o.a. Gucci, Burberey en Sting nu ben ik nogal nieuwsgierig aangelegd en geen van hun wil het mij vertellen
dusss bokkertjes wie o wie kan mij vertellen waarom ze dit in hun status zetten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Geen idee TS en als ze het zelf hebben verzonnen kunnen wij je ook niet verder helpen.
lucifertje schreef:Ohh TS dat begrijp ik ook wel, ik kan je er alleen niet mee helpen omdat ik ahum als voor dit soort dingen oud ben (25 ahum)
Enne, kan je de code anders niet eens kraken... Als je bv van 1 vriend zeker weet dat hij bijvoorbeeld een relatie heeft, zet je daar de naam van die winkel achter. Dat doe je bij je andere vrienden hetzelfde en voilà, je bent en even bezig en slim genoeg dat je de 'code' kan kraken
Dan ben ik ook uitgedacht.. Of er schiet mij nog iets te binnen.
__Lauraa schreef:Ik kreeg dit bericht laatst op whatsapp:Spoiler:
Aan alle meisjes,
Ook dit jaar spelen we weer een spel. Het is heel simpel en ik wil dat jullie allemaal meedoen. Vorig jaar moesten we allemaal de kleur van onze bh in onze status zetten. De mannen waren dagenlang verward... Ze vroegen zich af waarom alle vrouwen een kleur in hun status hadden staan. Dit jaar gaat je status over de liefde. Schrijf alleen het woord wat bij je past in je whatsappstatus, en stuur dit bericht door naar alle meisjes die je kent. LET OP: ALLEEN AAN MEISJES
- Holliser: single
- H&M: het is gecompliceerd
- C&A: in een relatie
- New Yorker: verliefd
- Tally Weijl: getrouwd
- Primark: mijn vriend is een klootzak
- Only: verloofd
Vorig jaar was dit spel zo'n succes dat het zelfs in het nieuws kwam. Dat proberen we dit jaar weer! Stuur dit bericht privé door naar al je vrouwelijke contacten.
Dus dat zal t zijn, ik vind t onzinnig en doe er niet aan mee