Unive Zekur, afrekening eigen risico 2012?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Unive Zekur, afrekening eigen risico 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:27

Heeft ze misschien urine afgestaan dat naar het laboratorium is gestuurd? Kan natuurlijk een misverstand zijn maar wat ik aan je omschrijving te zien vermoed is dat er iets van haar (niet van zoontje) naar het laboratorium is gestuurd voor onderzoek.

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Unive Zekur, afrekening eigen risico 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:31

Nee Roosch, ze heeft geen urine afgestaan en ook geen bloed, het enige dat ze heeft gehad via de dokter is een zalfje. We gaan niet tekeer aan de telefoon hoor maar bij de opmerking van je kan beter betalen anders komen er incassokosten op word ik wel een beetje kriegelig.

Morganlefay

Berichten: 8704
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:38

chanicha schreef:
Nee niet!
Ze is alleen geweest voor haar zoontje maar er is niks naar het lab gestuurd en al helemaal niet voor trombose. We gaan eerst bij de HA vragen wat hij in het systeem heeft staan. De laatste keer dat ze in een zkh is geweest is twee jaar geleden voor de geboorte van haar zoontje.


Daarna ZKH bellen en vragen om uitleg oa behandeldatum. Want ondanks alles zijn er nog steeds mensen die op andermans pas(ik haat die kleredingen)een ziekenhuis bezoeken.
Ben nog steeds een voorstander van een directe "lijn" met de verzekeraar.

En een huisarts stuurt bloedonderzoeken door naar een centraal punt

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Unive Zekur, afrekening eigen risico 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 05:49

Inderdaad Morganiefay, dat gaan we ook doen! Ik vind het maar raar want als ik in een ziekenhuis kom tegenwoordig moet ik me legitimeren dus hoe ervdan eventueel een ander op haar naam zorg zou hebben gekregen is mij een raadsel.