Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilinora

Berichten: 11935
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:05

ook hier alleen op de bank met mijn kat en twee ratjes

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:06

van 10:00 tot 23:45 aan het werk (kok :P )
en dan naar huis

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:07

middag bij stalgenoot altijd zoete inval met bubbels en oliebollen.
Avond bij mijn ouders en rond half 12 ga ik naar huis, alleen met de kat :D

s1993

Berichten: 2126
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:30

Nog geen plannen, hoop oud en nieuw weer met vrienden te vieren, dat vind ik het leukst! :)
Maar anders vind ik het ook geen probleem om een rustig avondje te hebben een filmpje te kijken, vuurwerk kijken en naar bed, had daar laatst nog een discussie over met vriendinnen die vonden dat het écht niet kon om met oud&nieuw alleen te zijn, ik zou het wel prima vinden, hecht daar niet zoveel waarde aan.

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:33

Met oud en nieuw ben ik in Tsjechië! :D Vorig jaar waren we het zat om weer saai oud en nieuw te vieren, en nu gaan we met mijn tante en oom , neef nicht, en vrienden van ons en mijn ouders en ik daar heen :D En we gaan al eerder en blijven langer, en kunnen ook nog even heerlijk skiën :D

DPTomboy

Berichten: 814
Geregistreerd: 13-01-13
Woonplaats: Heerenveen

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:35

Thuis, zoals altijd.
Nichtje komt hierheen en dan vermaken we ons wel!

Afanaisa91

Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:46

Zolang het knalt ben ik dwangmatig de paarden aan het voeren (die meestal geen krimp geven, in tegenstelling tot baasje :o ), daarna is er ruimte voor feest!

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:49

Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen.
Vorig jaar bij vrienden gevierd.

Dit jaar samen met vriendin, die moet werken tot 8. Dus lekker met moeders lekkere dingen maken voor op tafel, en denk dat ik het dit jaar thuis lekker vier. :D

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:51

Bij m'n opa en oma!
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan vuurwerk. Zij wonen op het platteland en daar hoor je bijna niets :)

Domi_94

Berichten: 2058
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:45

Gewoon thuis met mijn ouders denk ik. Ik weet nog niet of ik mee ga met de buurtborrel of dat ik met wat vriendinnen wat ga doen.

iamsam
Berichten: 248
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:52

Eerst de stal dicht timmeren, dan veel hooi neergooien, geen lichten aan, ramen zat, paarden veel plezier wensen en thuis bij de katten gaan zitten die me aankijken alsof ik gek ben en toch op tijd naar bed, katten op bed, 12.00 uur bed uit oooohhhhhhhhhhh en aaaahhhhhhhhhhhh's voor katten en mij en dan lekker weer terug naar bed, elektrieke deken op 10, tot 1-1 doeiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. paarden zijn oud, die hebben het allemaal wel gezien.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:59

In de Lichtfabriek in Haarlem. Zin in, na de laatste 2 jaar oud en nieuw gewoon thuis gevierd te hebben!

renskesanne

Berichten: 1640
Geregistreerd: 08-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:00

ik ben gezellig samen met me vriend bij me vader in groningen cabit schieten en andere leuke dingen doen :Y)

wendyP
Berichten: 3948
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:00

Ik ga gewoon naar de kroeg in het dorp met vrienden, en daarvoor denk ik thuis tot 12 uur.

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:02

thuis, en om half 12 gauw naar vriendjelief fietsen die aan het werk is van 11 tot 8 :+
daarna gauw terug naar huisje ivm vuurwerk en jonge ka :D tten

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:03

Dit is het eerste jaar dat ik nergens uitgenodigd ben -O- .
Dus het wordt óf alleen thuis en gezellig bij mijn ouders eten en daarna naar huis of na het vuurwerk naar huis. Ik kijk wel even.

Ik zit er niet zo mee om het een jaartje alleen te vieren. Ben wel benieuwd hoe dat voelt. Aan ene kant wel een keer lekker en aan de andere kant ben ik bang dat ik me echt vreselijk alleen en eenzaam en ongewenst ga voelen, later op de avond....Hoewel dit topic me al laat zien dat ik echt de enige niet ben...

