terug naar oude school?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

welke keuzen?

blijven op het C
1 (25%)
op stedelijk naar klas F gaan met niemand die ik mag
2 (50%)
naar stedelijk naar klas G gaan met P en K die me waarschijnlijk niet meer zien staan.
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Liesjeex

terug naar oude school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 16:00

hoi allemaal !

dit keer een beetje een minder leuk verhaal..
het zit zo:

in de eerste zat ik op het stedelijk. ik volgde 2 talig havo/vwo. ik volgde dus de meeste lessen in het engels. ik had super veel vriendinnen, en had opzich wel redelijke cijfers. op het eind van het jaar ging mijn vriendin naar een andere 'leukere' school. ik wou eigenlijk geen tweetalig meer doen, en zat er dus ook over na te denken om naar die school dan te gaan. helaas mocht dat niet van mijn ouders (te ver) en daarom ging ik naar een andere school. (C) op het C had ik heb niet zo leuk, lage cijfers, geen vriendinnen en ik miste het stedelijk inc. vriendinnen enorm. mijn vriendin die dus naar die andere school (H) had precies hetzelfde. nu heeft zij een gesprek gehad en mag ze binnenkort weer terug naar het stedelijk. nu wil ik dit dus ook wel, alleen: zij gaat niet naar klas F, maar naar G. (in de eerste zaten we in F). in die klas zitten een paar meiden die ik niet zo mag, én mijn vorige vriendin waar ik een soort van afstand heb nu (helaas.) ik wil zó graag dat alles weer was zoals de in de eerste maar goed, dat kan dus niet (stom, stom). ik weet echt niet wat ik moet doen.. voor de duidelijkheid: in de eerste, zat ik met mijn 3 beste vriendinnen in klas F. een vriendin (P) is dus naar school H gegaan, en een andere (K) zit nog op het stedelijk, alleen dan in klas G. en de andere (M) zit nu op het vwo, maar we hebben nog wel contact enzo. naar klas G terug gaan lijkt me niet echt een optie, omdat P en K nog wel bevriend zijn en ik zeker weet dat ik dan in de steek gelaten word, en naar klas F gaan, zit ik alleen met meiden die ik niet heel erg mag zegmaar. ik weet echt niet wat ik moet doen !! opties:

1) blijven op het C
2) op stedelijk naar klas F gaan met niemand die ik mag
3) naar stedelijk naar klas G gaan met P en K die me waarschijnlijk niet meer zien staan.

help me ...

sorry voor dit lange verhaal, maar moest het echt kwijt.