[FOTO] Show je kerstboom!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21730
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:43

hier komt ook geen boom maar wil het wel een beetje versieren.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:53

Wij zitten nog te twijfelen wat we zullen doen. Tot nu toe elk jaar behoorlijk grote echte bomen gehad (breed en bijna tot het plafond). Altijd heel mooi met grijs, zilver en wit.

Maar we hebben sinds van de zomer een pup, die nogal druk en nieuwsgierig kan zijn. Maar ze vind het vooral heerlijk om takjes of te kauwen.. Dus we zijn een beetje bang dat ze naast dat ze waarschijnlijk de ballen eruit loopt, ze de onderste takken gaat afkauwen..

karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:53

Je kunt bij gebrek aan ruimte ook zo`n boom op MDF maken. Staan wel wat voorbeelden van op welke. Het is dat ik zelf een boom heb, want ik vind het er wel heel gaf uitzien.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:09

Dat is zó gaaf _O_!

@Bellatrix, dank je :D.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:55

Oh die is zo leuk hierboven! Leuk idee!

De onze staat ook. :D
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:33

Misschien een leuke tip, ze hebben bij de Action mooie houten 'manden' voor om de voet van de boom.

MargreetW

Berichten: 1835
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:45

Jaaa kerst, alleen ben ik niet zo vroeg. Volgend weekend de buitenverlichting en het weekend erop de kerstboom enzo. Ik haal best wel veel spullen weg uit de kamer om een echt kersthuis te maken. Hier wat foto's van vorig jaar, ik denk dat ik het zo ook dit jaar ga doen.
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:33

Nou wij hebben de boom ook opgezet. Foto gaat helaas nu niet lukken want heb glazen ballen en daardoor lijkt de boom heel leeg op de foto. Krijg hem er dus niet mooi op. Maar hij is hetzelfde als de boom van mijn filmpje alleen is het paars dan blauw :j

8nnemiek

Berichten: 43413
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:45

Leuk, een kerstboomtopic :D

Ik heb een aantal jaren een echte boom gehad, maar ik wil eigenlijk eens een écht mooie kunstboom..
Nu zag ik bij bol.com deze boom:
Afbeelding
Zo gaaf! Alleen ben ik altijd bang dat zo'n bomen er op de foto mooier uit zien dan in het echt..

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:52

Haha, ik moet even reageren. Ik vind het zo lelijk he, kerstbomen. Vind het helemaal niks en ik heb dan ook al een aantal jaar geen kerstversiering meer in huis....meh niet voor mij weg gelegd.

Ik vind trouwens die boom van takjes (of zo'n eentje van steigerhout van Xenos) wel heel leuk. Maar dan nog, vind het veel te veel gedoe :P

Yelizaveta

Berichten: 770
Geregistreerd: 22-08-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:01

Oh leuke kerstbomen, ik vind het altijd zo gezellig :)
Wij gaan de onze volgende week zetten (zilver) m'n vader vind het nu nog wat te vroeg, eerst moet sinterklaas passeren :D

Dit is nog van vorig jaar!
Afbeelding

love_wiepke

Berichten: 1280
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:40

xdniesje schreef:
Ben dan heel benieuwd naar de 'goede' kant, ik vond deze kant al echt heel erg mooi.
Koop je echt elk jaar wat nieuws, of koop je steeds erbij? Is anders toch erg zonde? .


Ik heb dit jaar ijsblauw, wit en oud groen.
Oud groen had ik nog van vorig jaar.. voor de rest alles nieuw.

Vind het niet zonde.. vind het zonde om elk jaar dezelfde boom neer te zetten! :D

KimD

Berichten: 20435
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:20

Ik ga ook even volgen, heb die van ons uit de kelder getoverd en uit elkaar gehaald. Maar net als Roosch is het voor Kay en mij het eerste jaar en dus moet ik nog alle tierelantijntjes enzo halen. :j

Roosch, had trouwens wel meer verwacht van je vriend. _O- Ik dacht die gaat zich helemaal uitleven op de boom! :=

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:24

Ik kijk ook even mee om ideetjes op te doen.
Mijn kerstboom is door de muizen aangevreten op zolder dus daar moet een ander voor komen.
Wil ook een keer andere versiering. Dat is ook al een jaar of 18 dus een keer iets nieuws kopen mag wel :D

testebeest

Berichten: 4619
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:27

Leuk topic marlies
Die van ons gaat denk ik volgend weekend op.WEl een echte boom en dezelfde als vorig jaar. DIe doet het nog dus die mag nog een keer :Y)

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:41

Deze is van ons, van vorig jaar:
Afbeelding

Sorry voor de grote, slechte kwaliteit foto :')

pNg

Berichten: 349
Geregistreerd: 18-01-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:41

Super leuk topic!!!

