Deze bestelling heb ik betaald via Paypal, er is echter nog steeds geen bedrag afgeschreven.
Het eerste probleem was al dat ik geen klantnummer kreeg, na lang zoeken heb ik een e-mailadres gevonden van Bonprix. Daar heb ik naar gemaild en ik kreeg vrij snel antwoord met excuses en mijn klantnummer. Dit was gisteren.
Nu zag ik dat 1 van de 2 artikelen niet voorradig is. Dit stond niet bij het artikel zelf, daar stond gewoon leverbaar bij. Dus voor verheldering heb ik naar hetzelfde mailadres gemaild.
Binnen 5 minuten reactie: Dit mailadres is niet meer beschikbaar. Ga voor contact naar onze contactpagina.
Oke, vreemd? Gisteren bestond het nog wel en nu opeens niet meer?
Op de contactpagina kan ik alleen maar veelgestelde vragen vinden en een telefoonnummer dat geld kost.
Er is dus nog geen geld afgeschreven en 1 artikel is blijkbaar niet voorradig.
Het is nu 30 oktober en het artikel dat wel voorradig is, is nog niet binnen. Mijn vraag in de mail was dus of mijn bestelling tegelijk geleverd wordt of in twee delen. Daar kreeg ik dus geen antwoord op omdat het mailadres opeens niet meer bestaat.

Ik wacht wel gewoon af, aangezien er nog steeds geen geld is afgeschreven.. Maar ligt het aan mij of is het heel vreemd dat het mailadres opeens foetsie is?