Ik weet niet of dit hier goed staat, maar zo niet dan mag het uiteraard verplaatst worden!
Ik vroeg mij af of jullie een enquete voor mijn school in zouden willen vullen?
Het betreft een vragenlijst over stalling in de omgeving Steenwijk (Tuk, Meppel, De Blesse, Vledder, Havelte, Giethoorn <- In deze buurt zeg maar).. Je mag natuurlijk ook mijn enquete invullen als je verder weg woont en bereid zou zijn dat stuk te rijden voor je paard..

Ik heb het lettertype klein gemaakt zodat het niet teveel ruimte in beslag neemt..
Het resultaat mag natuurlijk ook per PB verstuurt worden als jullie dit fijner vinden
Alvast bedankt voor het invullen!
Enquete Marktonderzoek
Ik ben een Student aan AOC de Groene Welle en moet voor mijn eind Proeve van Bekwaamheid een ondernemingsplan opzetten. Hiervoor heb ik uw mening nodig en ik zou het zeek op prijs stellen als u daarom deze enquette in wilt vullen.
Dit is een anonieme enquete om te kijken of er vraag is naar een Paddock Paradise met kleinschalige pensionstal in omgeving Steenwijk. De vragen graag zo goed mogelijk invullen.
1. Bent u in het bezit van een paard?
o Ja
o Nee
Indien u Ja geantwoord heeft gaat u dan naar vraag 4
2. Kent u iemand die in het bezit van een paard is?
o Ja
o Nee
3. Bent u bereid om deze enquete in te vullen voor degene die u kent en in het bezit is van een paard?
o Ja dan kunt u verder gaan met vraag 4
o Nee dan stopt deze enquete voor u.
4. Staan deze paarden momenteel op een pensionstal?
o Ja
o Nee
o Anders:________________________________________
5. Is er nog iets wat u mist op uw huidige pensionstal?
o Ja
o Nee
Indien u met Nee geantwoord heeft gaat u dan naar vraag 7
6. Wat mist u het meest op uw huidige pensionstal?
o Meer ruimte
o Meer vrije beweging
o Meer weidegang
o Grotere stallen
o Anders:_________________________________________
7. Vind u dat er genoeg aanbod is in het natuurlijker houden van paarden in omgeving Steenwijk?
o Ja
o Nee
Indien u met Ja of Anders geantwoord heeft gaat u dan door naar vraag 9
8. Zou u graag meer aanbod willen in het natuurlijker houden van paarden in omgeving Steenwijk?
o Ja
o Nee
9. Zou u bereid zijn om wat luxe voor de ruiter in te leveren als de Stalling goedkoper is?
o Ja
o Nee
Indien u met Nee geantwoord heeft gaat u dan door naar vraag 11
10. Wat zou u als luxe in willen leveren als de stalling goedkoper is? Meerdere antwoorden mogelijk.
o Kantine
o Binnenbak
o Solarium
o Stapmolen
o Longeerbak
o Wasplaats (Warm en koud water)
o Anders:______________________________________________
11. Wat zou u per maand uit willen geven voor een Paddock Paradise met alleen een buitenbak en was/poetsplaats in omgeving Steenwijk?
o €100,-
o €120,-
o €150,-
o €170,-
o €190,-
o Anders:______________________________________________
12. Wat zou u per maand uit willen geven voor een Pensionstal met alleen een buitenbak, overdag weidegang het hele jaar door en was/poetsplaats in omgeving Steenwijk?
o €120,-
o €150,-
o €170,-
o €190,-
o €210,-
o Anders:_______________________________________________