Ik hou van kerst. Oh heerlijk, zo gezellig in huis met al die lampjes en versiering.
Ben ook altijd vroeg met het zetten van de boom. (heb een kunstboom) hoewel ik een echte super mooi vind. Alleen we wonen twee hoog en dat is zo'n gesleep. Onze boom is 185 hoog.

Zal morgen even een foto maken.
Heb alle jaren paars gehad. en dit jaar voor het eerst rood met goud.

@ 8nnemiek: lijkt me ook lastig om een boom via internet te bestellen.
Maar Triumph Tree is wel een goed merk. Onze boom is daar ook van. Heb ik destijds gekocht bij Groenrijk.
Ik heb de boom toen gekocht na de kerstdagen, scheelde de helft.
Maarja daar heb je nou niks aan.. hihi!

Weetje wat het is, als je een halster koopt via internet en je vind hem dan niet mooi stuur je hem gelijk terug. Maar stel je koopt die boom, moet je hem eerst helemaal opzetten voordat je weet of je hem wel mooi vind.. dus ik denk: even na de winkel gaan. Want er zijn echt zoveeel verschillende bomen.

karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:03

Ik heb de mijne gister weer opgezet, sinterklaas komt toch niet bij mij langs !

Afbeelding

Ik heb mijne trouwens van marktplaats gehaald, inclusief alles wat er in hangt voor 35 euro.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101799
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 14:07

Die is mooi!!

En dat is goedkoop zeg!! :oo

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:07

Ik heb net een mini kerstboompje opgezet in mijn kamer! :D Zal even foto maken maar verwacht er niet teveel van. :+ In de huiskamer moeten we nog opzetten, dat is wel een echte.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:10

Boompje was 5 euro en is 90 cm hoog. Piek 1 euro en alle balletjes en slingers 4,50. Ik weet alleen niet meer hoe de winkel heet, iets zoals de gamma en zo. :+
http://i1345.photobucket.com/albums/p66 ... dd7112.jpg

Dat deurtje is de deur naar mijn zolder, niet dat jullie denken dat ik zo klein ben dat dat mijn deur is. :')
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 02-12-13 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:14

Oeeee leuk!

Ik wil sowieso een echte boom, en niet te veel slingers maar gewoon een chique classy boom.
Ik ga denk ik voor dbruin icm ijsblauw ofzo deze winter. Heb al wel een "kerstversiering" gemaakt, maar dies niet zo bijzonder. :P

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:22

Hier komt ie ook pas als Sinterklaas het land uit is en ik heb vriendlief al zover dat hij vrijdagavond mee gaat om een boom te halen! We hebben wel een neppe, maar dat wil ik niet :o Vind het er veel te nep uitzien, bovendien ruikt een echte ook lekker.
Hier wordt ie weer oudroze en wit, dit was ie vorig jaar:

Afbeelding
http://i202.photobucket.com/albums/aa24 ... 000014.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa24 ... 000015.jpg

Ik wil hem dit jaar wel wat voller gaan hangen denk ik, maar ik blijf het lastig vinden om een boom mooi te versieren zonder dat alles op dezelfde plek hangt bijvoorbeeld :+

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:28

Ooooohhhhhh :+:

Ik kan echt niet wachten tot het aankomend weekend is, dan ga ik hem namelijk opzetten :j
Heb wel een neppe boom en plastic ballen ivm de katten.

Dit was em vorig jaar. Ik was toen een beetje te laat met de slingers kopen :+ Had eerst een andere kleur maar moest halsoverkoop plastic ballen gaan halen ivm kitten en toen waren de slingers uitgekocht :')
Afbeelding

Moet dus dit jaar wel slingers, maar ik weet niet wat voor kleur := Zilver of toch rose, of allebei??

love_wiepke

Berichten: 1280
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:30

Afbeelding

Afbeelding

Bij mij is 'dat doe ik morgen' wel vaker.. overmorgen hahaha :(:)