Ik ben echt niet van de dromen met een betekenis, maar ik droom soms zulke gekke dingen...
Vannacht dus weer. Ik was een weekendje naar een huisje, maar ik wist niet wat ik met mijn paard moest doen. (Ik heb geen paard, maar het paard had dezelfde kleuren als mijn kat, wat echt cool was
Dit: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6350_n.jpg is mijn kat trouwens)Anyway, ik besloot om mijn paard vast te binden aan het huisje, waar ze kon grazen. Toen besloot ik de laatste avond naar een ander park te gaan, en de avond erna ging ik weer terug omdat ik Charlie zo miste (paard/kat). Ik moest terug met de bus maar dat was heel raar want de buschauffeur wilde steeds niet zeggen welke halte er kwam, ik vond het maar stom, ik wilde naar mijn paardje toe
Toen ik bij paard aankwam, vertelde ze (? Wut? ) hoe ze lekker had staan eten van een plantje en vriendjes was geworden met een insect op het plantje.
... Dus!
Heeft iemand anders nog van die gekke dromen gehad de laatste tijd? Of gekke dingen gezegd in je slaap ofzo?