Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sem_ schreef:Wat voor tas zoek je, een rugzak of een schoudertas?
Many schreef:Ik vraag me af of je wel een 17 inch laptop plus andere spullen in een schoudertas wilt hebben. Lijkt mij niet echt prettig voor je schouder, zoveel gewicht. Ik heb zelf deze rugzak in het blauw met cognac. Laptop (16 inch) past er met gemak in, 17 moet ook wel lukken denk ik. Toch toont hij niet heel groot, het is niet dat je met een enorme tas loopt te zeulen. Anders inderdaad een Cowboysbag-achtige tas. In ieder geval zo'n vierkant model met veel ruimte aan de binnenkant. Heb je al bij Zalando en Wehkamp gekeken? Die hebben grote collecties, daar zit vast iets voor je bij.
[edit] Sorry, zie nu de reden waarom je geen rugzak wilt/kunt. Wat vervelend! Rugzakken kunnen vaak juist zo handig zijn.
Daarom heb ik er eentje gescoord op marktplaats voor niet teveel geld. Ding doet het super en alles past erin. En ik vind het mooi dat het leer er al wat 'beschadigt' uit ziet, dat geeft het een mooie look
hafjelinger schreef:Tja, ik zou Cowboy's Bag aanraden.
Het klopt dat ze prijzig zijn, dat vind ik zelf ookDaarom heb ik er eentje gescoord op marktplaats voor niet teveel geld. Ding doet het super en alles past erin. En ik vind het mooi dat het leer er al wat 'beschadigt' uit ziet, dat geeft het een mooie look
Karin92 schreef:hafjelinger schreef:Tja, ik zou Cowboy's Bag aanraden.
Het klopt dat ze prijzig zijn, dat vind ik zelf ookDaarom heb ik er eentje gescoord op marktplaats voor niet teveel geld. Ding doet het super en alles past erin. En ik vind het mooi dat het leer er al wat 'beschadigt' uit ziet, dat geeft het een mooie look
Hmm,, dan mijn zoektocht maar even voortzetten op marktplaats haha.
Bedankt voor de tip.
xSlvna schreef:Ik heb een Eastpack voor mijn laptop en boeken, gewoon een jeanskleurige rugzak. Er is een reeks die iets groter is en langere ritsen heeft, er is ook een extra vak voor de laptop in de tas zelf, fijne tas
Karin92 schreef:xSlvna schreef:Ik heb een Eastpack voor mijn laptop en boeken, gewoon een jeanskleurige rugzak. Er is een reeks die iets groter is en langere ritsen heeft, er is ook een extra vak voor de laptop in de tas zelf, fijne tas
Ik ben NIET opzoek naar een rugzak....![]()
Staat ook in de openingspost & ik heb het al een keer uitgelegd waarom niet....