Otto.nl

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 17:50

Ik heb ongeveer een maand geleden iets besteld op otto.nl
Wel voor het eerst. Ze zeggen binnen 5-10 werkdagen leveren wij uw bestelling maar de eerste keer kan dit lang duren. Hoelang zeggen ze niet. Er staat ook niks bij mijn overzicht van bestellingen en ik heb al betaald. Iemand die weet hoelang ik nog moet wachten ongeveer?

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:51

Heb je al telefonisch contact gehad met Otto?

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:53

Ik heb er erg goede ervaringen mee en bij mij altijd binnen de week bezorgd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:57

Suzanne F. schreef:
Ik heb er erg goede ervaringen mee en bij mij altijd binnen de week bezorgd. :)


Jup, ik ook :j
En anders gewoon even bellen :j

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:58

Ze zijn ook afhankelijk van leveranciers denk ik. Maar mijn ervaring met otto is dat je op een gegeven moment als je pakket verzonden is je deze via de track en trace kunt volgen op jouw account. Moet je bij je bestellingen kijken. Als het goed is staat er dan een link ergens met "volg pakket".

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 18:01

Ik heb even gebeld en er was blijkbaar iets misgegaan (waar ik niet van op de hoogte ben gesteld maargoed...) Hij heeft mijn bestelling opnieuw doorgevoerd en als het goed is krijg ik nu binnen 5-10 werkdagen mijn bikini's! :)

Anoniem

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:02

Bikini's :wow: :brr:

Maar mooi dat het nu verzonden is :)

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 18:13

Ja ik ga op reis dus als ze nou te laat komen dan _-:(

xMarloes

Berichten: 4236
Geregistreerd: 14-10-08

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:16

Ik heb ook alleen maar goeie ervaringen met de otto eigenlijk :)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:11

Ik heb ook hele goeie ervaringen met de Otto

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:43

Hier verschrikkelijk slechte ervaringen met Otto. Nooit ga ik daar nog bestellen..
Salontafel gekocht (overigens erg tevreden mee) en wilde hem graag voor mijn verjaardag hebben staan. Ruim 2,5 weken van tevoren besteld.. Dag voor m'n verjaardag maar eens gebeld waar die bleef. 'Oh mevrouw, ik zie dat er een blokkade op uw service nummer staat..' Na wat geklets waren we eruit: vorige bewoners op ons adres waren wanbetalers.. Daarom hadden ze ons als nieuwe klanten maar geblokkeerd en vonden het niet nodig ons op de hoogte te stellen dat die salontafel niet geleverd zou worden. Grom. Klacht ingediend, werd amper op gereageerd.. Komt dat ding een week of wat later, erg blij mee, maar zit geen acceptgiro bij. Een week of 2 later maar gemaild waar die dan bleef.. 'ja mevrouw, nog even geduld hebben.'
Acceptgiro valt vorige week door de bus, staat de oktoberkorting die we kregen er niet bij. Aargh. Weer gemaild, zouden ze dat crediteren. Dat is nog steeds niet gebeurd en we hebben dus ook nog niet betaald. Waardeloos rotbedrijf, echt.

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 23:49

Bleek dat ik opeens nog een keer bezorgkosten moest betalen, terwijl ik de kortingscode gebruikt had.
Dus ik vragen of ik nog iets moet betalen? Nee mevrouw hoeft niet. ''En de bezorgkosten?'' Ja die wel. Mongol dan moet ik dus nog wel iets betalen -.- Die code opgenoemd en toen niet meer, ik ben benieuwd.
Als ik ze niet op tijd krijg dan _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( Want ik heb een maand geleden besteld. Dan annuleer ik de boel hoor. Ik heb nog nooit via internet besteld juist HIEROM. En ik ga het voorlopig niet meer doen ook niet ben ik bang. THANKS otto.nl

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:54

ik bestel niks bij otto, bij whekamp heb je het vaak de volgende dag al.

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:58

Ik heb prima ervaringen met andere webshops en zou daar dan sneller voor kiezen. Beetje jammer dat ik juist DE salontafel die ik graag wilde zag bij Otto. Gok gewaagd onder het mom van 'van elke webshop is wel wat negatiefs te vinden' maar jemig. Nog nooit zulke slechte klantenservice gezien.

PenP2014
Berichten: 1975
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:02

Otto.. Hou maar op.. 3 maanden aan de telefoon gehangen met die mensen omdat ze me aanmaningen bleven sturen voor iets dat gewoon vooraf via ideal betaald was :+ uiteindelijk hield het gewoon ineens op maar daar word je echt moe van..

