Zijn er meerdere bokkers die rollerderby spelen?
Voor de dames die in dit topic beland zijn, maar rollerderby niet kennen:
Wat is rollerderby?
Hoe ziet dat er dan uit?
Ik ben afgelopen juni begonnen met skaten bij Pink Peril in Heerlen. Het zomerseizoen begon net, dus buiten op een skateparkje in Maastricht de eerste euhh.. slagen op rolschaatsen gemaakt (in 15 jaar ofzo
). Toen de sporthal weer open ging, brak ik (achteraf gezien) tijdens de eerste binnentraining mijn stuitje
Twee weken gewoon geskate/getraind, toen een operatie aan mijn elleboog en toch maar even naar de dokter voor m'n kont. Uiteindelijk heb ik dus een 1,5 maand vertraging opgelopen en probeer ik dat nu ruimschoots in te halen 
Sindsdien ben ik heel veel met derby bezig. Bezoeken van scrimmages en bouts, tot het e.e.a. mee regelen binnen de league. Mijn derbynaam is Fatty Boom Boom met rugnummer 99, en ik hoop om toch wel binnen het jaar mijn minimum skills test te halen

Het zou leuk zijn als we hier een leuk kletstopic van kunnen maken, of misschien andere meiden enthousiast kunnen krijgen voor rollerderby!
. Dit lijkt me wel heel gaaf om te doen. Jammer alleen dat de website van de rockcity rollers (Eindhoven) het niet doet. 

(thnxx voor je lieve complimentje btw 
Je was toevallig niet bij de bootcamp/scrimmage van ons afgelopen september? Ik weet dat er wat van AFA waren, maar weet de namen niet meer