Workshop Koe knuffelen, really?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Workshop Koe knuffelen, really?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:45

Als ik een koe kan knuffelen kan ik dat gewoon hier in het dorp doen :Y)

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:54

mijn moeder werkt ook bij mensen die toevallig ook met koeknuffel sessies werken is vooral bedoelt voor mensen die in depressies zitten enz en de weg kwijt zijn door elke dag kantoor werk te doen en niet meer zien dan hun computer beeld.. :j

mensen die heel erg depressief enz zijn worden er rustig van en kunnen dan met de dieren praten en knuffelen en zo dus ontspannen.
en t zal je nog verbazen hoeveel mensen wel niet weten waar hun stukje biefstuk vandaan komt of kaas of melk. of hebben nog nooit een koe van heel dichtbij gezien.

hier in t dorp hebben ze nog veel gekkere workshops hoor :') hier doen ze zelfs cursussen waarin mensen hun innerlijke zelf moeten vinden in een stoep steen _O- als ze dan die cursussen doen zie je mensen over een hele linie uren naar een stoeptegel staren :roll: := _O-

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:55

NathalietjeB schreef:
hier in t dorp hebben ze nog veel gekkere workshops hoor :') hier doen ze zelfs cursussen waarin mensen hun innerlijke zelf moeten vinden in een stoep steen _O- als ze dan die cursussen doen zie je mensen over een hele linie uren naar een stoeptegel staren :roll: := _O-
Als ze dat hier deden zat ik de hele tijd lachend uit mijn raam te kijken denk ik :')

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:58

naomi_g1998 schreef:
NathalietjeB schreef:
hier in t dorp hebben ze nog veel gekkere workshops hoor :') hier doen ze zelfs cursussen waarin mensen hun innerlijke zelf moeten vinden in een stoep steen _O- als ze dan die cursussen doen zie je mensen over een hele linie uren naar een stoeptegel staren :roll: := _O-
Als ze dat hier deden zat ik de hele tijd lachend uit mijn raam te kijken denk ik :')


ow nee wat ik leuker vind aan zuks is als die mensen er zijn, dan vragen gaan stellen over de stoep steen hoeveel kleurtjes er in zitten enzo :') _O-
dan haal je die mensen helemaal uit hun stoep steen trans en dan worden ze boos dat is nog veel leuker _O- _O-
ik wou ze bijna al een keer op foto zetten hoe ze er bij staan...
t is gewoon echt zo achterlijk gezicht ze staren werkelijk waar naar stoeptegels en dat wel een paar uur lang. :') :roll:

mochten ze er volgend jaar weer als de winter voorbij is staan dan maak ik er een keer een topic incl fotos over hier op bokt :') _O-

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:01

NathalietjeB schreef:
hier in t dorp hebben ze nog veel gekkere workshops hoor :') hier doen ze zelfs cursussen waarin mensen hun innerlijke zelf moeten vinden in een stoep steen _O- als ze dan die cursussen doen zie je mensen over een hele linie uren naar een stoeptegel staren :roll: := _O-


Wat zijn de voorwaarden om deel te nemen? Knettergek? :')

Kinke

Berichten: 20535
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:32

vuurneon schreef:
Ik zou ze niet in de wei zetten met de speciale vleeskoeien :') krijgen ze een workshop; hoe ren ik sneller dan de koe?


Dat mogen ze hier wel proberen voor 30 eurie pp :D }:0

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:33

Kinke schreef:
vuurneon schreef:
Ik zou ze niet in de wei zetten met de speciale vleeskoeien :') krijgen ze een workshop; hoe ren ik sneller dan de koe?


Dat mogen ze hier wel proberen voor 30 eurie pp :D }:0


En geen geld terug als je verliest hahaha

Christiene
Berichten: 7725
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Workshop Koe knuffelen, really?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:46

een collega had een workshop wandelen met uilen.. er zijn zoveel variaties. maar het is wel eens leuk een dier van dichtbij zien wat je normaal niet van dichtbij ziet.

Brainless

Berichten: 29742
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:50

labyrinth schreef:
Is dat verhaal van mensen die niet weten waar de melk vandaan komt, niet een beetje een broodje aap verhaal? Ik bedoel, ok, misschien stadsKINDEREN, die er nooit over nagedacht hebben en het nog een keertje moeten horen, maar een verstandelijk gezonde volwassene? Op bloody elk pak melk staat zo'n beetje een koe :')

Ja en nee.
Natuurlijk weten de volwassenen echt wel dat je een koe moet hebben voor melk.
Maar de meeste weten echt niet dat een koe daar elk jaar een kalf voor moet krijgen.