Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Een opleiding duurt minimaal 3 jaar en het zou zonde zijn als die 3 jaar weg worden gegooid door het maken van een verkeerde keuze. M_hartje_M schreef:Wat dacht je van een opleiding buiten de paardensport om?
Laten we eerlijk zijn... Dan ben je klaar met je opleiding, heb je je diploma.. en dan?
Ik denk dat er in de paardensport niet heel veel werk te vinden is. In de topsport kom je alleen met een goede basis, een eigen stal opstarten zul je een behoorlijk goed gevulde bank moeten hebben en wat dan nog overblijft is denk ik stallingswerk.. en of je dat nou voor de rest van je leven wilt blijven doen?
Maar goed, alles is mogelijk! Maar realiseer je wel waar je aan begintEen opleiding duurt minimaal 3 jaar en het zou zonde zijn als die 3 jaar weg worden gegooid door het maken van een verkeerde keuze.
Ik heb de opleiding paardenhouderij niet zelf gevolgd maar ik ken niet veel mensen die na het volgen van de opleiding ook daadwerkelijk iets ermee zijn gaan doen. Vele zijn zelfs nog een andere opleiding gaan volgen, zonde van die 3 jaar dus!