(Voor degene die mij kennen, mondjes dicht, anders graag in een privébericht
)Aangezien hier op bokt veel creatieve breinen zitten, en ik hier al een aantal topics over gelezen heb waar grandioze ideeën en uitvoeringen voorbij kwamen, wil ik jullie hulp vragen.
Ik ga mijn vriendin ten huwelijk vragen, en dit op kerstavond.
Mijn vriendin is een rasechte Rotterdammer, dat betekend dat ik het in Rotterdam wil laten plaatsvinden.
Tevens houdt zij van groots, en aandacht. Het kan niet groots genoeg zijn! Ze verzint echt de meest gave dingen, en daarbij voel ik me af en toe echt een beetje saai
Vandaar dat het echt G R O O T S moet
Via mijn contacten ben ik aan het afwachten op goedkeuring om de Toren op Zuid op de bewuste avond belicht te krijgen met 'mijn tekst' (ook orignele teksten zijn van harte welkom
)Het ziet er naar uit dat er een uitzondering gemaakt gaat worden, dus daar ben ik al erg blij mee!!

Even voor de niet-Rotterdammers de Toren op Zuid:

Het zal rond een uur of 20:30 gaan plaatsvinden.
Ik woon net in Rotterdam, dat betekend dat ik niet weet wat de beste plek is om het aanzoek te doen, waar je het het beste kunt zien. Dus als de Rotterdammers onder de Rotterdammers mij wat opties zouden kunnen geven, zou dat erg fijn zijn!
Tevens zitten er 2 vriendinnen van haar in het complot, die evt nog ideeen kunnen uitvoeren op de locatie.
Vantevoren gaan we eten bij Las Palmas(Herman den Blijker), dat is echt om de hoek. Maar ik moet haar daarna nog met een smoes naar de desbetreffende locatie krijgen zonder dat ze iets door heeft (Hier ligt dus ook een uitdaging, aangezien het net een recherche is, die alles al heel snel door heeft.
Dus kom maar op met de creatieve breinen!!
Ik zal niet altijd even snel reageren, aangezien het zo onopvallend mogelijk moet

bedankt alvast!!!

Weg verrassing...

, ik ben benieuwd wat je ervan knutselt!