bleeh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

bleeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 23:58

Ja, ik kom ook even met een zeurtopic over 'the boyfriend'.

Sinds April heb ik echt een schat van een vriend, lief leuk en mijn beste maatje.
Ging een lange tijd goed, totdat een vriendin tegen mij zei dat hij bij zijn vorige skarrel was vreemd gegaa,
iets wat hij mij niet heeft verteld. Hij heeft mij iets anders verteld.
Ik heb het tegen hem gezegd en hij heeft het uitgelegd dat hij dat idd had gedaan, maar niet weer zou doen.

Long time no problems, een keer een ruzie gehad omdat hij met een meisje stond te knuffelen waar hij een paar maanden mee ging.
Ik heb toen gezegd dat ik liever niet had dat hij nog contact met haar zocht, omdat ik weet hoe zij is.
Hij heeft beloofd dat hij dat niet meer zou doen, tot ik er een paar maanden geleden achter kwam dat hij nog wel eens met haar praatte.
En niet alleen met haar, maar ook met andere meisjes met wie hij is geweest (details hou ik voor mijzelf).

Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik liever niet wil dat hij met meiden appt met wie hij is geweest o.d. Ik weet dat hij nog wel eens appt met een ex, maar dat is een goede vriendin van hem. Daar heb ik ook geen problemen mee.

Uuuugh, ben ik nu zo wantrouwend en stel ik mij aan? Ik denk wel elke keer van, hij bedoelt er niks mee en hij hoeft hun niet.
Maar als ik dan achter zulke dingen kom... -O-

AdnerB

Re: bleeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:01

jammer dat hij het niet eerlijk verteld met wie hij contact heeft.
hier zou ik echt wel een goed gesprek over willen hebben :j

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:02

Zonder eerlijkheid geen relatie.

Ga praten met hem.
Maar mag hij helemaal geen contact met meisjes van jou?

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:08

Benieuwd hoe dit gesprek gaat aflopen.

Mijn vriendje vertelt ook niet met wie die wel en niet praat. En dt hoef ik ook niet teweten zoalng het maar bij praten blijft :)

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:09

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind jou wel erg claimerig overkomen. Ik vind niet dat je je vriendje kan verbieden om met andere meisjes om te gaan/praten, of het nou exen zijn of niet. Arme jongen zeg!

Als je het niet vertrouwd, denk ik ook niet dat de relatie verder goed zal verlopen.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 05-11-13 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:09

Niks voor mij dat soort dingen _O-
Een ex is een ex, dus doeg ermee!
Maargoed ik ben ook wel een beetje een jaloers type :+.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 00:10

Haha nee dat niet hoor, ik praat ook wel met jongens dus het zou oneerlijk zijn als hij niet met meisjes mag praten.
ik heb alleen liever niet dat hij met meisje praat met wie hij geweest is.
Dat geeft mij gewoon een raar gevoel.

Ik heb het er al eens met hem over gehad, maar hij wuift het weg onder het mom van ik hou alleen van jou en vertrouw je mij niet.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 00:13

heidy_wilco schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind jou wel erg claimerig overkomen. Ik vind niet dat je je vriendje kan verbieden om met andere meisjes om te gaan/praten, of het nou exen zijn of niet. Arme jongen zeg!

Als je het niet vertrouwd, denk ik ook niet dat de relatie verder goed zal verlopen.

ik verbied hem niet om met andere meiden te praten, met z'n ex ook niet.
maar met meiden met wie hij 1/2x geweest is wel, hij heeft zelf liever ook niet dar ik met jongens praat met wie ik geweest ben.

Als ik hem zou claimen was hij allang weg geweest, dat heeft hij zelf ook aangegeven.
maar dat is niet het geval

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:17

Als mijn vriend me zou verzoeken om niet met jongens te praten waar ik ooit mee ben geweest, zou ik afhaken. En andersom net zo goed, we vertrouwen elkaar. Je hebt toch niets te vrezen als het goed zit?

