Heb 50% kans op een huurwoning , heb maandag bezichtiging en woensdag gesprek.
Om goed voor de dag te komen zoek ik alles uit , heb energie voor 80 euro per maand gevonden en nu zoek ik internet en tv. Heb nog een dongel a 40 euro per maand die ik niet gebruik , kan hem gebruiken maar ik wil wel wifi op mijn telefoon.
Mijn max is 30 euro per maand voor internet en tv , maar zie door de bomen het bos niet. Ik ben op Online uitgekomen en weet niet of er mensen ervaring mee hebben , ik lees op internet van alles erover maar weet niet of jullie er ervaringen mee hebben?
Alvast bedankt!

Hadden wat problemen met een niet werkende hard disc maar alles is uiteindelijk zeer netjes opgelost!

Naja zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.... Ik snap best dat er in bedrijven iets fout kan gaan. Maar 2,5 maand geen oplossing kunnen vinden, niet terugbellen, refereren naar internet voor de service terwijl je juist geen internet hebt dankzij hun vind ik echt heel, heel, heel slecht. Als bonus nog een incassobureau omdat ze hun brieven niet lezen en vervolgens vragen om dezelfde brief via e-mail nog eens te sturen terwijl je geen internet hebt was voor mij wel de laatste druppel. Niet aan beginnen want het kost een heleboel tijd en ergernis.