Bestelling bonprix

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Bestelling bonprix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 18:16

26 oktober heb ik een bestelling bij Bonprix geplaatst, ik had hier nog nooit eerder besteld, maar wel veel over gehoord.
Deze bestelling heb ik betaald via Paypal, er is echter nog steeds geen bedrag afgeschreven.

Het eerste probleem was al dat ik geen klantnummer kreeg, na lang zoeken heb ik een e-mailadres gevonden van Bonprix. Daar heb ik naar gemaild en ik kreeg vrij snel antwoord met excuses en mijn klantnummer. Dit was gisteren.

Nu zag ik dat 1 van de 2 artikelen niet voorradig is. Dit stond niet bij het artikel zelf, daar stond gewoon leverbaar bij. Dus voor verheldering heb ik naar hetzelfde mailadres gemaild.
Binnen 5 minuten reactie: Dit mailadres is niet meer beschikbaar. Ga voor contact naar onze contactpagina.

Oke, vreemd? Gisteren bestond het nog wel en nu opeens niet meer?
Op de contactpagina kan ik alleen maar veelgestelde vragen vinden en een telefoonnummer dat geld kost.

Er is dus nog geen geld afgeschreven en 1 artikel is blijkbaar niet voorradig.
Het is nu 30 oktober en het artikel dat wel voorradig is, is nog niet binnen. Mijn vraag in de mail was dus of mijn bestelling tegelijk geleverd wordt of in twee delen. Daar kreeg ik dus geen antwoord op omdat het mailadres opeens niet meer bestaat.

:?

Ik wacht wel gewoon af, aangezien er nog steeds geen geld is afgeschreven.. Maar ligt het aan mij of is het heel vreemd dat het mailadres opeens foetsie is?

Yessy

Re: Bestelling bonprix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:18

Misschien was er iets mis met de server? Wat je zou kunnen proberen is even de facebook pagina checken, daar zijn wat mensen die vragen/klachten hebben en de medewerkers reageren daar dan op met de vraag of ze naar een bepaald emailadres willen mailen. Als jij daar een mailtje naar stuurt, krijg je als het goed is ook vlot antwoord :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:21

Wat kan, is dat het mailadres een noreply adres is waardoor je een automatisch antwoord krijgt met die boodschap. Ik heb in het verleden al wel eens bij Bon Prix besteld en altijd zonder problemen.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:24

Vreemd, heb ook nog nooit problemen gehad daar!
Wel duurt het ongeveer 5werkdagen voordat je bestelling geleverd word dus hij kan er ook nog niet zijn.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 18:29

Dat het nog niet binnen is, is geen probleem. Vond het alleen zo vreemd dat er nog geen geld afgeschreven is en 1 artikel opeens niet voorradig blijkt te zijn.

Ik ga even opzoek nar hun FB pagina.

Edit: Nou ik had een ander mailadres gevonden, daarop gemaild. Artikel blijkt dus inderdaad niet voorradig te zijn (Er staat toch echt leverbaar bij, dan ga ik er vanuit dat het voorradig is).
Nu mag ik 2-4 weken erop wachten. Die ga ik dus mooi annuleren :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:47

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met Bonprix. Ik bestel wel altijd met betaling via acceptgiro. Terugsturen gaat ook heel makkelijk, is ook gratis.