Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 00:07

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat iedereen ze heeft, zo'n moment dat je echt denkt "Hoe kón ik dat nou doen?"
Ik heb ze regelmatig, dat ik mezelf wel voor de kop kan slaan, maar ik kan er dus ook wel goed om lachen.

Dus ik wil bij deze graag een topic openen waarin iedereen zijn oeps-momenten kwijt kan, kunnen we er samen om lachen. :)

Gisteravond had ik wel een beetje een gemene:
Ik woon in een studentenhuis met twee huisgenoten, waarvan er een een kat heeft. Daarom staat het keukenraam altijd op een kier, dan kan hij erin en eruit wanneer hij wil.
Gisteravond zat er dus een kat voor het raam op het houten bankje te miauwen, en aangezien die gigantische kater die hier woont ook een nogal mieperig mauwtje heeft dacht ik even te gaan kijken wat zijn probleem was. Zit daar een totaal andere kat, dus ik denk "Laat maar dan" want die durfde toch niet zomaar naar binnen.

Valt mij een grote mot op die aan de binnenkant van het keukenraam vastgeplakt zit. Ik trek hem los (insecten horen buiten!) en gooi hem zo het raam uit...
Duikt die kat er natuurlijk meteen op en begint blij de vleugels eraf te rukken. :oo

Iemand de laatste tijd nog leuke oepsjes meegemaakt? :)

AfricanLady

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:08

awhh dat is zielug :')

Uhm hier niet echt nog niet haha weekend moet nog beginnen

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 00:09

Had er vandaag nog wel eentje (zo zie je maar weer hoe vaak dat voorkomt bij mij)...

Ik zou een presentatie bijwonen en die begon om half 4. Volgens mijn rooster was om half 4 ook het eerste dat er daar zou gebeuren, dus ik kom om 15:25 zo die collegezaal binnen denderen, bij de deur beneden vooraan in de zaal.

Was er gewoon al een vragenrondje van een vorige presentatie bezig. :+
Ben zo waardig mogelijk naar boven gelopen zonder verdere herrie te maken.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:10

Haha.

Ik ben nu druk bezig met het schrijven van een verslag. Ik hoef nog maar één stukje over drama. Dus ik type: 'Drama is spelen. Spelen met jezelf, spelen met anderen'. Gelukkig zag ik wel in dat dat heel erg fout klonk, dus heb het maar verwijderd :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:12

Whaha

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:15

Dat mijn kat een keer een vogeltje had gepakt en wij hem hebben afgepakt. We hebben de vogel weer vrijgelaten in de tuin en de kat binnen opgesloten. Eventjes gekeken of de vogel kon vliegen. Op het punt dat de vogels zijn vleugels wijd sloeg, kwam er een andere kat aan en nam de vogel mee.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:17

zerline1997 schreef:
Dat mijn kat een keer een vogeltje had gepakt en wij hem hebben afgepakt. We hebben de vogel weer vrijgelaten in de tuin en de kat binnen opgesloten. Eventjes gekeken of de vogel kon vliegen. Op het punt dat de vogels zijn vleugels wijd sloeg, kwam er een andere kat aan en nam de vogel mee.

Autsj :=

Ik heb genoeg (teveel :+ ) oepsmomentjes, zal later even gaan bedenken wat ik hier neer zal zetten :P

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:19

Onderuit gaan in een (te) krappe douchecabine tijdens een vip concert met mezelf, waardoor ik zeer elegant met mn gezicht tegen de halfdoorzichtige wand aanknalde.. En bleef plakken :+
Ik wil niet weten hoe dat eruit heeft gezien _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 00:20

... Bleef plakken? :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:24

Onze Duitse Herder is getraind om katten van het erf af te jagen (mijn vader heeft postduiven). Op een dag hoorde ik de hond veel lawaai maken en besloot ik te gaan kijken. Er zat een kat vast tussen de muur en het windgaas. Ik ben naar binnengelopen (hond meegenomen) en mijn moeder heeft de buren gebeld (eigenaren van de kat) terwijl ik mijn vader riep.