Je hebt die gesprekken gelezen neem ik aan? Waren ze onacceptabel van aard?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 00:26

Ja zo zijn we nou eenmaal haha :+ daarnaast heb ik er geen belang bij om met jongens te praten waar ik 1 avond mee heb gezoend.

Ja een snelle blik, hij kan er niet tegen als ik zijn mobiel in handen heb.
Details zeg ik niet, maar ik vond sommige dingen niet echt kunnen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:30

Dan moet je bedenken of je nog wel in deze relatie wilt zitten, want je wordt echt heel moe van het verbieden en letten op de ander.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:30

Dan vraag ik me af of jullie wel een relatie met elkaar moeten willen hebben, maargoed... Je lacht het zo lekker van je af, maar zo erg om te lachen is het toch niet vind ik. Allebei geen vertrouwen in elkaar, en als je al zegt dat sommige dingen niet kunnen...

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:31

lieveli en ik zitten op een lijn geloof ik ;)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:32

lifeofmarit schreef:
Ja zo zijn we nou eenmaal haha :+ daarnaast heb ik er geen belang bij om met jongens te praten waar ik 1 avond mee heb gezoend.

Als je het echt niet door de beugel vindt kunnen, haak dan gewoon af.
Gaat je echt een heleboel ellende sparen (en misschien een gebroken hart)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:42

Als je hem vertrouwd maakt het niet uit wat die meiden doen.
Ik vertrouw mijn vriend, zelfs al gooien de mooiste vrouwen zich naakt voor hem hij zal daar nooit iets mee doen.
Die meiden niet vertrouwen is echt een non-excuus.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:43

Wojooow.. je kan toch niet iemand ''verbieden'' (verzoeken komt zowat op hetzelfde neer) om niet meer met exen te praten.

Mijn ex is nog altijd een van mijn beste vrienden. Heb er twee jaar een relatie mee gehad. Denk maar niet dat 'n kerel mij kan vertellen dat ik niet meer met hem zou kunnen praten.

Zijn nieuwe (inmiddels ex) vriendinnetje dacht ook mij van zijn facebook te moeten gooien en blokkeren (incl. een paar andere meiden). Die relatie was daarna dus ook snel over.

Dat gaat nergens over. Je moet elkaar kunnen vertrouwen. Dat de meiden 'zogenaamd' niet te vertrouwen zijn is bullshit. It takes two to tango ;) Dus dan doet je vriend evengoed mee.. en als ie de verleiding niet kan weerstaan issie dus een slappe z....

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:59

lifeofmarit schreef:

Als er dingen gezegd zijn die niet door de beugel kunnen voor jou, moet je je afvragen of dit de relatie is die je wilt hebben.
En zoals lieveli al zegt; iemand veranderen is heel moeilijk en kost veel energie.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:04

Praten??? Aan de kant ermee het is een onbetrouwbare banketstaaf! Dat word niet beter die gaat je alleen maar pijn doen. Houd de eer aan jezelf en dump die gast. Sterkte!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:10

Vond ik met mijn vorige vriend ook erg lastig. Het vertrouwen is er gewoon niet. Mijn huidige vriend.. Die zou nog met een andere meid op schoot kunnen zitten zonder dat ik het erg zou vinden denk ik.

Omdat ik weet dat hij uit zijn ooghoeken naar mij kijkt <3

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:18

Je hebt die vriend sinds april van dit jaar, dus een maand of 7. Da´s op zich niet zo heel lang. In die tijd heeft ie met andere dames geknuffeld en heeft gesprekken met hen die volgens jou op of over het randje zijn. Aannemende dat jullie nog in de hevige verliefdheidsfase zitten of daar net een beetje uit gaan komen, klinkt het alsof hij niet volledig voor jou gaat. Als ie dat nu al niet (meer) doet gaat het niet beter worden ...

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:21

Praten hoeft echt niks te betekenen hoor.
Ik wil het je graag even van een andere kant laten zien, dat het goed mogelijk is dat het echt niet Erg hoeft te zijn dat hij nog met exen praat.