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:13

In het verleden vaker bij Otto besteld, maar toen woonde ik nog thuis en ging eigenlijk altijd goed. oke ze zijn niet de aller snelste...

Nadat ik op m'n eigen ging wonen via mijn moeder met zo'n vriendenbon een bestelling gedaan (tja we blijven Hollanders haha).
Mijn bestelling heb ik nooit gekregen en mijn moeder haar cadeau wel.
Na een tijdje maar eens gebeld, maar er was niets besteld op onze naam en adres.
Maar goed omdat ik hetgene sneller nodig had ondertussen dan hun het konden leveren maar ergens anders besteld.
Wel kreeg ik een paar weken later spontaan het boekje van de uitverkoop.
Wilde toen graag wat bestellen eruit dus deze keer maar even telefonisch gedaan.
Kon ik niets bestellen omdat ik zo gezegd min rekening niet betaald had %) Huh wat voor rekening want ik heb nog nooit wat van jullie geleverd gekregen omdat het toen niet goed gegaan was vanuit jullie kant.
Ja maar mevr die spullen zijn wel verstuurd naar u....
Oke en wanneer dan en naar welk adres.
Ohh wat raar er staat een heel ander afleveradres bij dat dat u nu aan mij doorgeeft....
Blijkt dus dat er een fout te zijn gemaakt dat de bestelling naar heel iemand anders is toegegaan en daar is ook de acceptgiro heen gegaan maar hun hebben die nooit betaald....

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:20

Komt omdat alles via duitsland besteld moet worden geloof ik. Dat het niet zo snel gaat..

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 00:22

Ik ga volgende week dinsdag op reis dus ik heb expres een maand geleden besteld daar. Als het nu niet op tijd zal zijn...
friendly: Maar ze hebben een leverdatum staan van 5-10 werkdagen. Als je dan na een maand nog niks ontvangen hebt en dan ZELF maar moet bellen en er dan achter komen dat de bestelling niet doorgekomen is... Ondertussen heb ik wel een servicenummer enzo en ook betaald. Zet die leverdatum er dan niet neer.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:24

Klopt. Dat is ook hun fout. Ik geloof ook dat het meestal ook wel goed gaat volgens wat daar staat, maar dingen als bedden bijv moet dan weer besteld worden dus duurt langer. Maar in jouw geval hadden ze best wel even mogen bellen ;)

DaraBariton

Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:00

HA! Ik heb precies hetzelfde maar dan met Neckermann, 5-11 bestelling geplaatst en nog niks bekend over de levertijd. heb ze gemaild en toen zeiden ze: ja mevrouw we kunnen u dat niet zeggen,helaas! Ik kon hem annuleren. en dan iets anders bestellen maarja die 1+1 actie was natuurlijk al afgelopen.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:08

Otto een bak ellende! Ik had jurkjes besteld voor mijn diploma uitreiking in juni, de jurkjes besteld in mei. Nou jurkjes bleken na 2 weken opeens niet op voorraad, prima annuleer maar dan. Krijg ik in aug/september die jurkjes opeens, niet meer nodig dus terug gestuurd. Tot op de dag van vandaag krijg ik aanmaningen, terwijl ik een mail had ontvangen dat ze mijn retouren hebben verwerkt.

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 14:32

Ik heb tot nu toe erg goede ervaringen met Otto :) Bestel geregeld wat en stuur ook geregeld wat terug. ( ik bestel vaak tot 300 euro aan spullen en stuur dan terug wat ik niet wil/niet pas, en betaal daarna )

Time2Tri

Berichten: 6132
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 09:11

Met Otto heb ik ook goede ervaringen , ik bestel dan wel bij Otto.de .
Ze hebben altijd leuke actie codes,als je die goed in de gaten houd en slim besteld
gaat er een leuke korting van het aankoop bedrag af .Tevens spaar je ook geld als je recencies schrijft
over artikelen .
Dan laat ik het pakketje naar een paketshop sturen , zo heb ik dan geen verzendkosten .
Ik krijg een sms als het pakketje aangekomen is en ik het op kan halen .
Mijn bestelling is tot op heden binnen 5 dagen op te halen .

EchwelJarig

Berichten: 12462
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Otto.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 10:06

Klopt geen verzendkosten, maar wel retourkosten..wist ik niet, dus twee pakjes retour omdat ze veel te laat bezorgd werden
Nu 11 euro schuld.... tja lekker hoor

Time2Tri

Berichten: 6132
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:01

Hier in Duitsland kun je de spullen gratis retour doen via de paketshop .
Een vriendin van mij die ook in Dld woont stuurt geregeld kleding terug .