Tips voor promotiewerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jillie1994

Tips voor promotiewerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 19:59

Hallo mede-bokkers! :)

Ik ben vandaag aangenomen voor promotiewerk bij Hot Networkz, een promotiebedrijf dat commerciele doeleinden en dagbladen aanbied.
Ik heb gekozen voor commercieel, wat hier in houd om donateurs op te halen voor het goede doel voor Alzheimer.

Nu heb ik dus twee testdagen, in deze twee testdagen moet ik minstens 10 donateurs binnenhalen. Ik heb nog geen ervaring met dit vak, al ben ik wel overtuigend en positief.
Hierbij vraag ik van jullie tips uit kennis of ervaring (?) hoe ik het beste op deze 10 donateurs kan komen.

Alsjeblieft geen opmerkingen over hoe irritant jullie promotiewerk vinden, graag wel bruikbare tips.

Alvast heel erg bedankt :)

Szan

Re: Tips voor promotiewerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:42

Ik ga je een PB sturen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:52

Precies weten wat je goede doel inhoudt, waar het geld heen gaat, wat er afgelopen jaar bereikt is en de doelen voor komend jaar zijn. Niets is zo irritant als bedelaars die zelf niet eens weten waar ze voor bedelen :).

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:56

Nog een tip: heel veel mensen gaan zeggen dat ze niet willen doneren door de hoge salarissen van de bestuurders van jouw goede doel. Bedenk daar daarom nu alvast een sterk (maar wel juist/kloppend) antwoord op.