Ik heb het nu meer dan een jaar geleden uitgemaakt met m'n ex.
We spreken/appen/facebookchatten af en toe nog.
Ook gaan we heel af en toe even een hapje eten samen.
Het is zonder heftige ruzie uitgegaan. M'n liefde zat niet meer diep genoeg en ik vond hem al een tijdje niet meer heel aantrekkelijk. Enfin, rest zijn privé dingen.

Op dit moment hebben we allebei geen nieuwe vaste relatie en de momenten dat ik m'n ex spreek of zie zijn compleet platonisch.

Als mijn ex een nieuwe vriendin krijgt, of ik een nieuwe vriend, dan zou ik het wel raar vinden als we elkaar dan niet meer zouden mogen spreken.
Ik zou het wel snappen als een nieuwe vriend of vriendin het te lastig vindt als we nog samen uit eten gaan. Als dat niet meer mag zou ik het wel snappen. Maar chatten en appen. Moet kunnen, vind ik.

Wél zou je vriend er eerlijk over moeten zijn dat hij contact heeft met die meiden.
Maar ook, zou jij dat wellicht iets lichter kunnen opvatten.
Want als jij meteen uit je plaat gaat, boos en jaloers bent, als je merkt dat hij exen en andere meisjes spreekt, dan wil hij die reactie van jou niet en daarom zegt hij niks. En dat vind jij dan weer oneerlijk en dan heb je alsnog ruzie.

Veel wijsheid!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:33

Vriendje gaat vreemd en doet dingen die volgens jou niet door de beugel kunnen. Jij bent ziekelijk jaloers, behandeld hem als een kleuter door hem omgang met bepaalde mensen te verbieden en checkt zijn telefoon?

Klinkt als een hele gezonde relatie :n
Volgens je profiel ben je 17. Gaat dit ergens in de komende 70 jaar nog leuk worden denk je? Nee? Toedeloe vriendje dan.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 04:55

Zo iemand kon vertrekken, eens een vreemdganger altijd een vreemdganger. ;) en dat jij zijn mobiel niet in de handen mag nemen is sowieso al verdacht... :n Je vent nog jong ga lekker op zoek naar een eerlijke en betrouwbare jongen. :(:)

Ik lees overigens overal 'mee geweest ben' en dacht dat het over seksuele handelingen ging om vervolgens te lezen ddat 'mee geweest ben' ook kon zijn één avond gezoend, dat is wel heel sneu en zeker niet nodig imo, ik klets nu nog met mensen waar ik yet ooit leuk mee heb gehad.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:33

Ik zou hier ook mee stoppen als ik jou was, deze relatie. Dat je niet in z'n gsm mag kijken zegt voor mij al genoeg. Zeker met alle andere 'signalen'.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:02

Ik vind dat heel veel mensen wel erg snel zeggen dat ze zouden stoppen met deze relatie.

Mijn man en ik kijken eigenlijk niet in elkaars telefoon. Mijn man heeft een groep 'mannenvrienden' op whatsapp die af en toe best pittige taal uitslaan en lekker kunnen roddelen. Mijn man heeft liever niet dat ik dat lees, en omgekeerd ook, hij hoeft niet te zien wat mijn vriendinnen en ik met elkaar bespreken. Dus hij houdt lekker zijn mobiel en ik de mijne.
En ook hebben we exen op FB, en ik (en mijn man ook, zelfs 2) hebben nog wel eens contact met onze exen. Het is altijd op een 'nette' manier uitgegaan dus echt geen problemen mee.

TS, je moet doen wat voor jou goed voelt, maar je moet jezelf ook niet gek maken. Ik vond het eerst ook heel erg verdacht dat ik niet in de mobiel van mijn man (maar toen nog vriend) mocht kijken, maar na een goed gesprek waarin hij uitlegde waarom hij dat liever niet had, werd me een hoop duidelijk en nu vind ik het wel prima zo.