Ben vroeger genoeg uit mijn dak gegaan met stappen enzo en ondanks dat ik echt hele leuke jaren heb meegemaakt, heb ik een bloedhekel aan oud en nieuw. Ik hou van de kerstdagen maar O&N kan me gestolen worden.

Toch voelt het wel een beetje raar om nu gewoon nergens uitgenodigd te zijn. En op het moment dat je zoiets hardop zou uitspreken krijg je van alle kanten te horen 'ohw, maar als je alleen zit, dan kom je maar gezellig bij ons hoor'...Duuuussss...

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:06

Imago01, dat lonely gevoel ken ik wel ja :) Maar je hebt nog een paar weken!

Wij gaan het vieren bij vrienden. Die hebben een woonboot aan de Amstel en geven een feestje, thema Shoeless. (zou dat wat te maken hebben met de nieuwe vloer? :+ ) Dus lekker in je makkelijke pak of op je best drankjes doen en gezelligheid.

Robin

Berichten: 24217
Geregistreerd: 20-10-05
Woonplaats: Weert

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:08

In de Efteling! :)

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:17

Dat is nog onzeker. Of thuis bij mijn vriend en daarna stappen in mijn woonplaats.
Of bij freakshow :D

Cinzia__

Berichten: 192
Geregistreerd: 29-10-09
Woonplaats: Oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:20

Ik ben bij de paardjes op de wei om ze rustig te houden voor het vuurwerk.
Niet dat ze wild zijn maar tog voor de zekerheid in de gaten houden

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:22

Op "oud" land ik op schiphol vanuit Afrika, in de avond heb ik nog geeeen idee! Ligt aan hoe moe ik ben na de vlucht denk ik :+

Goof

Berichten: 28918
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:23

Imago01 schreef:
Dit is het eerste jaar dat ik nergens uitgenodigd ben -O- .


Daar kan je toch ook zelf achteraan ;)

wonderworst_

Berichten: 2424
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:53

Ik wil natuurlijk niet iemand beledigen, maar het lijkt me zo saai om met oud & nieuw alleen thuis te zitten. Ik maak er elk jaar een mooi feestje van. Ik vier toch echt dat mijn familie en vrienden weer gezond het jaar hebben afgesloten. Mijn vader werd dit jaar verdacht van een erge ziekte wat uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn (altijd fijn, zo'n foute diagnose), er zijn mensen en dieren overleden, en kleine beebs geboren, maar de mensen die het dichtst bij me staan zijn er allemaal nog in goede gezondheid. Dan is het fijn om het jaar goed af te sluiten, en we hopen uiteraard op nog een goed jaar! :D

Dit jaar is het voor mij iets lastiger. Ik heb veel vrienden die ongeveer verdeelt zijn in 3 verschillende vriendengroepen. Laten ze nou net allemaal een feest geven thuis en allemaal willen ze heel graag dat ik er ook ben. Wordt nog lastig om een keuze te maken of om te kiezen in welke volgorde we naar alle feestje gaan :D :):) Dit jaar zijn mijn ouders en vriendlief allemaal aan het werk, dus ik zou het huis alleen hebben en wilde ook een feest bij mij thuis organiseren. Dat laat ik nu lekker over aan andere dan zit ik ook niet met de troep! :+

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:03

@ Goof: haha, hoe dan, mezelf gewoon maar ergens uitnodigen ofzo? Dat zou ik echt alleen doen als ik er echt niet tegen zou kunnen om alleen te zijn.

@ Wonderworst: blij voor je dat jij mooie dingen te herinneren hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook genoeg mensen zijn die echt een rotjaar achter de rug hebben en dus weinig te vieren hebben. Die zijn blij dat 2013 om is, hoewel ikzelf niet denk dat een rottige situatie nu opeens op 1 januari verdwenen zal zijn. Maar symbolisch gezien kan het voor sommigen misschien wel wat betekenen.

Toch denk ik dat het voor velen gewoon een excuus blijft om zich ongegeneerd klem te zuipen en te misdragen...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102021
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 11:04

Ik vind het niet saai hoor, en hoef ook geen medelijden ofzo. :n

Ik geniet ervan om thuis met mijn poezen te zijn, ik ben graag thuis. :j Ik vind het heerlijk om alleen films te kijken en daarna naar het vuurwerk te kijken.