Hond aan de lijn gedaan (zodat hij niet direct die kat zou grijpen als hij los kwam) en met pa en de buurjongen naar de kat toe. Met veel gedoe kregen ze uiteindelijk de kat los. De kat rende met een noodgang naar buiten. Vervolgens riep de buurjongen; "laat de hond maar los hoor! De kat is vast al lang weer thuis". Ik liet de hond los en voor ik het wist was hij weg.

Bleek dus dat de kat maar 10 meter gerend had en op zijn dooie gemakje op ons erf aan het scharrelen was. De hond vloog er met een noodgang op af, waarna de kat een 10 meter hoge boom in klom..
Was dat even balen! Na een dag was hij er nog niet uit, dus hebben we hem met de hoogwerker kunnen halen :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:24

Ik hing half onderuit met mn gezicht tegen die wand, en kon geen grip krijgen om mn benen weer recht onder me te krijgen. Dus heb een paar seconden met mn gezicht geplet daar 'gehangen' :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 00:28

Animal. _O- Wat een gedoe...

Liesje net een cartoon. :D

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:30

mmm kan er nof geen bedenken die ik durf te delen, maar zal ff denken :D

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:31

Er vloog in de zomer eens een musje per ongeluk mijn kamer binnen. Met een noodgang kwam hij door mijn raam en knalde keihard tegen mijn spiegel. Ik schrok me dood, spring op, vang de mus en denk bij mezelf "snel weer naar buiten!" Zonder er verder goed bij na te denken, gooi ik zo hopla de mus weer naar buiten. Arme beestje had zo'n smak gemaakt dat hij helemaal niet meer kon vliegen. Dus hij viel keihard naar beneden.... dood!
Dat was wel echt een heel groot Oeps moment en voel me nog steeds erg schuldig....

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:38

Nienke89 schreef:
Er vloog in de zomer eens een musje per ongeluk mijn kamer binnen. Met een noodgang kwam hij door mijn raam en knalde keihard tegen mijn spiegel. Ik schrok me dood, spring op, vang de mus en denk bij mezelf "snel weer naar buiten!" Zonder er verder goed bij na te denken, gooi ik zo hopla de mus weer naar buiten. Arme beestje had zo'n smak gemaakt dat hij helemaal niet meer kon vliegen. Dus hij viel keihard naar beneden.... dood!
Dat was wel echt een heel groot Oeps moment en voel me nog steeds erg schuldig....

Waarom lach ik hierom. Dit is echt heel zielig . :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 00:48

Ik moest er ook iets te hard om lachen... :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:49

Toevallig had ik 2 weken terug een 'akkefietje' die verdacht veel lijkt op die van ts dr openingpost.

Was mn verzorgpaard aan het poetsen en zie dat in de box naast haar een vlinder in een spinnenweb vast zit. Diertje maar rondjes draaien in een poging om los te komen. Vond na 2 min het toch wel sneu (ik bedoel; ik wil ook niet levend opgelost worden in een cocon om dan opgeslurpt te worden door een spin :+ ) voor het vlindertje en besloot hem/haar te bevrijden.
Dus box uit en box van buurvrouw (die toch lekker buiten grasjes stond te eten) in en vlinder bevrijden. So far so good.....maar toen; vlinder bevrijd maar had nog een sliert web aan een vleugel hangen, dus ik heel voorzichtig die sliert lostrekken.......valt me toch niet die vlinder uit mn handen en plof land op de grond...........................precies voor de neuzen van 2 kittens die al die tijd de onsnappingspogingen van de vlinder gevolgd hadden.
Die doken er uiteraard als een stel uitgehongerde piranha's bovenop die arme vlinder. Tja; heb toen maar 'sorry jongen, ik heb het geprobeerd' uitgebracht en de box weer uitgelopen.

