Geen zin hebben in uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen zin hebben in uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:08

Hallo bokkers
Zijn er hier nog meer mensen die nooit zin hebben om uit te gaan?
Ik ben 17, ging tot vorig jaar vaak in de weekenden naar een kroeg hier in het dorp toe. Nu heb ik daar helemaal geen zin meer in.
Veel mensen in mijn omgeving vinden dit raar. Je ben jong en dan wil je toch uit gaan?!
Nou ik niet dus.
Ik weet niet waarom, ik heb eigenlijk ook niemand om mee heen te gaan en ik heb ook geen zin om in mn eentje ergens naar binnen te lopen.
Heel vaak sporen mensen mij aan om uit te gaan. Ik vind dat best vervelend want ik wil gewoon niet.
Ik voel me nu soms verplicht om uit te gaan, want blijkbaar als je niet uitgaat ben je maar saai en niet sociaal.

Ik ben wel benieuwd of er bokkers zijn die zich hierin herkennen :)

Equisync

Re: Geen zin hebben in uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:09

Ik vind het vreselijk :)
Ben 18, en heb 't een paar keer geprobeerd maar ik vind er geen bal aan. Blijf liever thuis lekker op de bank een filmpje kijken of lekker vroeg naar bed zodat ik goed uitgeslapen ben de dag er na.
Dan ben ik maar lekker saai en niet sociaal, ben ik sowieso toch al :')

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:10

Ik ben nu 25 en ben nooit 'uitgegaan' wat de meeste mensen onder uitgaan scharen :') en had er nooit behoefte aan ook, en ik heb voor mijn gevoel echt niks gemist. Als je niet wilt, als het je niet boeit, waarom zou je het dan doen? :

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:10

Ik ben 19 en ga ook nooit uit.
Ik kan gewoon niet goed tegen al die prikkels.
Op zaterdag avond spreek ik wat af met vriendinnen en gaan we wat anders gezelligs doen.
Geen dingen doen die je zelf niet wilt ;)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:11

Ik ben 16, ben één keer naar een fuif geweest, maar na rond 1uur begon ik mij al te vervelen, dan wilde ik het liefst al naar huis gaan :')

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:12

Ik ben 19 en ik ga ook niet veel uit.
Maar dat komt ook omdat het allemaal pas zo laat begint en ik de volgende dag ook nog wel wat nuttigs wilt doen.
Het uitgaan zelf vind ik wel gezellig, maar dat je de dag daarna zo brak bent vind ik niets.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:12

Ik heb dit ook! Ik was altijd een enorme feestbeest, 2/3 keer per week uitgaan maar sinds dit jaar is het helemaal over. Het kost me zoveel moeite om er naar toe te gaan.. Nu heb ik wel genoeg mensen en feestjes om naar toe te gaan maar ik heb er gewoon geen zin meer in.. Moet wel zeggen, als ik toch ga heb ik wel dikke plezier maar als ik dan afspreek zit ik de hele dag uitvluchten te verzinnen om niet te moeten gaan..

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:14

Roane schreef:
Ik ben nu 25 en ben nooit 'uitgegaan' wat de meeste mensen onder uitgaan scharen :') en had er nooit behoefte aan ook, en ik heb voor mijn gevoel echt niks gemist. Als je niet wilt, als het je niet boeit, waarom zou je het dan doen? :

Hier precies hetzelfde ;) ik ben dan wel een paar keer uitgegaan, maar vond er weinig aan.

Wat er gezegd wordt over dat je dan niet sociaal en saai bent is complete onzin. Je bent juist een beetje dom als je uitgaat terwijl je het niet leuk vind :D ik ben sociaal en meestal niet saai... En toch pak ik liever een terrasje of een filmpje dan dat ik naar een kroeg of discotheek ga. Ieder zijn eigen ding toch :)
Laatst bijgewerkt door leonie1988 op 03-11-13 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Netam89

Meid maak je niet druk. Ik ben ook pas op mijn 18de gaan stappen en dan hebben we het over eens in de zoveel maanden. Je moet geen dingen doen waar je niet achter staat. Mij interesseert het uitgaan ook niet, je kunt genoeg andere leuke dingen doen met vrienden. Denkend aan uit eten gaan, bowlen, filmpje kijken etc. De gezelligheid is echt niet alleen in de stad/centrum te vinden.

