Ik weet van mezelf dat ik niet de beste ben met stressvolle situaties, maar ik heb nu voor het eerst dat ik echt het idee heb ik dat ik faalangst heb. Sinds maart ben ik aan het auto rijlessen, in juni heb ik mijn theorie gehaald, de eerste keer en vrij makkelijk. In juli heb ik mijn TTT gedaan, en toen sloeg te stress al serieus toe. Het rijden gaat me alles behalve makkelijk af, heb nu al meer als 45 lessen gehad en het gaat moeizaam. Rijden kan ik wel maar op situaties anticiperen vind ik lastig. TTT heb ik helaas ook niet gehaald. Maar morgen is het dan toch zo ver ik moet op. En de stress is sinds vanmorgen echt toegeslagen, vannacht er vreselijk van gedroomd. Ik ben zo bang om het niet te halen, ik wil zo graag dat het voorbij is... En stel je voor dat ik het morgen niet red, iedereen zegt geen ramp maar ik moet er niet aan denken om dit nog eens mee te maken aaah.
Wie stelt me gerust
?
Ik zit ook al zeker over de 45 lessen en heb over 2 weekjes examen, en moet het echt halen want mijn geld is gewoon echt bijna op. Ik hoop echt dat je het haalt!
zorgt voor goede concentratie! En proberen te ontspannen. Ik was ook super zenuwachtig maar toen ik eenmaal in de auto zat was het over.
De instructeur was niet meegegaan en de examinator gaf alleen de route aan.