Hoi, ik laat morgen twee vriendinnen blijven slapen en dan al een beetje halloween-achtig. Maar buiten een enge film kijken wist ik niet echt wat we konden doen. We dachten aan een soort enge tocht, maar we zijn maar met ons drietjes, dus weten niet hoe we dat zouden moeten doen. Hebben jullie nog leuke ideeën? Alvast bedankt.
Is wele en leuk idee, maar we zijn niet zo van het uitgaan. We willen het ook gewoon voornamelijk onder ons 3en houden.
Rosie
Geplaatst: 29-10-13 15:42
Het huis versieren in Halloween stijl? 's Avonds kaarsen aan ipv licht. Een pompoen uithollen en een gezicht in maken en voor de deur zetten met een waxinelichtje erin. Halloween cupcakes bakken en daarna een enge Halloween film kijken.
Geen idee. Ik roep maar wat maar dit lijkt mij iig wel leuk.
Many
Geplaatst: 29-10-13 15:51
De Action heeft nu allemaal Halloweenspulletjes: nepspinnen, nepbloed, vampiergebitjes, punthoeden, etc. Misschien kunnen jullie samen daar wat van kopen, je verkleden (laat je vriendinnen jouw make up doen: 'doodse' ogen maken met eyeliner, rode lippen, nepbloed uit je mond) en daarna foto's maken van jullie drietjes.
Ik vind die films wel meevallen eigenlijk. Hellraiser is denk ik de ergere van de 4 die ik opnoemde. Gebruik een de zoekfunctie op google, kun je onwijs veel, goede klassieke films vinden.