Ook dit jaar komt Sinterklaas weer bij ons langs, wat vast en zeker als elk jaar weer enorm gezellig gaat worden! Helaas is alleen zins vorig jaar ons clubje wel een stuk kleiner geworden (niet meer de hele fam maar alleen mijn ouders, mijn broertje en ik en dan nog aanhang). Nu vieren wij al jaren heel erg uitgebreid het sinterklaasfeest en minder het kerstfeest..

Alleen nu zijn we best aan het dimdammen hoe we deze avond het leukste in kunnen delen, gezelligheid staat daarbij echt boven aan! Maar als eerste, wat te doen met het eten? Mijn moeder is niet van plan om echt uren in de keuken te staan, maar we willen wel graag iets 'aparts' doen gewoon anders als anders zeg maar. Niet zoals elke doordeweeksedag samen aan tafel eten wat de pot schaft zegt maar...

Maar WAT? Gourmetten zijn we ondertussen een beetje zat.. plus dat dat ook al snel elke jaar weer met kerst doen.
Ik heb al verschillende topic's gekeken, wat mensen met kerst doen maar dat blijft toch wel 'lastig' aangezien dat over het algemeen toch hele uitgebreide menu's zijn en dat is toch niet onze bedoeling haha!
Ook zijn ideetjes voor de rest van de avond welkom, eerder hadden we toch een hele club en kwamen de avond wel door met de cadeautjes en de gedichtjes en soms zelfs nog een bezoekje van sint en piet zelf! Een hoop lol had je wel haha maar nu moeten we toch maar noodgedwongen naar andere opties gaan kijken. We doen niet aan een z.g.n. sinterklaasspel of surprises ofzo.

In elk geval alvast super bedankt!
.
(even vroeg voor mijn verjaardag want ben de 7e jarig