Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:Bedoel je nu de linnen tasjes of de plastic tassen?
Een hoeraatje voor zij die geen vlees eten, weer een gezondheidsrisico minder![]()
Verder vervoer ik alles gewoon in dezelfde tas hoor... En ik heb nooit ergens last van

die krijgen zo'n bruinige kleur, blegh. 
Viezer dan een wc bril! Al is dat ook een zwaar overschatte plek voor bacteriën, eigenlijk is dat best een schone plaats. Ik eet liever mijn boterham van een wc bril dan van, ik noem maar iets, mijn telefoon 
ais schreef:MarlindeRooz schreef:Magentron in de kelder?De enige mensen die dit doen zijn waarschijnlijk ook het type mensen die hun magnetron in de kelder hebben staan.Waarom zou je dat doen?
Edit; zie dat er nog iemand dezelfde vraag stelde, en iemand anders deze beantwoord heeft
_Tara_ schreef:MarlindeRooz schreef:De enige mensen die dit doen zijn waarschijnlijk ook het type mensen die hun magnetron in de kelder hebben staan.
En dat je linnen tassen zo af en toe uitwast kan ik begrijpen, maar plastic tassen reinigen?
Die opmerking snap ik niet?
Magrathea schreef:Jaa linnen tassen snap ik wel, dat is gewoon vies andersdie krijgen zo'n bruinige kleur, blegh.
Weerstand opbouwen hoera!
Oh trouwens, je kunt wel gaan winkelen, maar dan zonder karretje. Zag laatst op de scheurkalender dat dat één van de ranzigste plekken in het dagelijks leven is. Oa poepbacteriën, snot, spuug, dierenharen en wat al niet meerViezer dan een wc bril! Al is dat ook een zwaar overschatte plek voor bacteriën, eigenlijk is dat best een schone plaats. Ik eet liever mijn boterham van een wc bril dan van, ik noem maar iets, mijn telefoon
@Tara, magnetron in de kelder anders krijg je gemuteerde kinderen vanwege de straling