ik ook al is aan gedacht maar wat als je een nieuwe rugzak (nodig) hebt? Dan zitten ze nog op je oude, en zo zonde om ze er dan weer af te halen :o

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:30

Afanaisa91 schreef:
_O- !

Ik heb die van mij ooit af moeten knippen voor mijn opleiding. Vond het verschrikkelijk want ik had die bandjes al jaaaaren om en was er erg trots op! Achteraf snap ik veel beter dat mensen het onhygiënisch vinden, al was ik daar destijds nooit mee bezig.

Ben nu nog aan het brainstormen of ik nog iets met die afgeknipte bandjes kan. Zag laatst iemand die ze op een rugzak had genaaid, stond erg gaaf!


Ja dat zie je wel vaker op rugzakken, maar inderdaad, zoals Laulitz zegt, als je een nieuwe rugzak wilt zitten ze nog op die oude.. :(

KimD

Berichten: 20435
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:40

Ik doe het anders, ik speel er zolang mee tot ze los genoeg zijn om ze gewoon af te doen. :D Gelukkig werkt mijn tactiekje ook met die met lood eraan. :j Zo krijg ik dus binnen een paar weken het bandje in een stuk eraf, en doe ze dan met het volgende festival gewoon weer om. *D

Afanaisa91

Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:42

Snollygoster schreef:
Afanaisa91 schreef:
_O- !

Ik heb die van mij ooit af moeten knippen voor mijn opleiding. Vond het verschrikkelijk want ik had die bandjes al jaaaaren om en was er erg trots op! Achteraf snap ik veel beter dat mensen het onhygiënisch vinden, al was ik daar destijds nooit mee bezig.

Ben nu nog aan het brainstormen of ik nog iets met die afgeknipte bandjes kan. Zag laatst iemand die ze op een rugzak had genaaid, stond erg gaaf!


Ja dat zie je wel vaker op rugzakken, maar inderdaad, zoals Laulitz zegt, als je een nieuwe rugzak wilt zitten ze nog op die oude.. :(


Hmm ja, daar hebben jullie een punt... :o Ik denk verder, haha!

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:11

Snollygoster schreef:
Laulitz schreef:
Wij hebben eigenlijk zelden foto's van op festivals.. Zo onhandig om een camera mee te sleuren altijd. Heb het nu 2x gedaan maar dat doe ik niet meer hoor :o


^ Dit. Ik neem altijd wel een kleine camera mee, maar die batterij gaat heus geen 5 dagen mee hoor. Tijdens de optredens trek ik sowieso weinig foto's, want wat heb je eraan als je constant op je camerascherm zit te kijken?

Ik heb een waterdichte & stootvaste camera met extra accu, maar meestal redt 1 accu het wel met 3 dagen festival.
Ook vrienden maken er foto's mee dus iedereen houdt hem ook een tijd bij en ik mail ze daarna rond.
Krijg je de leukste foto's van :D

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:07

Een prikbord kopen en ze daar opspelden :P Of inlijsten. Daar blijven ze wel het mooiste van.