Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veel mensen herinneren hun dromen alleen niet. Ze zeggen dat je in je
weirdest thing ever!
) Dat is gelukkig niet gebeurd, maar er werd betaald om me in elkaar te meppen. Rest van de klas had helemaal niks door, volgende moment zat ik onder een tafel te huilen, komt er een volleybal team naast me zitten, met de VRIENDIN van iemand uit mijn klas die op volleybal zat. Maar die zat er dus niet in
Toen gingen die weg komt een hele goede vriendin naar me toe en gaan we samen naar de leiding die van Heutsz, zo'n gast uit de nederlandse geschiedenis te zijn. Mocht mijn ouders bellen en werd opgehaald, daarna ging ik nog stressen omdat ik geen beltegoed had.
Werd iets later wakker, maar was wel vreemd.. Mirjamsel schreef:Ik droom ook heel vreemd... Bijvoorbeeld dat mijn broer koorts had en in een hondenmandje (van mijn overleden hond) bij mijn oom en tante in de tuin lag... Of over mijn middelbare school, dat we daar huisdieren mee mochten nemen ik nam min cavia (nooit gehad) mee en alle hallen lagen vol met stro en gras...
Ook droom ik vaak dat ik op een gekke plek moet plassen. Of dat ik moet plassen en er zijn ineens geen deuren en muren meer en alles is heel vies..
Raar dromen is dus wel heel normaal??
[***] schreef:Haha, dat van het plassen herken ik! Meestal werd ik dan wakker en moest ik naar de wc, haha![]()
Verder ook vreemde dromen, maar heb het tot nu toe altijd kunnen koppelen aan een situatie die speelt of heeft gespeeld..