Ik troost me maar met de gedachte dat zn lijdensweg in ieder geval een stuk korter was nu dan wanneer spinnenmans hem onder handen had genomen :+
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 01-11-13 00:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 00:52

Ja dat is ook weer zo... die van mij had anders gewoon weg kunnen vliegen maar hij was even te verbaasd denk ik en toen dook die kat erop. :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:55

bij die vlinder ging het zo snel dat die niet eens de kans kreeg om weg te vliegen. Al had die de reflexen van een vlo gehad dan nog niet :n Die twee kleine mini moordmachientjes hadden hem al een mooi poosje in het vizier.

Waarschijnlijk hebben ze me in hun gedachte een high five gegeven, omdat ik ze onbewust 'geholpen' heb :+

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:57

Soraya10 schreef:
Nienke89 schreef:

Waarom lach ik hierom. Dit is echt heel zielig . :')

Heel erg zielig, maar ook moest stiekem even lachen

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:05

Een hele erge. Kon wel janken toen ik me besefte wat ik had gezegd. Het was gewoon echt niet op die manier bedoeld!

*Zucht* Er stond een jongen op het station met maar een been. Nou weet ik van mezelf dat ik daar gewoon niet zo goed in bed. Ga ongemakkelijke opmerkingen maken en voel me een beetje opgelaten omdat ik bang ben iets kwetsends te zeggen. Nou had hij toevallig dezelfde broek aan als mijn vriend dus die sprak hem aan: "He! Leuke broek ;) " en kijkt naar zijn eigen broek. Die man moest lachen waarop er een kort gesprekje ontstond. Ja, toen was de keuze of hem compleet negeren of toch maar netjes hoi zeggen. Hoi zeggen leek me beter want het is toch een beetje raar iemand te negeren omdat hij een handicap heeft. Maai oi, oi, oi wat had ik een spijt. We raakten even aan de praat en er werden wat grapjes gemaakt over zijn been (heen en weer) waarna ik zei: "Ach, een echte man heeft toch maar twee benen nodig ;) ". Gericht op dat een man normaal gesproken drie benen heeft.. :P AIAI.. Oh, ik voelde me direct al ontzettend banketstaaf en probeerde het nog recht te praten maar het lukte gewoon niet meer. Ik heb zachtjes mijn excuses aangeboden en toen kwam gelukkig de trein aan. Ik schaamde me dood! En ik vond het vooral heel banketstaaf van mezelf, terwijl het echt heel goed bedoeld was. Pff.. ;( Misschien de volgende keer toch maar niks zeggen dan. Arme man :(:)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:08

Tijdens mijn spreekuur was ik wat in gedachten terwijl ik aan patiënt wat vragen stelde, het ging ongeveer zo:
Ik: Rookt u?
Patiënt: ja
Ik: veel?
Patiënt met een big smile: alleen na de sex
Ik heel serieus: hmhm, niet zoveel dus...
En ineens voelde ik dat ik iets gezegd had wat wel een beetje raar was..wilde het eigenlijk nog goed praten maar wist ook eigenlijk niets te verzinnen..
Patiënt begon ook heel hard te lachen en zei: nou dank je! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:11

Goed ik lees mee, misschien doe ik ook wel mee.

Niks te melden hier vandaag, behalve dat [naam] weer eens een keer op mijn voet stond, gelukkig er weer af geduwd voordat haar volle gewicht erop stond. :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 01:13

Cubone/Iem oh GOD... _O-
Nou dat soort dingen heb ik dus ook regelmatig.

Ik denk ook vaak (omdat me dat zelf niet opvalt) automatisch dat mensen iets dubbelzinnig bedoelen. Ik heb die van vandaag niet eens meer onthouden maar mocht het nog eens gebeuren roep ik het meteen. :+

Maarten, dat is niet iets dat je zelf oeps deed he... ;) Leeft voet nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:15

Doet ze wel vaker helaas als ze stil moet staan. :P Ik leef nog steeds, het was niet haar hele gewicht.