Verzoek tot Gerechtelijke Vaststelling Vaderschap indienen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:15

Cerera schreef:
1) Klopt, ik wil familie voor mijzelf en mijn zoontje. Echter kan ik dat idd niet afdwingen, dus wil ik ze die KEUZE iig zelf laten maken. Die kunnen ze niet maken, als ze niet weten dat wij er zijn.
2) Klopt ook, en dat is een principekwestie. mijn vriend wilde mijn zoontje door deze omstandigheden (verder geen familie meer, uitsterven van achternaam etc) mijn achternaam geven. Dat wil ik niet, een kind hoort de achternaam van de vader te hebben, ik vind het al erg genoeg dat ik dat zelf niet heb.
3) Ik heb dat genoemd omdat iemand die onderhoudsplicht aanhaalde, en het feit dat zijn vrouw misschien bang is vanwege de erfenis, daarop heb ik slechts gereageerd met het feit dat hij niet arm is. Bovendien doet dat er ook weinig aan af. Als hij geen nagel had om zijn kont te krabben, was het wel okee geweest? Als het mij om de erfenis te doen is, kan ik beter wachten tot hij dood is. Ook dan kun je nog erkenning afdwingen en dan heb ik een stuk minder tegenspraak. Vraag me alleen af hoe blij de erfgenamen dan nog zijn, want als ik dan in het gelijk wordt gesteld, kunnen ze zelf een deel terug betalen om mij mijn deel te geven. Dat heb ik niet zelf bedacht, dat is de wet.
4) ik noem dat, omdat ik dat belangrijk vind. Zoals ik in elk bericht daarover al geschreven heb, wie weet hoeveel mensen er al langs zijn geweest met een soortgelijk verhaal? Misschien geen, misschien wel 5?) Dat is 1 van de reden waarom ik iets op papier wil hebben. Als er meer kinderen zouden zijn, zou ik bij god niet weten hoe ik die zou moeten zoeken. Pa heeft vast geen lijstje met voormalige maitresses denk ik. Oproepje op MP dan maar? Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik daar geen interesse in heb, alleen is het een begonnen taak om daarna te gaan zoeken. Ik heb gezegd dat ik geen directe interesse in HAAR zonen heb. Dat zijn niet zijn zonen, en dus geen familie van mij.
5) Tja, hoe moet ik het anders noemen? Dit hele topic gaat om dat "bewijs", dus dat ik het noem lijkt me niet vreemd?

Als laatste de vetgedrukte stukjes: Dat heb ik nooit gezegd?


Heb je er ook bij stil gestaan dat je 'familie' wel weet dat jij er bent, maar dus geen contact met je wil (punt 1)?