Ja.. Echt.. Tenminste, dat dénk ik.
Vandaag om half drie vrij van school en direct naar Drachten gegaan om te zwemmen.
Na het zwemmen had ik mijn telefoon nog, maar toen ik thuis kwam niet meer.
Het gat ertussen is:
- Uit het kleedhokje en uit het zwemcentrum gelopen
- Van het zwemcentrum naar de bushalte gelopen, is een loopje van ongeveer 5 minuten. Waar ik mijn telefoon toen had, weet ik niet meer.
- Ongeveer een halfuurtje op de bus zitten wachten. Volgens mij heb ik toen nog een spelletje op mijn telefoon gedaan, maar dit weet ik niet zeker meer. Als dit zo is, weet ik niet waar ik mijn telefoon toen weggestopt heb.
- Een 35 minuten in de bus. In die tijd heb ik, heel vreemd, niks met mijn telefoon gedaan, niet eens gekeken of ik een berichtje had, of iets in die richting. Wel aan gedacht om te kijken, maar niet gedaan.
- Uit de bus gestapt en naar huis gelopen, wat zo'n 3 minuten lopen is. In deze tijd ook niets vernomen.
Toen ik thuis kwam was het eerste waar ik naar zocht mijn telefoon.
Die kon ik niet in mijn jaszakken, broekzakken of tas vinden. Heb een grote sporttas en heb in elk vak wel 3x gekeken, maar niks gevonden. Is ook nergens tussen geglipt.
Ik ben al terug naar de bushalte gelopen, maar natuurlijk niks gevonden. Als mijn telefoon onderweg naar huis die 3 minuten was gevallen, had ik het zeker gehoord.
Ik heb al even op 9292.nl gekeken en de bus komt straks om 7 uur weer hier aan, maar dan vanuit de eindhalte van zonet.
Ik ga dus straks de bus even aanhouden en vragen of er ook een telefoon is gevonden.
Kleine kans, maar als ik het niet probeer, heb ik hem zeker niet.
Iemand nog tips over andere dingen die ik kan proberen of andere telefoons die ik kan kopen?
Ik heb dat ding ook al zo vaak verloren.. je kunt even het zwembad bellen, of hij in een van de hokjes is gevonden?
Had 'm dus de volgende dag alweer terug.
gelijk arriva gebeld die mij overgens snel geholpen hadden met vertellen waar ik heen moest enzovoort, en die zelfde avond nog naar zo een verzamel plaats voor bussen gereden.. helaas was het kantoortje dicht en kwam er pas woensdag weer iemand.. woensdag daar weer heen en wat lag daar; mijn phonie
gelukkig zijn mensen wel zo aardig om gevonden voorwerpen aan de buschauffeur te geven (: wat trouwens ook een goede tip is en ik ook had is om op de beginscherm je naam/adres/enz. te schrijven! staat er nu nog steeds haha.