5 december, pakjes avond... Ik heb er helemaal niks mee, cadeautjes voor de kinderen zijn leuk, maar doe mij maar alleen een chocoladeletter.
We maken wishlists.... Maar of je iets naar wens krijgt, is bij ons maar de vraag. Dit ligt er geheel aan wie je lootje getrokken heeft. Ik ben blij dat ik erg goed ben in toneelspelen.
Want wat ik gekregen heb stond toch echt niet op mijn lijstje! (kleinigheden voor bij de paarden dan weer wel).

Ja, jullie zien het goed... Een foeilelijke kattenkapstok! Of beter gezegd een foeilelijke Rechts Extremistische kattenkapstok!
Ik pakte het uit en dacht, o jee, nee.... wat is dit nu weer. Schoonmoeder was erg ingenomen met dr geschenk aan mij. Je hebt toch katten? Ze keek me verwachtingsvol aan, wachtend op een vreugdekreet van mijn kant.
Dit moest ik tactisch aanpakken. "Ohh een KatStok! En ze hebben nog sneeuwlaarsjes aan ook!" (ze hadden wit schuimfolie om de pootjes), "wat bijzonder zeg!"
"Ja", zei schoonmoeder,"dit ook is de enige op de hele wereld, het is uniek want hij is met de hand beschilderd!".
Mijn reactie: "Goh... jeetje, meen je dat? Bijzonder zeg! Dank je wel!"
Ik ben dol op mijn katten, maar ik hoef ze niet aan de muur ( ik kreeg ook al eens een afschuwelijke kattenklok van haar).
Goed een passende oplossing was al snel gevonden toen ik thuis was.
Het wordt een wc papier houder op het toilet!

Misschien begrijpt de ze de stille hint, als ze bij ons een bezoekje aan het toilet brengt.
Nu ben ik erg benieuwd of er nog meer bokkers zijn, welke ook van dit soort "aparte" Sint cadeaus hebben gekregen waarvan je denkt.... Waarom uitgerekend dit!!

!
Hij mag hier wel komen hoor 
.
Maar hij is eerder links georienteerd
maar wel lief bedoeld hoor.