Ik ben een meisje van 16 jaar oud.
Nadat ik geen contractverlenging kreeg bij de Albert Heijn ben ik opnieuw gaan zoeken naar een bijbaantje. Ik kwam uit bij een zeer chic restaurant in een hotel.
Gesolliciteerd en aangenomen.
Maar na mn eerste werkavond op een doordeweekse dag van nonstop 6 uur was ik er al behoorlijk mee klaar.
Ik heb nog nooit eerder in de horeca gewerkt en besefte niet dat het zó zwaar was.
Ben die avond ook flauw gevallen.
Ik kan het niet aan om 2 keer per week zo lang te werken, werk op zondag namelijk plus minus 8 uur.
Nu ga ik telkens met tegenzin er naartoe.
Gelukkig heb ik vorige week bij een andere Albert Heijn kunnen solliciteren en ben aangenomen
.Maar het probleem nu, hoe moet ik ontslag nemen? Ik had vorige week een aanvaring met mijn leidinggevende omdat ik netjes gevraagd had of het mogelijk was om voortaan alleen op de zondag te werken omdat ik het simpelweg niet aankan met school.
Hij werd best pissig, hij zei dat ik er zelf voor gekozen had, dat ik nog jong was en het makkelijk aan kon. Dat toen hij 14 jaar was dat hij toen ook al zo lang werkte.
Ik ben geloof ik ook daarstraks gebeld door mijn werk, waarschijnlijk om te zeggen hoelaat ik morgen moet werken. Maar heb uit lichte angst niet opgenomen.
Wie helpt mij?