Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
slagchoco_91

Berichten: 553
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: naast de buren

Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 12:29

... maar ik weet niet hoe hij dit voor zich ziet :')

De opmerkingen : 'het valt reuze mee' en 'jij bent het waard hoor' zijn zeker vleiend te noemen, maar dat maakt niet dat ik toch zo mijn twijfels heb. Het kan zijn dat ik op de zaken vooruit loop want ondanks dat er van beide kanten een goede klik is, kan ik van mijn kant nog niet echt zeggen of 't alleen een vriendschap word of dat er meer achter schuilt. We hebben ook nog maar 1 date gehad na elkaar te hebben ontmoet in een discotheek.. die echte kriebels heb ik nou eenmaal niet zo snel.

Maar hoe dan ook stel, stel, stel, en als, als, als, :Y)

Dan wonen we wél twee uur van elkaar vandaan-slik- plus zijn werk ligt nog verder van mijn woonplaats én mijn werk ligt weer verder dan zijn woonplaats :=

dus voor de goede orde: mijn werk ===>>mijn woonplaats====>>zijn woonplaats====>>zijn werk
De 1ste pijl is een half uur. De 2de pijl 2 uur. De 3de pijl 3 kwartier.
Dus mocht je dan samen gaan wonen -en ja het is op de zaken vooruit lopen :+ - zouden we allebei een enorme reistijd hebben naar 't werk waar onze werkgevers vast niet om staan te springen, helemaal in deze tijd niet.

HELLUPPpp lieve bokkers! }:0 wat moet ik nou?! bij meneer in kwestie lijkt t niet zo'n probleem te zijn.. (noem 'm voor het gemak maar even A)
Zie ik nu onnodig apen en beren? Zijn er stellen hier op bokt die een gelijksoortige situatie hebben?
Of A moet een *LAT-relatie in gedachten hebben, wat ik voor mezelf niet zo snel zie gebeuren :))
*living apart together

De hamvraag is dus eigenlijk, zouden jullie dit afkappen of zien waar 't heen gaat?
T'is wel een schat van een jongen verder.. dat is het moeilijke juist aan deze overweging -O-

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:31

Ik zou zien waar het heengaat :j Voor hetzelfde geld vind jij werk dichter bij hem of omgekeerd?

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:32

eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen zou ik denken :)

Serendip90
Berichten: 1801
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:34

Na 1 date je hierover nog niet druk maken :D Straks ga je met hem uit eten en eet die zo smerig dat je alsnog afknapt ;)

Hier was zijn koophuis de beslissing dat hij bleef en dat ik ging verhuizen als ik hier een baan zou vinden :) (Zonder baan wilde ik sowieso niet verhuizen). Beetje lastig met solliciteren (elke keer op en neer rijden) maar het komt wel goed :)

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:35

Sorry, maar raap me op! Dus je hebt 1 date gehad en je maakt je daar druk over? :')
Eerst maar eens kijken of je relatie uberhaupt stand houdt. Zo ja, dan kun je op een gegeven moment eens gaan kijken of 1 van beiden wellicht ander werk kan vinden als jullie zouden beslissen samen te gaan wonen. Maar ik zou nooit een vent laten lopen omdat jullie werk te ver uit elkaar ligt :D

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:36

Hoe lang hebben jullie al wat?

Goof

Berichten: 28803
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:38

Roadracer schreef:
Sorry, maar raap me op! Dus je hebt 1 date gehad en je maakt je daar druk over? :')


Whahaha idd, my god, waar maak je je druk om :+

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:38

Ik snap heel goed dat je hier over na denkt hoor! Ik ben ook zo'n type hahaha, loop wat dat betreft ook veel te snel op de zaken vooruit. Maar het is echt beter om gewoon af te wachten, het komt echt wel goed. :)

Dingen kunnen nog zo veranderen, jij kan plotseling ontslag krijgen of hij (helemaal in deze tijd, vergeet dat niet). En voor het zelfde geld vind jij of hij wel werk bij de ander in de buurt. En wanneer je besluit om te gaan samenwonen kunnen jullie altijd kijken of er een switch gemaakt kan worden qua werk wat dichterbij is.

Ik zou het gewoon op z'n beloop laten nu, eerst maar is zien of jullie daadwerkelijk ook echt goed bij elkaar passen en of er een lange serieuze relatie in zit. :P Want ook dat kan echt alle kanten op gaan natuurlijk! ;)

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:40

Gewoon kijken waar het heen gaat. Ik ben ook zo'n type maar maak mij er niet zo'n zorgen meer om. Mijn vriend zie ik ook alleen in het weekend gezien we 2 uur van elkaar vandaan wonen.

Roxxiejj

Berichten: 6403
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Overal en nergens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:40

Mijn ex 'dwong' mij op deze manier om naar hem te verhuizen. Ik studeer nog, inderdaad ook een half uur bij mij weg. Van mij naar hem was ook 2 uur, maar zijn werk lag enkele straten bij hem verderop.
Hij kocht een huis, 2 straten naast waar hij woonde met zijn ouders. Aangezien ik niet hou van mensen die mij op zulk soort manieren willen dwingen, is wel enigszins om die reden uit gegaan...

