Betaalbare en betrouwbare telefoonreparatie Utrecht-Arnhem?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IngeK

Betaalbare en betrouwbare telefoonreparatie Utrecht-Arnhem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 14:01

Ik heb mijn oh zo fijne Galaxy Note 2 kapot laten vallen :(

Het touchscreen doet het nog maar ik begrijp van diverse websites dat het niet mogelijk is om alleen het glas te vervangen. Het hele scherm vervangen is al snel tegen de 200 euro... Oeps.

Nu kan ik het internet afspeuren naar de allergoedkoopste reparateur, maar daar heb ik toch niet zo'n prettig gevoel bij, die jongens met een hobby..

Wie heeft er tips? Ik woon tussen Utrecht en Arnhem en kom in beide steden regelmatig.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:15

Hoi,

Hier hele goede ervaringen mee.

http://www.parts4gsm.com/en/samsung/gal ... are-parts/

ene heb hem zelf gemonteerd gaat vrij simpel met schroeven setje. En via youtube staat het filmpje hoe het moet doen.

Als je een reserve toestel hebt kan je het oude scherm insturen krijg je nog een keer korting op het nieuwe scherm.

Succes.

Er zijn er idd veel maar ja kost een hoop centen of je moet het via je inboedel verzekering proberen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:16

Leiden is geen optie voor je??

(hebben julie toevallig een uitgebreide inboedelverzekering?? Dan kan het daar onder vallen!)

IngeK

Re: Betaalbare en betrouwbare telefoonreparatie Utrecht-Arnhem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 18:23

@Prisca, dank je wel, zou ik dat echt zelf kunnen? Ga ik overwegen, maar ik denk dat ik iemand met ervaring toch meer vertrouw :o

@Kentaro, nee, daar kom ik echt nooit en er moeten ook wel goeie in Utrecht of Arnhem (of Ede of Veenendaal of Zeist etc) zijn, lijkt mij..?

Inboedelverzekering heb ik niet nee, verzekeren vind ik voor bange mensen O:)