Over 2,5 week is mijn vriend jarig. Gezien het zware afgelopen jaar (ziekte, lang werkloos, ...) wil ik graag echt iets speciaals voor hem doen. Ik heb een weekend gepland vol leuke dingen maar nu wil ik het plezier voor hem (en mij
) verlengen door gedurende minstens de week voor zijn verjaardag (en ons vertrek) elke dag een hint te geven, liefst in de vorm van een kadootje of gedichtje of ... Et voila, daar loop ik vast! Mijn inspiratie laat me compleet in de steek, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!De planning voor het weekend is als volgt: hij komt vrijdagmiddag thuis van zijn werk, we aperitieven (met taart of zo) en vertrekken dan met de auto. Vrijdagavond overnachten we in een schattige B&B net boven reims (http://la-grange-en-champagne.fr/nl/). Zaterdag rijden we dan verder naar Reims, waar we de stad gaan bezoeken + een champagnedegustatie hebben bij domaine Pommery. Daarna gaan we verder naar het uiteindelijke doel: een wijndomein bij Orleans, waar we een uitgebreide wijndegustatie hebben + een 5 gangendiner met aangepaste wijnen. Zondag rijden we weer naar huis, om dan 's avonds de verjaardag te vieren met zijn familie.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen met het verzinnen van hints! (en eventueel nog ideetje voor tijdens het weekend zelf)
we zijn afgelopen weekend naar Brugge geweest voor zijn verjaardag. Ik heb hem iedere week een hint gestuurd in gedicht/brief vorm.