Dat je eigenlijk altijd een extra batterij in huis moet hebben voor je rookmelder, weet ik ook.
Dat de batterij nu net onvindbaar is terwijl ik gek word van de piepjes is wat minder!
Hallo Bokkers,
Ik heb dus een probleem met mijn rookmelder. De batterij is leeg, en mijn reserve batterij is zoek.
Toen ik er net even mee wilde spelen ( ik heb hem niet geslagen uit frustratie!
) heb ik de testknop ontdekt. Nadat de buurvrouw weer vertrokken was om te vragen wat er gebeurde is hij gestopt met piepen. Ik heb de batterij die er nu inzit er niet uitgehaald of iets in die richting. Ik durf eigenlijk niet meer zomaar wat proberen omdat ik bang ben dat hij weer keihard gaat piepen.Wat kan ik nu doen om ervoor te zorgen dat hij niet meer gaat piepen? Een nachtje zonder rookmelder is niet erg verstandig, maar ik heb er gelukkig nog 1 die het wel doet. Een nachtje met elke minuut een piepje is niet zo verstandig want dan bestaat de kans op een chaggerijnige Nicky morgen
Ik heb gegoogled, maar de enige tip die ik kan vinden is de batterij vervangen...tsja
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
ennnnnn hij piept weer
en in onze weegschaal zit weer een kleine/platte (hoe heten die dingen ook al weer) batterij.
Goodluck en succes in de kouuuu!