Avonden als deze

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tien_

Berichten: 1772
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:54

tabaflab schreef:
Een handstand maken :D
(Het is verslavend :o )

_O- :')
En dan na de handstand inderdaad een boek :j

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 21:01

Fitnessen in de woonkamer. :D

Als vriendlief thuis is dan voelt het een beetje beschamend, omdat ik net een bouncende olifant ben. :+
Dan lekker douchen, scheren e.d. dan lekker op de bank hangen met een kop thee en een chickflick. :D

edit; typo

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 21:04

Laptop en tv :j bokken, facebook etc, m'n series bijkijken, een film kijken, etc

FiveSports

Berichten: 1871
Geregistreerd: 17-07-11
Woonplaats: 't gooi

Re: Avonden als deze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 01:35

breaking bad kijken

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:10

Ow ik kan juist echt genieten van die spaarzame avondjes alleen dat er even niks hoeft <3 Ben momenteel druk met een studie naast het werk dus de meeste vrije uren gaan daar in zitten. Maar als ik dan een keer niks hoef of kan doen, heerlijk op de bank met een dekentje, opgenomen film van de HD-recorder omdat ik daar anders nooit aan toe kom, pot thee erbij... Of een heerlijk boek of, ook alweer een tijd niet gedaan, een legpuzzel maken. En op tijd naar bed, daar komt het over het algemeen niet van als ik lekker met m'n lief op de bank hang :')

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:19

Bokken, bakken, series kijken, filmpje kijken (ken een site waar je bijna alle films wel kan zien (gratis). Dus als je linkje wil, pb maar :D), gewoon tv kijken, tekenen, whatsappen, skypen. En me meestal heel slecht voelen omdat ik eigenlijk met school bezig moet maar daar geen zin in heb :')

tumtummie
Berichten: 1486
Geregistreerd: 06-04-05

Re: Avonden als deze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:00

Ik had gister zo'n dag. Ik heb die maar heel af en toe en kan daar dus echt van genieten. Beetje aan school gezeten, alle series die ik nog terug moest kijken gekeken, op de bank met een dekentje, pantoffels en pyjama aan, kop warme chocomelk. Ik kan daar echt van genieten.