THANKS.Al bijna 9 jaar geleden kwam Stien bij mijn vriend. Stien deed altijd vrolijk haar werk. Nooit liet ze hem zakken.
Toen kwam ik bij mijn vriend, en wat hadden we een pret met Stien.
Ze deed altijd vriendelijk de was, en kwam goed geurend weer bij haar weg zetten.
Maarja, Stientje werd ook ouder, en als je een blonde verzorger hebt, die af en toe wat in de zakken laat zitten.
Dat is ook NIET gezond voor stientje natuurlijk! Stien deed het beste op gewone wasmiddel. En af en toe anti kalk.
Maar nu is Stien alweer 9 jaar oud, en stien moet eigenlijk met pensioen. Nee....Moet niet, maar wil graag met pensioen.
Uit oververmoeidheid laat ze horen door geklapper, dat ze eigenlijk aan het einde van haar Latijn zit.
Mn vriend heeft zijn hoofd er eens goed ingezet, maar niets kunnen vinden.
Kort om. Stien moet vervangen worden.
Ze is een 1400 wat machine (Denken wij) van het merk zanussi.
ZWF 1410
Ik heb al vergelijkbare wasmachine gevonden ook van Zanussi, want het merk vind ik wel prettig, tevens mijn vriend.
Viel me op, dat dezen nog niet eens zo gek duur zijn! En voor het vergelijkbare "nieuwe" model met een A+ verbruik, met het zelfde vermogen en zelfde waskracht zit je maar op een 260 euro.
Nu ben ik wel benieuwd, want iedereen heeft wel een wasmachine ga ik vanuit. wat voor Stien jullie eigenlijk hebben?
(Ja....De namen hebben wij altijd...Waarom...Geen ideee. Zo hebben wij stien, de wasmachine, Grover, de wasdroger en Mientje afwasmachientje.)
brand los!
Wat voor een?
En waarom?

als deze het begeeft dan proberen we een vergelijkbare weer te vinden.
ruim 800 euro terwijl we voor de onze rond de 400 euro hebben betaald toen.
)
), woon nog lekker bij mn moeder