Zelf heb ik via mijn vriendin een aantal keer gevraagd afgelopen jaren of ze het nog wilde vragen, maar nooit wat op gehoord. Vaak gaf ze aan op dat moment geen geld te hebben omdat haar paard in de medische molen zat.
Zelf ben ik het daarna een tijdje vergeten tot ik er vorig jaar weer aan dacht.
Afgelopen mei heb ik via Facebook een berichtje gestuurd.
Hoi D,
Jij hebt een keer peesbeschermers overgenomen van mij en ik heb hier nog geen geld van ontvangen. Ik vergeet het zelf ook steeds en wil het niet elke keer via L. vragen, dus vandaar even een berichtje via Facebook.
Groetjes,
Stephany
Waarop ik het volgende antwoord kreeg:
hoi, ja dat klopt, L is er een keer over begonnen en ik gebruik ze niet, dus ik zal ze aan het terug geven zodra ik haar zie. groetjes
Waarna ik aangaf dat ik ze niet terug wil, maar er het afgesproken bedrag voor wil hebben.
D: L. heeft nooit gezegd dat ik er voor moet betalen dus eigenlijk ben ik ook niet van plan dat te gaan doen
Ik: Dat is gek, jij dacht dat je ze mocht hebben?
D: lenen
wat mij betreft ken je ze zo terug krijgen
Ik: Dus ik ben nu 4 jaar mijn beenbeschermers kwijt en krijg ze flink gebruikt terug? Zo werkt dat niet in mijn ogen
D: en anders kun je deze discussie met L. voeren
Daarna gaf ik aan dat het dan iets is tussen L en haar, omdat er dus iets mis is gegaan in de communicatie tussen die twee.
En hoor nu niks meer van haar. Helaas heb ik alleen haar naam en dus Facebook. Mijn vriendin wilt er niet tussen gaan zitten en mij haar nummer ook niet geven.
Ondertussen ben ik er wel achter dat ik naar mijn geld kan fluiten en heb ik gevraagd om een foto van de beenbeschermers in huidige staat. Het schijnt dat ze gebruikt zijn voor een paard dat flink strijkt dus ik wil weten hoe ze er nu uit zien.
Begin november stuurde ik daarom maar dit:
Hoi D., zou je mij een foto kunnen sturen van de staat van de beenbeschermers die je nog hebt liggen
Naar mijn geld kan ik fluiten, dat begrijp ik ondertussen
maar ik ben benieuwd of ze nog netjes zijn, anders vind ik t niet erg om ze terug te nemen
maar wat nu gebeurd is niet eerlijk
Op Facebook wordt ik genegeerd en ik zit dus een beetje vast. Ik baal hier van, ik ben boos op haar reactie en manier van doen. Zo werkt het niet in mijn ogen. De beenbeschermers waren nog zo goed als nieuw toen ik ze `verkocht´. Ik gun haar niet het gemak dat ze ze maar gewoon terug geeft eigenlijk

Ik wil het hier niet bij laten, wil dat ze gewoon haar verantwoordelijkheid neemt.
Wat te doen, iemand tips?