Ghostattack

Ik ben 18 en ga nooit uit, ook nooit gedaan. En ik mis volgens mij echt niks hoor, drink ook geen alcohol.. Dus volgens de meesten ben ik maar een raar figuur :')

Maar ik heb gewoon een prima leven en heb andere dingen die ik leuk vind om te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:15

Ik ga ook nooit uit, omdat ik het gewoon niet leuk vind. Alleen met carnaval ga ik uit! :) Maar dit jaar zal ik dan waarschijnlijk ook moeten werken maar dat vind ik totaal niet erg.

Mijn tante vroeg laatst aan mij hoe ik dan ooit een relatie zou moeten krijgen..
Toen heb ik maar geantwoord dat je de ware overal kan tegen komen :)

Ik zit liever op Vrijdagavond gewoon lekker op de bank, en laat mij Zaterdagavond maar werken hoor! :D

Ohja, ik ben 18!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:15

Ik ben ziek geweest waardoor ik het ook niet goed volhou om uit te gaan. Ik ga dus ook nooit.
Heb t een tijdje gemist.
Maar vind het nu wel best.
Het is gewoon niet anders:).

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:16

Ik ben 21 en ben tussen de 10-13 vaak geweest en tussen de 17-19, en nu... Heb ik echt géén zin meer :')

Ik ga liever naar het terras en rond 12 uur naar huis, lekker op tijd slapen :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:17

Fijn dat ik toch niet de enigste ben...
Ik vind het erg vervelend dat steeds dezelfde mensen er over beginnen.

Ik heb genoeg andere dingen waar ik mee bezig ben en ik zit gewoon liever savonds lekker rustig voor de tv. Kan ook leuk zijn :)

leonie1988

De meeste relaties komen tot stand op werkplekken :)

En ik snap de beredenering van je tante wel fresley, maar logisch is het niet. Want wat heb jij aan een vriend die gek is op uitgaan, terwijl jij het dan alleen zou doen om iemand te ontmoeten. In een relatie is het toch wel fijn als je een beetje dezelfde interesses hebt...

Kwanyin

Ieder zijn hobby toch :D . Ik ben ook nooit een uitgaansbeest geweest. Tussen mijn 16de en 18de enkele keren naar een fuif geweest maar niet elke week. Alcohol drink ik niet, vind ik gewoon niet lekker. Dat vinden mensen ook weer raar, je moet toch jezelf zat drinken anders is het toch saai? :D
Ik ga wel graag met mijn vriendinnen iets in een rustig café drinken, daar waar de muziek niet loeihard staat en we de hele avond gezellig kunnen bijkletsen. Maar dat doe ik ook even graag bij iemands thuis, net zoals ik even graag een heel weekend gewoon lekker thuis op de zetel tv kijk. Dat vinden mensen ook erg raar, hoe kan je nu een heel weekend met niemand afspreken :? . Ja hoor ik kan dat :D .

Zolang jij er blij mee bent is het goed toch. Ik ben ook mensen tegengekomen die er heilig van overtuigd waren dat ik "zoveel spijt zou krijgen, want ik ben maar één keer jong en later wil je dat toch allemaal gedaan hebben voordat het niet meer kan, dronken zijn en feesten?". Ik ben er nu 25 en dat spijtgevoel is er nog altijd niet gekomen, ik wacht geduldig :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:18

Roane schreef:

Idem :)
Ik ga liever gezellig wat eten, naar het theater, museum, of gewoon thuis op de bank wat kletsen of een filmpje kijken etc. Dingen waarbij je de vrienden met wie je bent ook daadwerkelijk kan verstaan :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:21

Maakt toch geen donder uit?