Maarrrrrr... In jouw geval, zou ik nog niet op de feiten vooruit gaan lopen ;) voor hetzelfde geld kom je er over een paar weken achter dat jullie totaal niet bij elkaar passen of dat hij bijvoorbeeld een gigantisch moederskindje (oid :') ) is. Mijn ex was dit wel en dat kon ik maar slecht waarderen (daardoor wilde hij uiteindelijk ook gewoon NIET verhuizen...)

Serendip90
Berichten: 1801
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:42

Roxxiejj schreef:
Mijn ex 'dwong' mij op deze manier om naar hem te verhuizen. Ik studeer nog, inderdaad ook een half uur bij mij weg. Van mij naar hem was ook 2 uur, maar zijn werk lag enkele straten bij hem verderop.
Hij kocht een huis, 2 straten naast waar hij woonde met zijn ouders. Aangezien ik niet hou van mensen die mij op zulk soort manieren willen dwingen, is wel enigszins om die reden uit gegaan...

Maarrrrrr... In jouw geval, zou ik nog niet op de feiten vooruit gaan lopen ;) voor hetzelfde geld kom je er over een paar weken achter dat jullie totaal niet bij elkaar passen of dat hij bijvoorbeeld een gigantisch moederskindje (oid :') ) is. Mijn ex was dit wel en dat kon ik maar slecht waarderen (daardoor wilde hij uiteindelijk ook gewoon NIET verhuizen...)


Het is ook anders als je tijdens de relatie een huis gaat kopen, hier had hij het huis al dus was het gewoon "logischer".

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:44

Meid, als je je ergens nog helemaal niet druk over moet maken is het dit wel. :P

_Christine

Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:52

Mijn moeder komt uit Rijswijk (bij Den Haag) en mijn vader uit Hengelo, dat is ook een heel stuk rijden en ook goed gekomen :))

Ocean_Child

Berichten: 2111
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Aan het strand :)

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:03

Goh... Je hebt geen relatie, één date gehad met een jongen waarmee het wel klikt maar er zijn géén vlinders? Heb je niets anders om je druk om te maken?
Ontspan! Ga lekker daten en aan jezelf denken. Mocht er ooit iets uit groeien, dan is het vroeg genoeg om hierover na te denken

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:07

SaskiaKa schreef:
Goh... Je hebt geen relatie, één date gehad met een jongen waarmee het wel klikt maar er zijn géén vlinders? Heb je niets anders om je druk om te maken?
Ontspan! Ga lekker daten en aan jezelf denken. Mocht er ooit iets uit groeien, dan is het vroeg genoeg om hierover na te denken

Idd.

Wat maakt die reisafstand uit, ja, het is wat verder, maar je kan nu al niet weten of het echt wat word... niks is zeker. Dus lekker rustig aandoen, als het echt wat gaat/zou worden kunnen jullie het er dan wel over hebben. Maar na 1 date al over zulke dingen nadenken...

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:43

:')
Mijn god.. Ik kom hier echt niet meer bij _O- _O- .
Ik zou bij de volgende date alvast ff aangeven hoeveel kinderen je wilt :').

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:46

Ik schrik er ook van. Als ik het goed begrijp heeft TS het ook daadwerkelijk gevraagd.
Ik zou date nummer twee dus ook al niet meer willen, omdat ik het na date 1 al super benauwd zou hebben. :P

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:49

Chaos schreef:
Ik schrik er ook van. Als ik het goed begrijp heeft TS het ook daadwerkelijk gevraagd.
Ik zou date nummer twee dus ook al niet meer willen, omdat ik het na date 1 al super benauwd zou hebben. :P

Had nog niet goed gelezen dat ze al gevraagd heeft... nee dan zou ik het ook benauwd krijgen... beetje claimerig idee krijgen. :=

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:50

Als ik hem was zou ik gillend wegrennen als ik dit zou lezen :')

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:02

Ik denk dat als je zo doorgaat je je helemaal niet af hoeft te vragen hoe je het samenwonen gaat regelen.
Tegen die tijd is die jongen allang gillend weggerend. ;)

Kom op, denk eventjes na: als je dat doet zie je zelf ook wel dat je nu wel héél erg hard op de zaken vooruit loopt, of niet?

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:09

Goof schreef:
Roadracer schreef:
Sorry, maar raap me op! Dus je hebt 1 date gehad en je maakt je daar druk over? :')


Whahaha idd, my god, waar maak je je druk om :+


Idd :D en dan nog, mijn vriend woont 1600km verderop, dus wees blij :+

Hannanas
Berichten: 13019
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:45

Chaos schreef:
Ik schrik er ook van. Als ik het goed begrijp heeft TS het ook daadwerkelijk gevraagd.
Ik zou date nummer twee dus ook al niet meer willen, omdat ik het na date 1 al super benauwd zou hebben. :P


:') Grote kans!!

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:04

Heeft ze dat echt al besproken? O hemel tja nu lijkt een 2de date ook wel heel ver weg.

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:05

Yv_ schreef:
:')
Mijn god.. Ik kom hier echt niet meer bij _O- _O- .
Ik zou bij de volgende date alvast ff aangeven hoeveel kinderen je wilt :').

Nou moet ik wel bekennen dat het aantal kinderen bij mij op date 1 altijd al ter sprake is gekomen.
Maar ik wil dan ook geen kinderen. En de heren wel de kans geven om daar bewust voor te kiezen

Yaka

Berichten: 1221
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: Platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:22

Serious?

Oh my god! :')