Nu is mijn auto dus stuk. Ik naar garage geweest, was te repareren. Ik dus afspraak gemaakt. Vraag: hoe lang duurt het? Tjsa. Moest met koude motor dus hoe eerder gebracht, hoe sneller klaar. Als ik hem om 8:30 bracht zou deze rond eind vd ochtend begin vd middag klaar moeten zijn. Mooi zei ik nog want ik moet nog naar mijn paarden toe!
dachten wij slim te zijn en hebben de auto gisteren avond al daar neergezet, manlief heeft vanmorgen de sleutel afgegeven op weg naar zijn werk. Ik word gebeld als ie klaar is, want dan haalt een monteur mij op. Mooi geregeld toch???
Bel ik net want het is nu immers eind vd ochtend/begin vd middag. Wanneer of het klaar zal zijn. Antwoord: verwachte tijd 16:00 uur!!!!!!
Ik heb dus even gereageerd dat mij dat zo niet gezegd was dat we hem expres gisteren al hadden neergezet ivm de koude motor. Dat ik hem echt echt echt nodig heb vanmiddag!!! daar gaat dus de hele planning. Ze zou het doorgeven. Yeah, right. Garages GRRRRRR!!!!!
Je hebt er nu weinig aan.... maar een volgende keer al veel eerder bellen!!

dat willen we zien (heb ingeklokt voor opnemen maar toch). Moet dus om 17:45 dochter afleveren voor een oefening...
, die ga ik dus niet betalen.