Ik ging van mijn 15e tot halverwege mn 17e zo'n 3 keer per week (en dan tot minimaal 6 uur en de volgende dag weer naar school of werken) en als het even kon nog meer. Daarna helemaal niks meer, nu ga ik weer zo af en toe met mijn broertje en een vriend van hem of ik word opgetrommeld om ergens mee naar toe te gaan, daar zeg ik eigenlijk nooit nee tegen. Zo veel als eerst hoeft van mij echt niet meer.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:22

amoj schreef:

Ik heb genoeg andere dingen waar ik mee bezig ben en ik zit gewoon liever savonds lekker rustig voor de tv. Kan ook leuk zijn :)

Je kan ook altijd zeggen. "Sorry maar het is niks meer voor mij. Ik ben nog altijd niet over die laatste keer toen ik verkeerde wiet gerookt had en iemand volgens mij iets in mijn drankje had gedaan, want ik werd naakt wakker in de struiken achter de kroeg. Gelukkig viel de abortus erg mee en hopelijk is mijn HIV-uitslag volgende week ook negatief."

Gewoon om dat gezicht te zien, en hij zal er nooit meer achter vragen :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:23

leonie1988 schreef:
De meeste relaties komen tot stand op werkplekken :)

En ik snap de beredenering van je tante wel fresley, maar logisch is het niet. Want wat heb jij aan een vriend die gek is op uitgaan, terwijl jij het dan alleen zou doen om iemand te ontmoeten. In een relatie is het toch wel fijn als je een beetje dezelfde interesses hebt...

Zelf heeft ze een dochter die op haar 14e al in de kroeg stond en alle sterke drankjes al had uitgeprobeerd.
Laatst vroeg dat meisje (nu 16) of ik met haar een keer naar een 18+ discotheek wilde gaan zodat ze met mij naar binnen kon... Dikke doei..
Dan gaat ze maar met haar moeder ofzo. Ik ga sowieso nooit uit en dat weet ze. Maar dan wel komen vragen of ik met haar naar z'n discotheek wil gaan :+

Echt op werkplekken ja? Ik wacht af :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:26

Kwanyin schreef:
amoj schreef:

Je kan ook altijd zeggen. "Sorry maar het is niks meer voor mij. Ik ben nog altijd niet over die laatste keer toen ik verkeerde wiet gerookt had en iemand volgens mij iets in mijn drankje had gedaan, want ik werd naakt wakker in de struiken achter de kroeg. Gelukkig viel de abortus erg mee en hopelijk is mijn HIV-uitslag volgende week ook negatief."

Gewoon om dat gezicht te zien, en hij zal er nooit meer achter vragen :+ .

_O- Die is leuk :))

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:26

Heel simpel TS: Dan ga je toch niet? Niemand verplicht je :') Jij bent nu heus niet anders dan anderen hoor. Je hebt gewoon andere interesses. Boeie.

Ik kan mij geen leven voorstellend zonder een dansje, drankje en sjansje.

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:44

fresley schreef:
Echt op werkplekken ja? Ik wacht af :D

:j werk en internet(datingsites)

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:10

Ik ben ook 17 en hou ook niet van uitgaan! Heel af en toe ga ik wel eens maar dat vind ik ook wel genoeg. Gelukkig heb ik vrienden die ook niet van uitgaan houden en doen we gewoon zelf leuke dingen :)

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:13

Ik ben 19 (bijna 20) en ga ook bijna nooit uit (hoogstens enkele keren in een jaar). Ik vind er gewoon niets aan, ben veel liever thuis. Mijn vriendinnen weten dit en vinden dat niet erg. Als zij uitgaan mag ik altijd mee met hun maar meestal weiger ik (ze vragen gewoon uit beleefdheid of ik meewil :P )