Ervaringen gellac?en welke uv lamp en welk merk lak?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amboewella

Ervaringen gellac?en welke uv lamp en welk merk lak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 20:07

Wie heeft er ervaring met gellac? Blijft het echt zo goed op je nagels zitten en hoe verwijder je het?welk merk is goed?

Marlies94

Re: Ervaringen gellac?en welke uv lamp en welk merk lak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:19

Gellac kun je het beste laten doen bij mensen met ervaring. Deze mensen kunnen het zelf professioneel aanbrengen zodat je er lang genoeg plezier van hebt. Als je het zelf doet moet je alles goed en netjes aan kunnen brengen anders kun je lang rond lopen met lelijke nagels en het is zonde van je eigen nagels. Je verwijderd het door middel van pure acceton.

Eefje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:22

Zelf doen is heel makkelijk. Als je gewone nagellak op kan doen kan je dit ook. Zolang je netjes en schoon werkt is het niet moeilijk.
Ik heb zelf vooral het merk jolifin, fijne lak.
Let er wel op dat je een goede primer, base coat en top coat hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:25

Mijn moeder doet deze zetten. Ik zou er zelf niet aan beginnen. Het moet echt heel precies gezet worden met een fatsoenlijke lamp. Verder is het is het ook nog best duur in aanschaf allemaal.
Bij mij bleef het best goed zitten. Alleen als je veel met blote voeten in schoenen zit dan kan het zijn dat je vale plekken krijgt en dat ze sneller afgaan. Bij mij bleef het op in de zomervakantie zo'n 4 weken zitten (iedere dag in het zwembad). Daarna heb ik het eraf gehaald. Je kan het er inderdaad afhalen met aceton of anders bij de pedicure met een frees.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:07

Een tijdje Shellac gebruikt.
Super!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:29

[MW] Nagellaktopic deel 8
Misschien dat je hier wat aan hebt! Zitten genoeg mensen in dit topic met verstand van Shellac en andere gellakken!