Ik heb zelf een keer met een kaartenactie meegedaan, En ik heb gemerkt hoe blij
de mensen hier van worden!
nu is mijn vraag of jullie misschien een kaartje willen sturen naar mijn neefje van bijna 3jaar.
Ik zal zijn verhaal in een notendop uit proberen te leggen,
Dennis heeft geen witte bloedcellen in zijn lijf, hierdoor is hij erg vatbaar voor infecties en dergelijk.
Bij elke verhoging die hij heeft moest hij naar het ziekenhuis, veel antibiotica en onderzoeken,
na een aantal maanden kwam eruit dat hij het syndroom van kosstman heeft.
Hiervoor krijgt hij elke dag medicijnen, dit krijgt hij met een naald toegediend.
Door deze medicijnen heeft hij een verhoogde kans op Leukemie, de kans is nu zo erg gestegen dat ze dit voor willen zijn,
hij krijgt komende week 4 - 8 dagen chemokuren, hier word hij vreselijk ziek van en na deze chemokuren krijgt een stamcel transplantatie. Zijn broer van 6 jaar is donor.
Hij moet hiervoor 3 maanden in het ziekenhuis verblijven, in een tent! (quarantaine)
Dit houdt in dat hij alleen zijn moeder kan knuffelen (in een apart kamertje)
en verder geen contact heeft met de familie (vader, broer of zus)
Dit kan alleen doormiddel van handschoenen die door de tent heen gaan.
Al met al heel heftig, zowel voor Dennis als voor de rest van het gezin en familie.
Zouden jullie hem een kaartje willen sturen?
Hij is gek op dieren!! Hij is nog te jong om te lezen, hele lappen tekst is niet nodig, maar als hij elke dag wat te bekijken heeft....
heeft hij elke dag iets om naar uit te kijken!
Zijn adres is:
(zonder de meeste punten
) Dennis Aalbers
LUMC
Afd. Kindergeneeskunde J.6.P
I.H.OB-Flow
Postbus 96.00, 23.00 R.C Leiden
En zijn thuisadres:
Familie A.albers
T.ra 13
8084 S.W 'T h.arde.
Donor-broer heet R.uben gek op motoren en raceauto's en zus heet L.isa en is gek op paarden!
Alvast heel erg bedankt! Ook namens Dennis
Groetjes zijn tante Margreet
Hij zal wss de rest van zn leven er een trauma aan overhouden want hij snapt het wss niet helemaal. Veel sterkte
Maar ligt hij nu al in het ziekenhuis of nog niet? (het is ook zo wat als de kaart er eerder is dan dat hij er is
)