Echter valt het me zwaar tegen en dus is de motivatie ver te zoeken.
Mijn vorige studies:
*1 jaar office management, volledig geslaagd maar gestopt omdat ik absoluut geen bureauwerk zag/zie zitten
* 3j toerisme -en recreatiemanagement (bachelor diploma behaald dit jaar)
* momenteel bezig met verder studeren: 2jaar voor master handelswetenschappen
Deze master gekozen omdat ik het super leuk vind om te organiseren/managen. Maar helaas is de motivatie ver te zoeken, dit na nog geen 2 maand les. Waarom? het draait allemaal om geld, materialisme en laat dat nou net zijn wat ik niet ben. Ik kan absoluut niet in een stad leven/werken, ik word zot als ik de hele dag bureauwerk moet doen. Nee ik moet mensen ontmoeten & buiten komen. Zet mij maar ergens in een afgelegen gebied, midden in de natuur en de rust. Daar waar mensen geen drama maken omdat hun haar niet goed ligt. Nee het stadsleven is me te druk en de mensen zijn (volgens mij) te veel bezig met geld en uiterlijk en vaak niet gelukkig.
Maar wat moet ik nu doen?
Ergens wil ik echt mijn master behalen, bewijzen dat ik het kan en ook voor betere carrièremogelijkheden. Maar welke meerwaarde heeft dit diploma als ik nu al weet dat ik absoluut geen bureauwerk/stad wil doen?
En dan is er nog steeds die droom: naar Frankrijk vertrekken en daar in the middle of nowhere op een stal gaan werken. De buitenlucht
.